L’actor valencià Ferran Gadea, ingressat en l’hospital amb pneumònia derivada del coronavirus

 

Tots els coneixen com ‘Tonet’, el personatge que va interpretar en la sèrie de Canal 9 ‘L’Alqueria Blanca’, però el seu nom és Ferrran Gadea i en els últims dies s’ha tornat viral en Twitter. I és que ha enviat un missatge de conscienciació a la ciutadania des de l’hospital, a on es troba ingressat per pneumònia derivada del coronavirus.

 

«Hola, amics i amigues, sóc Ferran Gadea, és el dia de Nadal i estic ingressat a l’hopitalamb pneumònia amb Covid», d’esta forma comença el seu vídeo que ha publicat en les xarxes socials. «Volia dir-vos que açò no és cap broma, que vos cuideu molt, cuideu dels vostres familiars. Molts ànims als que estiguen en la meua situació. Bones festes i aneu amb compte. Bon Nadal», ha acabat l’actor valencià.

Com a conseqüència, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha aprofitat per a enviar un missatge d’ànim a l’actor i a tots aquells que es troben en la seua mateixa circumstància. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.