200 euros per no assistir a la seua boda malgrat la confirmació

Doug Simmons (44 anys) i Dedra McGee (43) són una parella que viu a la ciutat estatunidenca de Chicago i van decidir casar-se. El lloc triat va ser un hotel de luxe de Jamaica.
Encara que no tot va ser com havien desitjat. A la parella li ha sorgit un problema que s’ha viralitzat ràpidament en xarxes socials.
 

Malgrat que els van cridar fins a quatre ocasions per a confirmar la seua assistència, la tercera part dels convidats no es van presentar en la celebració. Per això, els jovençans van decidir manar-los factures de 200 euros a les persones absents a l’enllaç.

Segons va relatar Simmons al ‘New York Post’, que no acudiren “va suposar haver de tirar molt de menjar al fem”. Així que se’ls va ocórrer la idea d’enviar-los una factura personalitzada: “Sou tan especials per a nosaltres que us convidem a la nostra boda. No obstant això, trencarem eixa relació per 240 dòlars (uns 200 euros) perquè no ens vau deixar demostrar-vos-ho en persona. Però enviarem una invitació a nostra ‘baby shower’ en algun moment, així que presenteu-vos amb un regal“.

 

Els nuvis van reconéixer en el citat mitjà que no van prendre la decisió per motius econòmics, sinó perquè es van sentir ferits: “Quatre vegades preguntem: ‘Estàs disponible per a vindre? Pots assistir?’ I continuaven dient ‘Sí’. Vam haver de pagar per endavant a Jamaica.

“Ningú va dir res ni va enviar un missatge de text dient ‘Sent, no podem assistir’. Si em dius que no pots assistir, ho entendré, però no calles i després em deixes pagar per tu i els teus acompanyants“, va afegir Simmons al ‘New York Post’.

La història no ha tardat a fer-se viral i els jovençans encara no han decidit què faran si els ‘morosos‘ no desemborsen la quantitat requerida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PSPV i Compromís exigixen explicacions per un assessor de Massó que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a Plans Massó aclarir la contractació d'un assessor que, segons s'ha publicat, realitzaria funcions per a Vox a Múrcia. Presidència sosté que assessora en comunicació.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb noves mesures i tecnologia

L'operatiu de la Policia Nacional per a les Falles 2026 es reforça amb un VIPA 6x6, sistemes anti-dron i més efectius, amb 6.000 agents coordinats a València.

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a les explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a guanyar rendibilitat i agilitzar tràmits.

La banca preveu un creixement moderat però sòlid de l’economia espanyola en 2026

Experts del sector bancari han pronosticat un creixement moderat però sòlid de l'economia espanyola en 2026, per damunt de l'eurozona. Han assenyalat riscos pel petroli i el conflicte a l'Iran i han destacat el suport del consum, la inversió i els fons europeus.

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.