Un atac informàtic exposa les contrasenyes de Twitch

Un atac informàtic anònim ha deixat informació sobre les contrasenyes dels usuaris deTwitch.

Pel que sembla, s’han filtrat fins a 125 GB d’informació confidencial de la plataforma de vídeo en directe en què es revela el seu codi font, contrasenyes dels usuaris i fins i tot el que cobren els ‘streamers’ com Ibai Plans.

L’atac també podria incloure contrasenyes xifrades, de manera que es recomana als clients de Twitch activar l’autenticació per reforçar la seguretat dels seus comptes.

La idea és que encara que la contrasenya haja estat filtrada siga necessari provar la identitat a través d’un missatge SMS o algun altre sistema d’identificació. No obstant això, usuaris de les plataformes han assenyalat a Twitter que l’alt trànsit de demandes per realitzar esta operació estaria saturant el sistema.

El pirata informàtic ha indicat que la filtració dels documents busca «fomentar més interrupcions i competència» en Twitch perquè «la seua comunitat és un fastigós pou negre tòxic». A més, ha afegit que esta és només la primera part d’una filtració encara més gran.

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.