La febra pel Biri, Biri. Un licor alacantí que fa gust de Dalsy revoluciona les xarxes socials

Atenció perquè ara als que sempre els agradat el Dalsy, este xarop de sabor ataronjat que tants xiquets han pres i el gust dels quals recorden amb un afecte especial, han trobat una beguda amb la qual rememorar aquelles vesprades de febra de la infància.

 

<

>

Biri, Biri

Una beguda d’Alcoi (Alacant) té una beguda que ha revolucionat les xarxes socials. Es tracta del licor Biri Biri, té un sabor ataronjat que recorda a molts al gust del xarop que prenien quan eren menuts, i alguns internautes han volgut expressar la seua sorpresa en les xarxes socials.

Tot començava amb un debat en Twitter fa uns dies que enfrontava entre si a dos xarops coneguts: Dalsy o Apiretal? Des de llavors, i després de guanyar per golejada el Dalsy, molts han anat publicant tuits recordant als més nostàlgics que si que existeix una beguda similar. Va ser entre estos comentaris on una usuària va revelar el molt que s’assemblava al sabor de Biri Biri.

I es que hi ha molts joves de hui en dia que encara tenen en el seu record el sabor del famós Dalsy, el xarop per a xiquets i xiquetes que ha estat utilitzat per milers de nosaltres. El seu sabor li ha convertit en un dels xarops més especials del mercat, i moltes persones han confessat que troben a faltar el seu sabor.

XARXES SOCIALS

Tant és així que en xarxes socials, davant la insistència de molts per la nostàlgia que els donava no poder prendre el xarop ha sorgit una solució a l’abast de tots: el licor Biri Biri. Es tracta d’una beguda alcohòlica produïda a Alcoi, Alacant, el sabor de la qual recorda al mític xarop.

<

>

 

<

>

<

>

<

>

Anècdotes

Tampoc han faltat les anècdotes amb el Dalsy

 

<

>

 

<

>

 

‘Bibi Biri’, la beguda alcohòlica feta a Alacant amb sabor a Dalsy

L’èxit ha estat tal que molts assenyalaven que ja l’havien adquirit a través de la pàgina web oficial de Sinc, la marca que ho fabrica, i altres fins i tot demanaven a Mercadona que ho comence a distribuir.

I el licor on està?

Este xarop es pot comprar en la web de l’empresa, licors SINC, on ho descriuen com «una acurada selecció de les millors taronges valencianes fa d’este característic licor un dels productes més emblemàtics i selectes de la regió. A més l’inconfusible sabor dolç del Biri-Biri ho fa únic». Està a la venda per 6,95€.

La marca recomana «servir-ho a temperatura ambient o fred i servir-ho en copa petita o got de xopet«.

 

 

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.