L’actor valencià Ferran Gadea, ingressat en l’hospital amb pneumònia derivada del coronavirus

 

Tots els coneixen com ‘Tonet’, el personatge que va interpretar en la sèrie de Canal 9 ‘L’Alqueria Blanca’, però el seu nom és Ferrran Gadea i en els últims dies s’ha tornat viral en Twitter. I és que ha enviat un missatge de conscienciació a la ciutadania des de l’hospital, a on es troba ingressat per pneumònia derivada del coronavirus.

 

«Hola, amics i amigues, sóc Ferran Gadea, és el dia de Nadal i estic ingressat a l’hopitalamb pneumònia amb Covid», d’esta forma comença el seu vídeo que ha publicat en les xarxes socials. «Volia dir-vos que açò no és cap broma, que vos cuideu molt, cuideu dels vostres familiars. Molts ànims als que estiguen en la meua situació. Bones festes i aneu amb compte. Bon Nadal», ha acabat l’actor valencià.

Com a conseqüència, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha aprofitat per a enviar un missatge d’ànim a l’actor i a tots aquells que es troben en la seua mateixa circumstància. 

 

Últimes notícies

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.