La febra pel Biri, Biri. Un licor alacantí que fa gust de Dalsy revoluciona les xarxes socials

Atenció perquè ara als que sempre els agradat el Dalsy, este xarop de sabor ataronjat que tants xiquets han pres i el gust dels quals recorden amb un afecte especial, han trobat una beguda amb la qual rememorar aquelles vesprades de febra de la infància.

 

<

>

Biri, Biri

Una beguda d’Alcoi (Alacant) té una beguda que ha revolucionat les xarxes socials. Es tracta del licor Biri Biri, té un sabor ataronjat que recorda a molts al gust del xarop que prenien quan eren menuts, i alguns internautes han volgut expressar la seua sorpresa en les xarxes socials.

Tot començava amb un debat en Twitter fa uns dies que enfrontava entre si a dos xarops coneguts: Dalsy o Apiretal? Des de llavors, i després de guanyar per golejada el Dalsy, molts han anat publicant tuits recordant als més nostàlgics que si que existeix una beguda similar. Va ser entre estos comentaris on una usuària va revelar el molt que s’assemblava al sabor de Biri Biri.

I es que hi ha molts joves de hui en dia que encara tenen en el seu record el sabor del famós Dalsy, el xarop per a xiquets i xiquetes que ha estat utilitzat per milers de nosaltres. El seu sabor li ha convertit en un dels xarops més especials del mercat, i moltes persones han confessat que troben a faltar el seu sabor.

XARXES SOCIALS

Tant és així que en xarxes socials, davant la insistència de molts per la nostàlgia que els donava no poder prendre el xarop ha sorgit una solució a l’abast de tots: el licor Biri Biri. Es tracta d’una beguda alcohòlica produïda a Alcoi, Alacant, el sabor de la qual recorda al mític xarop.

<

>

 

<

>

<

>

<

>

Anècdotes

Tampoc han faltat les anècdotes amb el Dalsy

 

<

>

 

<

>

 

‘Bibi Biri’, la beguda alcohòlica feta a Alacant amb sabor a Dalsy

L’èxit ha estat tal que molts assenyalaven que ja l’havien adquirit a través de la pàgina web oficial de Sinc, la marca que ho fabrica, i altres fins i tot demanaven a Mercadona que ho comence a distribuir.

I el licor on està?

Este xarop es pot comprar en la web de l’empresa, licors SINC, on ho descriuen com “una acurada selecció de les millors taronges valencianes fa d’este característic licor un dels productes més emblemàtics i selectes de la regió. A més l’inconfusible sabor dolç del Biri-Biri ho fa únic”. Està a la venda per 6,95€.

La marca recomana “servir-ho a temperatura ambient o fred i servir-ho en copa petita o got de xopet“.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.