Quina cançó és la que més demanen els valencians a Alexa?

‘Alexa ponme Tacones Rojos’ és la cançó més sol·licitada pels valencians. En aquesta línia, a la Comunitat Valenciana l’artista més escoltat en aquesta comunitat a través d’Alexa ha sigut el colombià Camilo. En total es van reproduir més de 21 milions d’hores de música a través d’aquesta música.

Una altra de les ocasions en què Alexa també ajuda els valencians és quan volen comunicar-se amb altres usuaris, ja que en l’últim any s’han realitzat més d’un milió tres-centes mil telefonades. A més 562 mil vegades que els usuaris valencians han dit “Alexa, t’estime”.

D’altra banda, els usuaris també usen Alexa per a gestionar les seues llars intel·ligents i posar temporitzadors. En concret, a l’últim any s’han registrat en aquesta comunitat més de 66 milions d’interaccions vinculades a la Llar digital, com ara peticions a Alexa per encendre o apagar els llums i active la cafetera connectada. Només l’últim any, els usuaris d’Alexa al País Valencià han activat 76 milions de rutines (un 46% més que l’any anterior).

Mentre que s’han programat més de 7 milions de temporitzadors i més de 7 milions d’alarmes. La configuració d’aquests avisos sembla estar cada vegada més instaurada en la vida dels usuaris valencians, els quals, només dient “Alexa, posa un temporitzador de 5 minuts”, o “Alexa, desperta’m demà a les 7”.

A més, estar informats i al dia de què passa, sembla ser una tendència dels usuaris d’Alexa a la Comunitat Valenciana, ja que han estat més de dos milions d’ocasions les que se li han consultat les notícies. Molts han volgut conéixer la previsió del temps, sumant més d’11 milions i mig de sol·licituds.

Referent a això, Andrés Pazos, Senior Business Development Manager d’Alexa ha indicat que els usuaris valencians “utilitzen cada vegada més Alexa i en més varietat d’ocasions”. Concretament, amb més de 444 milions d’interaccions en l’últim any, Alexa l’és “ajuda en tasques del dia a dia com preparar la llista de la compra del súper, gestionar els seus dispositius de llar digital, o per relaxar-se o entretindre’s”.

Els valencians, els cinquens que més usen Alexa

Així mateix, en el cas de la Comunitat Valenciana, aquesta es troba entre les cinc comunitats autònomes que més ha interactuat amb Alexa a Espanya l’últim any i, a més, ha incrementat un 27% el nombre d’usuaris a la regió.

Aquesta suma més de 444 milions d’interaccions amb Alexa en els dotze últims mesos, un 36% més que l’any anterior. València ocupa el primer lloc al rànquing de la regió, amb més de 258 milions de sol·licituds a Alexa, seguida d’Alacant i Castelló. Si analitzem el creixement respecte a l’any anterior, Alacant està al capdavant, amb un 37% més d’interaccions.

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.