VIRAL: Prohibeixen a una xica pujar a un autobús de València per anar escotada

 

Dissabte passat, 7 d’agost, Cristina Durán, una jove valenciana va denunciar en el seu compte de Twitter que el conductor d’un autobús de València li va prohibir l’entrada per “anar escotada i poder ofendre als altres passatgers. La denunciant va voler compartir el succés en xarxes socials perquè assegura que es va sentir “discriminada”.

 

“M’han prohibit accedir a un autobús de València per anar escotada i poder ofendre als altres passatgers. No és un bikini, és un top i no vaig ensenyant res. M’he sentit discriminada. En altres 2 autobusos si que he pogut accedir. Normativa o discriminació?”, ha expressat la jove. 

 

Cristina Durán ha emés la seua queixa sobre l’Empresa Municipal de Transports de València (EMT València), i a més, l’afectada va penjar una foto de l’estilisme que lluïa en el moment en el qual el conductor li va denegar l’accés. El tuit de la jove no ha tardat a fer-se viral i ja acumula més de 6.000 ‘likes’ i quasi 3.000 comentaris.

 

La resposta de l’EMT

Aquest succés ha obert un debat en la xarxa social del pardalet, on molts internautes es pregunten si la vestimenta d’un passatger és motiu suficient per a prohibir-li l’entrada.

 

En aquest sentit i segons el Reglament de Prestació i Ús del Transport Urbà en autobusos per a la Ciutat de València “la persona que condueix està facultada per a prohibir l’accés a l’autobús i sol·licitar el descens d’ell a les persones usuàries que incomplisquen el present reglament”. No obstant això, no existeix cap norma específica sobre el codi de vestimenta que ha de seguir-se en els autobusos de la capital del Túria.

 

 

Per part seva, l’EMT ha lamentat aquesta “mala experiència” i ja s’ha posat en contacte amb la denunciant per a demanar-li més informació sobre l’ocorregut “per a prendre les mesures necessàries”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.