Quina cançó és la que més demanen els valencians a Alexa?

‘Alexa ponme Tacones Rojos’ és la cançó més sol·licitada pels valencians. En aquesta línia, a la Comunitat Valenciana l’artista més escoltat en aquesta comunitat a través d’Alexa ha sigut el colombià Camilo. En total es van reproduir més de 21 milions d’hores de música a través d’aquesta música.

Una altra de les ocasions en què Alexa també ajuda els valencians és quan volen comunicar-se amb altres usuaris, ja que en l’últim any s’han realitzat més d’un milió tres-centes mil telefonades. A més 562 mil vegades que els usuaris valencians han dit “Alexa, t’estime”.

D’altra banda, els usuaris també usen Alexa per a gestionar les seues llars intel·ligents i posar temporitzadors. En concret, a l’últim any s’han registrat en aquesta comunitat més de 66 milions d’interaccions vinculades a la Llar digital, com ara peticions a Alexa per encendre o apagar els llums i active la cafetera connectada. Només l’últim any, els usuaris d’Alexa al País Valencià han activat 76 milions de rutines (un 46% més que l’any anterior).

Mentre que s’han programat més de 7 milions de temporitzadors i més de 7 milions d’alarmes. La configuració d’aquests avisos sembla estar cada vegada més instaurada en la vida dels usuaris valencians, els quals, només dient “Alexa, posa un temporitzador de 5 minuts”, o “Alexa, desperta’m demà a les 7”.

A més, estar informats i al dia de què passa, sembla ser una tendència dels usuaris d’Alexa a la Comunitat Valenciana, ja que han estat més de dos milions d’ocasions les que se li han consultat les notícies. Molts han volgut conéixer la previsió del temps, sumant més d’11 milions i mig de sol·licituds.

Referent a això, Andrés Pazos, Senior Business Development Manager d’Alexa ha indicat que els usuaris valencians “utilitzen cada vegada més Alexa i en més varietat d’ocasions”. Concretament, amb més de 444 milions d’interaccions en l’últim any, Alexa l’és “ajuda en tasques del dia a dia com preparar la llista de la compra del súper, gestionar els seus dispositius de llar digital, o per relaxar-se o entretindre’s”.

Els valencians, els cinquens que més usen Alexa

Així mateix, en el cas de la Comunitat Valenciana, aquesta es troba entre les cinc comunitats autònomes que més ha interactuat amb Alexa a Espanya l’últim any i, a més, ha incrementat un 27% el nombre d’usuaris a la regió.

Aquesta suma més de 444 milions d’interaccions amb Alexa en els dotze últims mesos, un 36% més que l’any anterior. València ocupa el primer lloc al rànquing de la regió, amb més de 258 milions de sol·licituds a Alexa, seguida d’Alacant i Castelló. Si analitzem el creixement respecte a l’any anterior, Alacant està al capdavant, amb un 37% més d’interaccions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.