15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

200 euros per no assistir a la seua boda malgrat la confirmació

Doug Simmons (44 anys) i Dedra McGee (43) són una parella que viu a la ciutat estatunidenca de Chicago i van decidir casar-se. El lloc triat va ser un hotel de luxe de Jamaica.
Encara que no tot va ser com havien desitjat. A la parella li ha sorgit un problema que s’ha viralitzat ràpidament en xarxes socials.
 

Malgrat que els van cridar fins a quatre ocasions per a confirmar la seua assistència, la tercera part dels convidats no es van presentar en la celebració. Per això, els jovençans van decidir manar-los factures de 200 euros a les persones absents a l’enllaç.

Segons va relatar Simmons al ‘New York Post’, que no acudiren “va suposar haver de tirar molt de menjar al fem”. Així que se’ls va ocórrer la idea d’enviar-los una factura personalitzada: “Sou tan especials per a nosaltres que us convidem a la nostra boda. No obstant això, trencarem eixa relació per 240 dòlars (uns 200 euros) perquè no ens vau deixar demostrar-vos-ho en persona. Però enviarem una invitació a nostra ‘baby shower’ en algun moment, així que presenteu-vos amb un regal“.

 

Els nuvis van reconéixer en el citat mitjà que no van prendre la decisió per motius econòmics, sinó perquè es van sentir ferits: “Quatre vegades preguntem: ‘Estàs disponible per a vindre? Pots assistir?’ I continuaven dient ‘Sí’. Vam haver de pagar per endavant a Jamaica.

“Ningú va dir res ni va enviar un missatge de text dient ‘Sent, no podem assistir’. Si em dius que no pots assistir, ho entendré, però no calles i després em deixes pagar per tu i els teus acompanyants“, va afegir Simmons al ‘New York Post’.

La història no ha tardat a fer-se viral i els jovençans encara no han decidit què faran si els ‘morosos‘ no desemborsen la quantitat requerida.

Últimes notícies

Bolaños acusa a Feijóo de faltar a la veritat sobre Mazón i la DANA per a atacar al Govern

Bolaños ha retret a Feijóo haver-hi 'va faltar a la veritat' sobre les seues comunicacions amb Mazón en els dies de la DANA, després de rectificar davant la jutgessa. També ha valorat com molt positiva l'alliberament de presos espanyols a Veneçuela, ha emmarcat en 'persecució' la querella de Fes-te Sentir contra Zapatero i ha descartat tancar bases dels EUA.

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central del València va ser intervingut de la musculatura isquiotibial dreta després de lesionar-se davant el Celta. La cirurgia es va realitzar 'amb èxit' i estarà diversos mesos de baixa.

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central va ser operat de l'isquiotibial dret després de lesionar-se davant el Celta. El club no va donar terminis, s'espera una baixa de diversos mesos i la cirurgia va ser 'amb èxit'.

Feijóo ha defés davant la jutgessa que la dana a València va ser una emergència nacional que degué assumir el Govern

Feijóo ha sostingut davant la magistrada que Interior o la vicepresidència de Teresa Ribera degueren coordinar la resposta per l'adscripció de CHJ i Aemet. La jutgessa ha recordat que el pla especial d'inundacions és autonòmic i ha indagat en els missatges amb Mazón i les decisions durant la crisi.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració judicial sobre la DANA

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' després de la seua declaració telemàtica per la gestió de la DANA. El líder del PP va admetre que es va confondre amb les dates en parlar del seu contacte amb Carlos Mazón.

Indonèsia dona per acabada la busca del xiquet valencià després del naufragi del 26-D

Indonèsia va posar fi este divendres a la busca del xiquet valencià de 10 anys desaparegut després del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. L'operatiu de 15 dies va trobar tres cossos i va deixar dos supervivents, mentres la investigació per possible negligència continua oberta.

València Basket busca aprofitar els dubtes d’Unicaja i assegurar cap de sèrie en la seua Copa

El València rep a Unicaja en el Roig Arena amb el propòsit de sumar un triomf que li acoste a ser cap de sèrie en la Copa. També perseguix reforçar el seu pols amb el Reial Madrid per liderar la primera volta.

Assumix 4 anys i 9 mesos per intentar matar a la seua parella a l’hospital després de donar a llum

L'acusat ha reconegut que va apunyalar a la seua parella a l'hospital del Vinalopó, tres dies després del part, i ha acceptat 4 anys i 9 mesos de presó. La pena s'ha rebaixat per reparar el mal amb 15.000 euros i comporta pèrdua de la pàtria potestat i 10 anys d'allunyament.