Descobreix que espera dos parelles de bessons idèntics: dos xiquets i dos xiquetes

Ashley Ness és una dona de Massachusetts, els Estats Units, que està esperant quatre bebés alhora. La singularitat és que es tracta de dos parelles de bessons idèntics, dos xiquets i dos xiquetes. Un cas d’allò més atípic, ja que un embaràs d’aquest tipus es produeix una vegada cada mig milió de gestacions.

En nombroses entrevistes a mitjans del seu país, ha explicat com es va assabentar de la notícia: «Quan em van fer la revisió, el metge va mirar la pantalla i va escriure: ‘A, B…’, i jo li vaig preguntar: ‘Tinc bessons?‘. Va haver d’eixir de la sala, tornar a fer l’ecografia i, finalment, va dir: ‘Hi ha quatre ací dins»». Ashley, de 35 anys, va quedar completament en ‘xoc‘.

Ness, qui treballa com a perruquera, té una filla de 8 anys anomenada Chantel. La mare resideix en una casa de tres habitacions en la localitat de Taunton amb la seua primogènita, amb el seu nóvio, Val, de 47 anys -mecànic i pare dels quadrigèmins-, i amb els dos fills d’ell fruit d’una relació anterior, Isaiah, de 10 anys, i Zayden, de 7. D’aquesta manera, en breu, seran nou els ocupants de l’habitatge.

Tant Ashley com la seua parella afronten l’embaràs de la millor manera possible: «Sincerament, estic molt emocionada«, admet. De fet, ho considera una «benedicció«, ja que anteriorment havia tingut quatre avortaments involuntaris: «Sent que estic beneïda amb una cosa molt gran i increïble«.

Amics de la parella, que haurà de comprar un vehicle més gran, han creat un compte de GoFundMe per a obtindre donacions amb la finalitat d’ajudar-los amb les despeses. Ness explica a People que està preparant la casa per a l’arribada dels seus quatre bebés, que estaran amb ells ara com ara en el dormitori principal.

No obstant això, espera poder estalviar perquè els bessons tinguen les seues pròpies habitacions.

La seua família té un historial de bessons. La mare d’Ashley tenia germans bessons, el seu avi va tindre un germà bessó i la seua tia va tindre bessons. La seua sogra, la mare del seu nuvi, també era bessona, i la germana d’ell va donar a llum a bessons.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU