La febra pel Biri, Biri. Un licor alacantí que fa gust de Dalsy revoluciona les xarxes socials

Atenció perquè ara als que sempre els agradat el Dalsy, este xarop de sabor ataronjat que tants xiquets han pres i el gust dels quals recorden amb un afecte especial, han trobat una beguda amb la qual rememorar aquelles vesprades de febra de la infància.

 

<

>

Biri, Biri

Una beguda d’Alcoi (Alacant) té una beguda que ha revolucionat les xarxes socials. Es tracta del licor Biri Biri, té un sabor ataronjat que recorda a molts al gust del xarop que prenien quan eren menuts, i alguns internautes han volgut expressar la seua sorpresa en les xarxes socials.

Tot començava amb un debat en Twitter fa uns dies que enfrontava entre si a dos xarops coneguts: Dalsy o Apiretal? Des de llavors, i després de guanyar per golejada el Dalsy, molts han anat publicant tuits recordant als més nostàlgics que si que existeix una beguda similar. Va ser entre estos comentaris on una usuària va revelar el molt que s’assemblava al sabor de Biri Biri.

I es que hi ha molts joves de hui en dia que encara tenen en el seu record el sabor del famós Dalsy, el xarop per a xiquets i xiquetes que ha estat utilitzat per milers de nosaltres. El seu sabor li ha convertit en un dels xarops més especials del mercat, i moltes persones han confessat que troben a faltar el seu sabor.

XARXES SOCIALS

Tant és així que en xarxes socials, davant la insistència de molts per la nostàlgia que els donava no poder prendre el xarop ha sorgit una solució a l’abast de tots: el licor Biri Biri. Es tracta d’una beguda alcohòlica produïda a Alcoi, Alacant, el sabor de la qual recorda al mític xarop.

<

>

 

<

>

<

>

<

>

Anècdotes

Tampoc han faltat les anècdotes amb el Dalsy

 

<

>

 

<

>

 

‘Bibi Biri’, la beguda alcohòlica feta a Alacant amb sabor a Dalsy

L’èxit ha estat tal que molts assenyalaven que ja l’havien adquirit a través de la pàgina web oficial de Sinc, la marca que ho fabrica, i altres fins i tot demanaven a Mercadona que ho comence a distribuir.

I el licor on està?

Este xarop es pot comprar en la web de l’empresa, licors SINC, on ho descriuen com “una acurada selecció de les millors taronges valencianes fa d’este característic licor un dels productes més emblemàtics i selectes de la regió. A més l’inconfusible sabor dolç del Biri-Biri ho fa únic”. Està a la venda per 6,95€.

La marca recomana “servir-ho a temperatura ambient o fred i servir-ho en copa petita o got de xopet“.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.