Tres detinguts per una violació grupal a una dona a la platja

Una patrulla de la Policia Nacional ha detingut a tres homes de 19 a 31 anys i d’origen marroquí acusats de violar a una dona que es trobava en estat d’embriaguesa.

Els fets van succeir del diumenge al dilluns quan la sala del 091 de la Policia Nacional de Màlaga va rebre la trucada d’un testimoni, qui va avisar que una dona estava sent agredida sexualment en la zona de la Malagueta.

Quan van arribar al lloc dels fets, els agents van sorprendre els tres homes al voltant de la víctima, que estava sent agredida sexualment.

Els policies van alliberar la dona, qui, en escapolir-se d’ells, es va adonar que també li havien sostret la bossa. En detindre als tres individus, es van adonar que un d’ells s’havia apoderat de les pertinences de la víctima.

Pel que sembla, la dona estava embriaga i els tres homes es van abalançar sobre ella

Els agents van activar el protocol establit per als casos d’agressió sexual, per la qual cosa es va donar avís al jutjat de guàrdia, que va enviar un mèdic forense per a realitzar un reconeixement exhaustiu a la víctima a l’Hospital Matern.

La investigació continua en marxa per a establir com van succeir els fets

Segons ha avançat aquest dimarts diari SUR, pel que sembla la dona havia estat prenent unes cerveses amb una parella en un bar de la Malagueta però quan aquesta va marxar es va quedar sola.

Llavors, se li va acostar un home amb el qual va estar xarrant i quan ella va voler anar-se ell es va oferir a acompanyar-la fent una passejada per la platja, segons el diari. En un moment donat, suposadament ell es va abalançar sobre la víctima, que pel que sembla estava embriaga, i van aparéixer els altres dos homes.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.