Tres detinguts per una violació grupal a una dona a la platja

Una patrulla de la Policia Nacional ha detingut a tres homes de 19 a 31 anys i d’origen marroquí acusats de violar a una dona que es trobava en estat d’embriaguesa.

Els fets van succeir del diumenge al dilluns quan la sala del 091 de la Policia Nacional de Màlaga va rebre la trucada d’un testimoni, qui va avisar que una dona estava sent agredida sexualment en la zona de la Malagueta.

Quan van arribar al lloc dels fets, els agents van sorprendre els tres homes al voltant de la víctima, que estava sent agredida sexualment.

Els policies van alliberar la dona, qui, en escapolir-se d’ells, es va adonar que també li havien sostret la bossa. En detindre als tres individus, es van adonar que un d’ells s’havia apoderat de les pertinences de la víctima.

Pel que sembla, la dona estava embriaga i els tres homes es van abalançar sobre ella

Els agents van activar el protocol establit per als casos d’agressió sexual, per la qual cosa es va donar avís al jutjat de guàrdia, que va enviar un mèdic forense per a realitzar un reconeixement exhaustiu a la víctima a l’Hospital Matern.

La investigació continua en marxa per a establir com van succeir els fets

Segons ha avançat aquest dimarts diari SUR, pel que sembla la dona havia estat prenent unes cerveses amb una parella en un bar de la Malagueta però quan aquesta va marxar es va quedar sola.

Llavors, se li va acostar un home amb el qual va estar xarrant i quan ella va voler anar-se ell es va oferir a acompanyar-la fent una passejada per la platja, segons el diari. En un moment donat, suposadament ell es va abalançar sobre la víctima, que pel que sembla estava embriaga, i van aparéixer els altres dos homes.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.