200 euros per no assistir a la seua boda malgrat la confirmació

Doug Simmons (44 anys) i Dedra McGee (43) són una parella que viu a la ciutat estatunidenca de Chicago i van decidir casar-se. El lloc triat va ser un hotel de luxe de Jamaica.
Encara que no tot va ser com havien desitjat. A la parella li ha sorgit un problema que s’ha viralitzat ràpidament en xarxes socials.
 

Malgrat que els van cridar fins a quatre ocasions per a confirmar la seua assistència, la tercera part dels convidats no es van presentar en la celebració. Per això, els jovençans van decidir manar-los factures de 200 euros a les persones absents a l’enllaç.

Segons va relatar Simmons al ‘New York Post’, que no acudiren “va suposar haver de tirar molt de menjar al fem”. Així que se’ls va ocórrer la idea d’enviar-los una factura personalitzada: “Sou tan especials per a nosaltres que us convidem a la nostra boda. No obstant això, trencarem eixa relació per 240 dòlars (uns 200 euros) perquè no ens vau deixar demostrar-vos-ho en persona. Però enviarem una invitació a nostra ‘baby shower’ en algun moment, així que presenteu-vos amb un regal“.

 

Els nuvis van reconéixer en el citat mitjà que no van prendre la decisió per motius econòmics, sinó perquè es van sentir ferits: “Quatre vegades preguntem: ‘Estàs disponible per a vindre? Pots assistir?’ I continuaven dient ‘Sí’. Vam haver de pagar per endavant a Jamaica.

“Ningú va dir res ni va enviar un missatge de text dient ‘Sent, no podem assistir’. Si em dius que no pots assistir, ho entendré, però no calles i després em deixes pagar per tu i els teus acompanyants“, va afegir Simmons al ‘New York Post’.

La història no ha tardat a fer-se viral i els jovençans encara no han decidit què faran si els ‘morosos‘ no desemborsen la quantitat requerida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos milions seguixen amb covid persistent: el 62% es va contagiar en el treball

Un estudi de CSIF assenyala que més de dos milions de persones continuen amb seqüeles de covid persistent. El 62% creu que es va contagiar treballant i només al 21% se li reconeix l'origen laboral.

Detinguts pare i fill per presumpta agressió sexual a una treballadora de la seua xurreria a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i al seu fill per la seua presumpta implicació en una agressió sexual a una treballadora temporal de la seua xurreria durant les Falles. Els dos van ser arrestats el dilluns 9 de març i van passar a disposició judicial eixe mateix dia.

Les pluges han deixat quasi 70 l/m² a La Vall d’Ebo amb avís groc en el litoral nord d’Alacant i sud de València

L'episodi de precipitacions ha acumulat 69,8 l/m² a La Vall d'Ebo; Aemet ha establit l'avís groc en el litoral nord d'Alacant i el sud de València fins al migdia.

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.