Descobreix que espera dos parelles de bessons idèntics: dos xiquets i dos xiquetes

Ashley Ness és una dona de Massachusetts, els Estats Units, que està esperant quatre bebés alhora. La singularitat és que es tracta de dos parelles de bessons idèntics, dos xiquets i dos xiquetes. Un cas d’allò més atípic, ja que un embaràs d’aquest tipus es produeix una vegada cada mig milió de gestacions.

En nombroses entrevistes a mitjans del seu país, ha explicat com es va assabentar de la notícia: «Quan em van fer la revisió, el metge va mirar la pantalla i va escriure: ‘A, B…’, i jo li vaig preguntar: ‘Tinc bessons?‘. Va haver d’eixir de la sala, tornar a fer l’ecografia i, finalment, va dir: ‘Hi ha quatre ací dins»». Ashley, de 35 anys, va quedar completament en ‘xoc‘.

Ness, qui treballa com a perruquera, té una filla de 8 anys anomenada Chantel. La mare resideix en una casa de tres habitacions en la localitat de Taunton amb la seua primogènita, amb el seu nóvio, Val, de 47 anys -mecànic i pare dels quadrigèmins-, i amb els dos fills d’ell fruit d’una relació anterior, Isaiah, de 10 anys, i Zayden, de 7. D’aquesta manera, en breu, seran nou els ocupants de l’habitatge.

Tant Ashley com la seua parella afronten l’embaràs de la millor manera possible: «Sincerament, estic molt emocionada«, admet. De fet, ho considera una «benedicció«, ja que anteriorment havia tingut quatre avortaments involuntaris: «Sent que estic beneïda amb una cosa molt gran i increïble«.

Amics de la parella, que haurà de comprar un vehicle més gran, han creat un compte de GoFundMe per a obtindre donacions amb la finalitat d’ajudar-los amb les despeses. Ness explica a People que està preparant la casa per a l’arribada dels seus quatre bebés, que estaran amb ells ara com ara en el dormitori principal.

No obstant això, espera poder estalviar perquè els bessons tinguen les seues pròpies habitacions.

La seua família té un historial de bessons. La mare d’Ashley tenia germans bessons, el seu avi va tindre un germà bessó i la seua tia va tindre bessons. La seua sogra, la mare del seu nuvi, també era bessona, i la germana d’ell va donar a llum a bessons.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU