13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

200 euros per no assistir a la seua boda malgrat la confirmació

Doug Simmons (44 anys) i Dedra McGee (43) són una parella que viu a la ciutat estatunidenca de Chicago i van decidir casar-se. El lloc triat va ser un hotel de luxe de Jamaica.
Encara que no tot va ser com havien desitjat. A la parella li ha sorgit un problema que s’ha viralitzat ràpidament en xarxes socials.
 

Malgrat que els van cridar fins a quatre ocasions per a confirmar la seua assistència, la tercera part dels convidats no es van presentar en la celebració. Per això, els jovençans van decidir manar-los factures de 200 euros a les persones absents a l’enllaç.

Segons va relatar Simmons al ‘New York Post’, que no acudiren “va suposar haver de tirar molt de menjar al fem”. Així que se’ls va ocórrer la idea d’enviar-los una factura personalitzada: “Sou tan especials per a nosaltres que us convidem a la nostra boda. No obstant això, trencarem eixa relació per 240 dòlars (uns 200 euros) perquè no ens vau deixar demostrar-vos-ho en persona. Però enviarem una invitació a nostra ‘baby shower’ en algun moment, així que presenteu-vos amb un regal“.

 

Els nuvis van reconéixer en el citat mitjà que no van prendre la decisió per motius econòmics, sinó perquè es van sentir ferits: “Quatre vegades preguntem: ‘Estàs disponible per a vindre? Pots assistir?’ I continuaven dient ‘Sí’. Vam haver de pagar per endavant a Jamaica.

“Ningú va dir res ni va enviar un missatge de text dient ‘Sent, no podem assistir’. Si em dius que no pots assistir, ho entendré, però no calles i després em deixes pagar per tu i els teus acompanyants“, va afegir Simmons al ‘New York Post’.

La història no ha tardat a fer-se viral i els jovençans encara no han decidit què faran si els ‘morosos‘ no desemborsen la quantitat requerida.

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.