Victoria Federica fa un pas avant: entrevista parlant de la seua família

L’espera ha acabat. Per fi, Victoria de Marichalar y Borbón fa un pas avant i concedeix la seua primera entrevista. Per fi escoltem la veu de la neta més popular del Rei Juan Carlos.

Victoria Federica de Todos los Santos porta mesos treballant de manera discreta però constant per a crear un perfil sòlid de celebritat, un perfil amb el qual sembla que vol viure i dedicar-se a això.

La neta del Rei emèrit cada vegada ix més en els mitjans de comunicació per les seues aparicions en els esdeveniments de moda i passarel·les de marques d’alta costura.

Està sent una fixa en els photocalls i es va fer molt viral la seua foto amb Rihanna. En aquestes últimes setmanes està augmentant exponencialment el seu nombre de seguidors en les xarxes socials, convertint-se en una influencer a nivell internacional. Aprofitant aqueixa estirada, ha decidit concedir la seua primera entrevista, a la revista ELLE.

Cinquena en la línia de successió al tron, fa uns mesos va fer públic el seu perfil d’Instagram. A continuació, va començar a col·laborar amb l’agència de representació d’influencers ‘Soy Olivia’ i ara consumisca el seu pas pels photocalls més sofisticats amb una portada en el número d’abril de la revista Elle.

Victoria Federica té molt estudiats els passos a donar. Com comptàvem en aquestes pàgines el cap de setmana, està assessorada pel seu pare, qui no vol que es convertisca en una celebritat de perfil més baix, sinó en una cosa sofisticada. És Jaime de Marichalar qui li aconsella, com ja va fer amb la seua mare, la Infanta Elena, en la seua transformació.

“Vull mostrar-me davant la gent perquè em vegen com soc perquè la imatge que es difon de mi no és la vertadera, tinc les mateixes inquietuds que qualsevol altra xica de la meua edat“, diu la jove en la revista.

Victoria Federica ha parlat de la seua família i de l’educació que rebut dels seus pares: “Tots els valors que posseïsc són el resultat del qual m’han inculcat a la meua casa des de xiqueta. No sols a mi, també al meu germà, per descomptat. D’aquí ve que una de les coses que més valore en la vida siga passar temps de qualitat amb ells”, va reconéixer.

Victoria, que sempre es va dir que era l’ullet dret de la Reina Sofia, s’ha educat en els millors col·legis. Va passar per centres privats de Madrid i per escoles catòliques d’Anglaterra. També es va formar com a pianista i va practicar ballet. D’aqueixos anys ha pogut heretar la seua manera de ser: “Soc molt estricta i disciplinada, m’agrada fer les coses bé i el que em propose l’amb si”, assegura.

Es refereix al rei emèrit com el seu “segon pare”

La filla de la infanta Elena ha parlat de la gran relació que té amb el seu avi, el rei emèrit Juan Carlos. “Des de xiqueta li he admirat, sempre li he vist com un home dedicat i espere que tot el treball i l’esforç que ha fet durant tota la seua vida siga reconegut i estimat. És la meua persona favorita del món”, va dir.

Victoria Federica ha comentat que per a ella ha sigut més que un avi: “A nivell personal és un referent, com per a qualsevol persona ho és el seu avi, això és obvi, i li considere el meu segon pare“. Sap de la importància del seu avi al nostre país perquè moltes persones “s’acosten per a dir-m’ho”.

Vol que es “valore” al seu avi, el rei emèrit Juan Carlos

Al ser preguntada per tota la polèmica que envolta al seu avi i que estiga vivint en Dubái,  Victoria Federica es banya: “Només vull que es valore el seu lliurament per aquest país. Encara que fa temps que no estem junts, parle molt amb ell i continua sent la meua major font d’inspiració. Ho serà fins que em muira”, va asseverar la filla de la infanta Elena. I ha comentat que li uneix molt al seu avi la seua “afició als bous” que comparteixen.

Creient, tradicional i tatuada

Les idees de Victoria no sols es podran llegir en la revista, sinó que Elle doble ha difós un vídeo on es pot posar veu a la filla xicoteta de la Infanta Elena. En un qüestionari ràpid, la jove confessa que el primer que fa als matins “és donar gràcies a Déu”, que el parxís és el seu joc de taula preferit i que el que més li agrada fer un diumenge a la vesprada és veure sèries en Netflix.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.