Victoria Federica fa un pas avant: entrevista parlant de la seua família

L’espera ha acabat. Per fi, Victoria de Marichalar y Borbón fa un pas avant i concedeix la seua primera entrevista. Per fi escoltem la veu de la neta més popular del Rei Juan Carlos.

Victoria Federica de Todos los Santos porta mesos treballant de manera discreta però constant per a crear un perfil sòlid de celebritat, un perfil amb el qual sembla que vol viure i dedicar-se a això.

La neta del Rei emèrit cada vegada ix més en els mitjans de comunicació per les seues aparicions en els esdeveniments de moda i passarel·les de marques d’alta costura.

Està sent una fixa en els photocalls i es va fer molt viral la seua foto amb Rihanna. En aquestes últimes setmanes està augmentant exponencialment el seu nombre de seguidors en les xarxes socials, convertint-se en una influencer a nivell internacional. Aprofitant aqueixa estirada, ha decidit concedir la seua primera entrevista, a la revista ELLE.

Cinquena en la línia de successió al tron, fa uns mesos va fer públic el seu perfil d’Instagram. A continuació, va començar a col·laborar amb l’agència de representació d’influencers ‘Soy Olivia’ i ara consumisca el seu pas pels photocalls més sofisticats amb una portada en el número d’abril de la revista Elle.

Victoria Federica té molt estudiats els passos a donar. Com comptàvem en aquestes pàgines el cap de setmana, està assessorada pel seu pare, qui no vol que es convertisca en una celebritat de perfil més baix, sinó en una cosa sofisticada. És Jaime de Marichalar qui li aconsella, com ja va fer amb la seua mare, la Infanta Elena, en la seua transformació.

“Vull mostrar-me davant la gent perquè em vegen com soc perquè la imatge que es difon de mi no és la vertadera, tinc les mateixes inquietuds que qualsevol altra xica de la meua edat“, diu la jove en la revista.

Victoria Federica ha parlat de la seua família i de l’educació que rebut dels seus pares: “Tots els valors que posseïsc són el resultat del qual m’han inculcat a la meua casa des de xiqueta. No sols a mi, també al meu germà, per descomptat. D’aquí ve que una de les coses que més valore en la vida siga passar temps de qualitat amb ells”, va reconéixer.

Victoria, que sempre es va dir que era l’ullet dret de la Reina Sofia, s’ha educat en els millors col·legis. Va passar per centres privats de Madrid i per escoles catòliques d’Anglaterra. També es va formar com a pianista i va practicar ballet. D’aqueixos anys ha pogut heretar la seua manera de ser: “Soc molt estricta i disciplinada, m’agrada fer les coses bé i el que em propose l’amb si”, assegura.

Es refereix al rei emèrit com el seu “segon pare”

La filla de la infanta Elena ha parlat de la gran relació que té amb el seu avi, el rei emèrit Juan Carlos. “Des de xiqueta li he admirat, sempre li he vist com un home dedicat i espere que tot el treball i l’esforç que ha fet durant tota la seua vida siga reconegut i estimat. És la meua persona favorita del món”, va dir.

Victoria Federica ha comentat que per a ella ha sigut més que un avi: “A nivell personal és un referent, com per a qualsevol persona ho és el seu avi, això és obvi, i li considere el meu segon pare“. Sap de la importància del seu avi al nostre país perquè moltes persones “s’acosten per a dir-m’ho”.

Vol que es “valore” al seu avi, el rei emèrit Juan Carlos

Al ser preguntada per tota la polèmica que envolta al seu avi i que estiga vivint en Dubái,  Victoria Federica es banya: “Només vull que es valore el seu lliurament per aquest país. Encara que fa temps que no estem junts, parle molt amb ell i continua sent la meua major font d’inspiració. Ho serà fins que em muira”, va asseverar la filla de la infanta Elena. I ha comentat que li uneix molt al seu avi la seua “afició als bous” que comparteixen.

Creient, tradicional i tatuada

Les idees de Victoria no sols es podran llegir en la revista, sinó que Elle doble ha difós un vídeo on es pot posar veu a la filla xicoteta de la Infanta Elena. En un qüestionari ràpid, la jove confessa que el primer que fa als matins “és donar gràcies a Déu”, que el parxís és el seu joc de taula preferit i que el que més li agrada fer un diumenge a la vesprada és veure sèries en Netflix.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.