Descobreix que espera dos parelles de bessons idèntics: dos xiquets i dos xiquetes

Ashley Ness és una dona de Massachusetts, els Estats Units, que està esperant quatre bebés alhora. La singularitat és que es tracta de dos parelles de bessons idèntics, dos xiquets i dos xiquetes. Un cas d’allò més atípic, ja que un embaràs d’aquest tipus es produeix una vegada cada mig milió de gestacions.

En nombroses entrevistes a mitjans del seu país, ha explicat com es va assabentar de la notícia: «Quan em van fer la revisió, el metge va mirar la pantalla i va escriure: ‘A, B…’, i jo li vaig preguntar: ‘Tinc bessons?‘. Va haver d’eixir de la sala, tornar a fer l’ecografia i, finalment, va dir: ‘Hi ha quatre ací dins»». Ashley, de 35 anys, va quedar completament en ‘xoc‘.

Ness, qui treballa com a perruquera, té una filla de 8 anys anomenada Chantel. La mare resideix en una casa de tres habitacions en la localitat de Taunton amb la seua primogènita, amb el seu nóvio, Val, de 47 anys -mecànic i pare dels quadrigèmins-, i amb els dos fills d’ell fruit d’una relació anterior, Isaiah, de 10 anys, i Zayden, de 7. D’aquesta manera, en breu, seran nou els ocupants de l’habitatge.

Tant Ashley com la seua parella afronten l’embaràs de la millor manera possible: «Sincerament, estic molt emocionada«, admet. De fet, ho considera una «benedicció«, ja que anteriorment havia tingut quatre avortaments involuntaris: «Sent que estic beneïda amb una cosa molt gran i increïble«.

Amics de la parella, que haurà de comprar un vehicle més gran, han creat un compte de GoFundMe per a obtindre donacions amb la finalitat d’ajudar-los amb les despeses. Ness explica a People que està preparant la casa per a l’arribada dels seus quatre bebés, que estaran amb ells ara com ara en el dormitori principal.

No obstant això, espera poder estalviar perquè els bessons tinguen les seues pròpies habitacions.

La seua família té un historial de bessons. La mare d’Ashley tenia germans bessons, el seu avi va tindre un germà bessó i la seua tia va tindre bessons. La seua sogra, la mare del seu nuvi, també era bessona, i la germana d’ell va donar a llum a bessons.

Últimes notícies

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.