Un atac informàtic exposa les contrasenyes de Twitch

Un atac informàtic anònim ha deixat informació sobre les contrasenyes dels usuaris deTwitch.

Pel que sembla, s’han filtrat fins a 125 GB d’informació confidencial de la plataforma de vídeo en directe en què es revela el seu codi font, contrasenyes dels usuaris i fins i tot el que cobren els ‘streamers’ com Ibai Plans.

L’atac també podria incloure contrasenyes xifrades, de manera que es recomana als clients de Twitch activar l’autenticació per reforçar la seguretat dels seus comptes.

La idea és que encara que la contrasenya haja estat filtrada siga necessari provar la identitat a través d’un missatge SMS o algun altre sistema d’identificació. No obstant això, usuaris de les plataformes han assenyalat a Twitter que l’alt trànsit de demandes per realitzar esta operació estaria saturant el sistema.

El pirata informàtic ha indicat que la filtració dels documents busca “fomentar més interrupcions i competència” en Twitch perquè “la seua comunitat és un fastigós pou negre tòxic”. A més, ha afegit que esta és només la primera part d’una filtració encara més gran.

 

Últimes notícies

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.