L’actor valencià Ferran Gadea, ingressat en l’hospital amb pneumònia derivada del coronavirus

 

Tots els coneixen com ‘Tonet’, el personatge que va interpretar en la sèrie de Canal 9 ‘L’Alqueria Blanca’, però el seu nom és Ferrran Gadea i en els últims dies s’ha tornat viral en Twitter. I és que ha enviat un missatge de conscienciació a la ciutadania des de l’hospital, a on es troba ingressat per pneumònia derivada del coronavirus.

 

«Hola, amics i amigues, sóc Ferran Gadea, és el dia de Nadal i estic ingressat a l’hopitalamb pneumònia amb Covid», d’esta forma comença el seu vídeo que ha publicat en les xarxes socials. «Volia dir-vos que açò no és cap broma, que vos cuideu molt, cuideu dels vostres familiars. Molts ànims als que estiguen en la meua situació. Bones festes i aneu amb compte. Bon Nadal», ha acabat l’actor valencià.

Com a conseqüència, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha aprofitat per a enviar un missatge d’ànim a l’actor i a tots aquells que es troben en la seua mateixa circumstància. 

 

Últimes notícies

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.