Tres detinguts per una violació grupal a una dona a la platja

Una patrulla de la Policia Nacional ha detingut a tres homes de 19 a 31 anys i d’origen marroquí acusats de violar a una dona que es trobava en estat d’embriaguesa.

Els fets van succeir del diumenge al dilluns quan la sala del 091 de la Policia Nacional de Màlaga va rebre la trucada d’un testimoni, qui va avisar que una dona estava sent agredida sexualment en la zona de la Malagueta.

Quan van arribar al lloc dels fets, els agents van sorprendre els tres homes al voltant de la víctima, que estava sent agredida sexualment.

Els policies van alliberar la dona, qui, en escapolir-se d’ells, es va adonar que també li havien sostret la bossa. En detindre als tres individus, es van adonar que un d’ells s’havia apoderat de les pertinences de la víctima.

Pel que sembla, la dona estava embriaga i els tres homes es van abalançar sobre ella

Els agents van activar el protocol establit per als casos d’agressió sexual, per la qual cosa es va donar avís al jutjat de guàrdia, que va enviar un mèdic forense per a realitzar un reconeixement exhaustiu a la víctima a l’Hospital Matern.

La investigació continua en marxa per a establir com van succeir els fets

Segons ha avançat aquest dimarts diari SUR, pel que sembla la dona havia estat prenent unes cerveses amb una parella en un bar de la Malagueta però quan aquesta va marxar es va quedar sola.

Llavors, se li va acostar un home amb el qual va estar xarrant i quan ella va voler anar-se ell es va oferir a acompanyar-la fent una passejada per la platja, segons el diari. En un moment donat, suposadament ell es va abalançar sobre la víctima, que pel que sembla estava embriaga, i van aparéixer els altres dos homes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.