Tres detinguts per una violació grupal a una dona a la platja

Una patrulla de la Policia Nacional ha detingut a tres homes de 19 a 31 anys i d’origen marroquí acusats de violar a una dona que es trobava en estat d’embriaguesa.

Els fets van succeir del diumenge al dilluns quan la sala del 091 de la Policia Nacional de Màlaga va rebre la trucada d’un testimoni, qui va avisar que una dona estava sent agredida sexualment en la zona de la Malagueta.

Quan van arribar al lloc dels fets, els agents van sorprendre els tres homes al voltant de la víctima, que estava sent agredida sexualment.

Els policies van alliberar la dona, qui, en escapolir-se d’ells, es va adonar que també li havien sostret la bossa. En detindre als tres individus, es van adonar que un d’ells s’havia apoderat de les pertinences de la víctima.

Pel que sembla, la dona estava embriaga i els tres homes es van abalançar sobre ella

Els agents van activar el protocol establit per als casos d’agressió sexual, per la qual cosa es va donar avís al jutjat de guàrdia, que va enviar un mèdic forense per a realitzar un reconeixement exhaustiu a la víctima a l’Hospital Matern.

La investigació continua en marxa per a establir com van succeir els fets

Segons ha avançat aquest dimarts diari SUR, pel que sembla la dona havia estat prenent unes cerveses amb una parella en un bar de la Malagueta però quan aquesta va marxar es va quedar sola.

Llavors, se li va acostar un home amb el qual va estar xarrant i quan ella va voler anar-se ell es va oferir a acompanyar-la fent una passejada per la platja, segons el diari. En un moment donat, suposadament ell es va abalançar sobre la víctima, que pel que sembla estava embriaga, i van aparéixer els altres dos homes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.