3.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La febra pel Biri, Biri. Un licor alacantí que fa gust de Dalsy revoluciona les xarxes socials

Atenció perquè ara als que sempre els agradat el Dalsy, este xarop de sabor ataronjat que tants xiquets han pres i el gust dels quals recorden amb un afecte especial, han trobat una beguda amb la qual rememorar aquelles vesprades de febra de la infància.

 

<

>

Biri, Biri

Una beguda d’Alcoi (Alacant) té una beguda que ha revolucionat les xarxes socials. Es tracta del licor Biri Biri, té un sabor ataronjat que recorda a molts al gust del xarop que prenien quan eren menuts, i alguns internautes han volgut expressar la seua sorpresa en les xarxes socials.

Tot començava amb un debat en Twitter fa uns dies que enfrontava entre si a dos xarops coneguts: Dalsy o Apiretal? Des de llavors, i després de guanyar per golejada el Dalsy, molts han anat publicant tuits recordant als més nostàlgics que si que existeix una beguda similar. Va ser entre estos comentaris on una usuària va revelar el molt que s’assemblava al sabor de Biri Biri.

I es que hi ha molts joves de hui en dia que encara tenen en el seu record el sabor del famós Dalsy, el xarop per a xiquets i xiquetes que ha estat utilitzat per milers de nosaltres. El seu sabor li ha convertit en un dels xarops més especials del mercat, i moltes persones han confessat que troben a faltar el seu sabor.

XARXES SOCIALS

Tant és així que en xarxes socials, davant la insistència de molts per la nostàlgia que els donava no poder prendre el xarop ha sorgit una solució a l’abast de tots: el licor Biri Biri. Es tracta d’una beguda alcohòlica produïda a Alcoi, Alacant, el sabor de la qual recorda al mític xarop.

<

>

 

<

>

<

>

<

>

Anècdotes

Tampoc han faltat les anècdotes amb el Dalsy

 

<

>

 

<

>

 

‘Bibi Biri’, la beguda alcohòlica feta a Alacant amb sabor a Dalsy

L’èxit ha estat tal que molts assenyalaven que ja l’havien adquirit a través de la pàgina web oficial de Sinc, la marca que ho fabrica, i altres fins i tot demanaven a Mercadona que ho comence a distribuir.

I el licor on està?

Este xarop es pot comprar en la web de l’empresa, licors SINC, on ho descriuen com “una acurada selecció de les millors taronges valencianes fa d’este característic licor un dels productes més emblemàtics i selectes de la regió. A més l’inconfusible sabor dolç del Biri-Biri ho fa únic”. Està a la venda per 6,95€.

La marca recomana “servir-ho a temperatura ambient o fred i servir-ho en copa petita o got de xopet“.

 

 

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.