200 euros per no assistir a la seua boda malgrat la confirmació

Doug Simmons (44 anys) i Dedra McGee (43) són una parella que viu a la ciutat estatunidenca de Chicago i van decidir casar-se. El lloc triat va ser un hotel de luxe de Jamaica.
Encara que no tot va ser com havien desitjat. A la parella li ha sorgit un problema que s’ha viralitzat ràpidament en xarxes socials.
 

Malgrat que els van cridar fins a quatre ocasions per a confirmar la seua assistència, la tercera part dels convidats no es van presentar en la celebració. Per això, els jovençans van decidir manar-los factures de 200 euros a les persones absents a l’enllaç.

Segons va relatar Simmons al ‘New York Post’, que no acudiren «va suposar haver de tirar molt de menjar al fem». Així que se’ls va ocórrer la idea d’enviar-los una factura personalitzada: «Sou tan especials per a nosaltres que us convidem a la nostra boda. No obstant això, trencarem eixa relació per 240 dòlars (uns 200 euros) perquè no ens vau deixar demostrar-vos-ho en persona. Però enviarem una invitació a nostra ‘baby shower’ en algun moment, així que presenteu-vos amb un regal«.

 

Els nuvis van reconéixer en el citat mitjà que no van prendre la decisió per motius econòmics, sinó perquè es van sentir ferits: «Quatre vegades preguntem: ‘Estàs disponible per a vindre? Pots assistir?’ I continuaven dient ‘Sí’. Vam haver de pagar per endavant a Jamaica.

«Ningú va dir res ni va enviar un missatge de text dient ‘Sent, no podem assistir’. Si em dius que no pots assistir, ho entendré, però no calles i després em deixes pagar per tu i els teus acompanyants«, va afegir Simmons al ‘New York Post’.

La història no ha tardat a fer-se viral i els jovençans encara no han decidit què faran si els ‘morosos‘ no desemborsen la quantitat requerida.

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.