14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

La febra pel Biri, Biri. Un licor alacantí que fa gust de Dalsy revoluciona les xarxes socials

Atenció perquè ara als que sempre els agradat el Dalsy, este xarop de sabor ataronjat que tants xiquets han pres i el gust dels quals recorden amb un afecte especial, han trobat una beguda amb la qual rememorar aquelles vesprades de febra de la infància.

 

<

>

Biri, Biri

Una beguda d’Alcoi (Alacant) té una beguda que ha revolucionat les xarxes socials. Es tracta del licor Biri Biri, té un sabor ataronjat que recorda a molts al gust del xarop que prenien quan eren menuts, i alguns internautes han volgut expressar la seua sorpresa en les xarxes socials.

Tot començava amb un debat en Twitter fa uns dies que enfrontava entre si a dos xarops coneguts: Dalsy o Apiretal? Des de llavors, i després de guanyar per golejada el Dalsy, molts han anat publicant tuits recordant als més nostàlgics que si que existeix una beguda similar. Va ser entre estos comentaris on una usuària va revelar el molt que s’assemblava al sabor de Biri Biri.

I es que hi ha molts joves de hui en dia que encara tenen en el seu record el sabor del famós Dalsy, el xarop per a xiquets i xiquetes que ha estat utilitzat per milers de nosaltres. El seu sabor li ha convertit en un dels xarops més especials del mercat, i moltes persones han confessat que troben a faltar el seu sabor.

XARXES SOCIALS

Tant és així que en xarxes socials, davant la insistència de molts per la nostàlgia que els donava no poder prendre el xarop ha sorgit una solució a l’abast de tots: el licor Biri Biri. Es tracta d’una beguda alcohòlica produïda a Alcoi, Alacant, el sabor de la qual recorda al mític xarop.

<

>

 

<

>

<

>

<

>

Anècdotes

Tampoc han faltat les anècdotes amb el Dalsy

 

<

>

 

<

>

 

‘Bibi Biri’, la beguda alcohòlica feta a Alacant amb sabor a Dalsy

L’èxit ha estat tal que molts assenyalaven que ja l’havien adquirit a través de la pàgina web oficial de Sinc, la marca que ho fabrica, i altres fins i tot demanaven a Mercadona que ho comence a distribuir.

I el licor on està?

Este xarop es pot comprar en la web de l’empresa, licors SINC, on ho descriuen com “una acurada selecció de les millors taronges valencianes fa d’este característic licor un dels productes més emblemàtics i selectes de la regió. A més l’inconfusible sabor dolç del Biri-Biri ho fa únic”. Està a la venda per 6,95€.

La marca recomana “servir-ho a temperatura ambient o fred i servir-ho en copa petita o got de xopet“.

 

 

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.