Descobreix que espera dos parelles de bessons idèntics: dos xiquets i dos xiquetes

Ashley Ness és una dona de Massachusetts, els Estats Units, que està esperant quatre bebés alhora. La singularitat és que es tracta de dos parelles de bessons idèntics, dos xiquets i dos xiquetes. Un cas d’allò més atípic, ja que un embaràs d’aquest tipus es produeix una vegada cada mig milió de gestacions.

En nombroses entrevistes a mitjans del seu país, ha explicat com es va assabentar de la notícia: “Quan em van fer la revisió, el metge va mirar la pantalla i va escriure: ‘A, B…’, i jo li vaig preguntar: ‘Tinc bessons?‘. Va haver d’eixir de la sala, tornar a fer l’ecografia i, finalment, va dir: ‘Hi ha quatre ací dins””. Ashley, de 35 anys, va quedar completament en ‘xoc‘.

Ness, qui treballa com a perruquera, té una filla de 8 anys anomenada Chantel. La mare resideix en una casa de tres habitacions en la localitat de Taunton amb la seua primogènita, amb el seu nóvio, Val, de 47 anys -mecànic i pare dels quadrigèmins-, i amb els dos fills d’ell fruit d’una relació anterior, Isaiah, de 10 anys, i Zayden, de 7. D’aquesta manera, en breu, seran nou els ocupants de l’habitatge.

Tant Ashley com la seua parella afronten l’embaràs de la millor manera possible: “Sincerament, estic molt emocionada“, admet. De fet, ho considera una “benedicció“, ja que anteriorment havia tingut quatre avortaments involuntaris: “Sent que estic beneïda amb una cosa molt gran i increïble“.

Amics de la parella, que haurà de comprar un vehicle més gran, han creat un compte de GoFundMe per a obtindre donacions amb la finalitat d’ajudar-los amb les despeses. Ness explica a People que està preparant la casa per a l’arribada dels seus quatre bebés, que estaran amb ells ara com ara en el dormitori principal.

No obstant això, espera poder estalviar perquè els bessons tinguen les seues pròpies habitacions.

La seua família té un historial de bessons. La mare d’Ashley tenia germans bessons, el seu avi va tindre un germà bessó i la seua tia va tindre bessons. La seua sogra, la mare del seu nuvi, també era bessona, i la germana d’ell va donar a llum a bessons.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.