Descobreix que espera dos parelles de bessons idèntics: dos xiquets i dos xiquetes

Ashley Ness és una dona de Massachusetts, els Estats Units, que està esperant quatre bebés alhora. La singularitat és que es tracta de dos parelles de bessons idèntics, dos xiquets i dos xiquetes. Un cas d’allò més atípic, ja que un embaràs d’aquest tipus es produeix una vegada cada mig milió de gestacions.

En nombroses entrevistes a mitjans del seu país, ha explicat com es va assabentar de la notícia: «Quan em van fer la revisió, el metge va mirar la pantalla i va escriure: ‘A, B…’, i jo li vaig preguntar: ‘Tinc bessons?‘. Va haver d’eixir de la sala, tornar a fer l’ecografia i, finalment, va dir: ‘Hi ha quatre ací dins»». Ashley, de 35 anys, va quedar completament en ‘xoc‘.

Ness, qui treballa com a perruquera, té una filla de 8 anys anomenada Chantel. La mare resideix en una casa de tres habitacions en la localitat de Taunton amb la seua primogènita, amb el seu nóvio, Val, de 47 anys -mecànic i pare dels quadrigèmins-, i amb els dos fills d’ell fruit d’una relació anterior, Isaiah, de 10 anys, i Zayden, de 7. D’aquesta manera, en breu, seran nou els ocupants de l’habitatge.

Tant Ashley com la seua parella afronten l’embaràs de la millor manera possible: «Sincerament, estic molt emocionada«, admet. De fet, ho considera una «benedicció«, ja que anteriorment havia tingut quatre avortaments involuntaris: «Sent que estic beneïda amb una cosa molt gran i increïble«.

Amics de la parella, que haurà de comprar un vehicle més gran, han creat un compte de GoFundMe per a obtindre donacions amb la finalitat d’ajudar-los amb les despeses. Ness explica a People que està preparant la casa per a l’arribada dels seus quatre bebés, que estaran amb ells ara com ara en el dormitori principal.

No obstant això, espera poder estalviar perquè els bessons tinguen les seues pròpies habitacions.

La seua família té un historial de bessons. La mare d’Ashley tenia germans bessons, el seu avi va tindre un germà bessó i la seua tia va tindre bessons. La seua sogra, la mare del seu nuvi, també era bessona, i la germana d’ell va donar a llum a bessons.

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.