VIRAL: Prohibeixen a una xica pujar a un autobús de València per anar escotada

 

Dissabte passat, 7 d’agost, Cristina Durán, una jove valenciana va denunciar en el seu compte de Twitter que el conductor d’un autobús de València li va prohibir l’entrada per “anar escotada i poder ofendre als altres passatgers. La denunciant va voler compartir el succés en xarxes socials perquè assegura que es va sentir “discriminada”.

 

“M’han prohibit accedir a un autobús de València per anar escotada i poder ofendre als altres passatgers. No és un bikini, és un top i no vaig ensenyant res. M’he sentit discriminada. En altres 2 autobusos si que he pogut accedir. Normativa o discriminació?”, ha expressat la jove. 

 

Cristina Durán ha emés la seua queixa sobre l’Empresa Municipal de Transports de València (EMT València), i a més, l’afectada va penjar una foto de l’estilisme que lluïa en el moment en el qual el conductor li va denegar l’accés. El tuit de la jove no ha tardat a fer-se viral i ja acumula més de 6.000 ‘likes’ i quasi 3.000 comentaris.

 

La resposta de l’EMT

Aquest succés ha obert un debat en la xarxa social del pardalet, on molts internautes es pregunten si la vestimenta d’un passatger és motiu suficient per a prohibir-li l’entrada.

 

En aquest sentit i segons el Reglament de Prestació i Ús del Transport Urbà en autobusos per a la Ciutat de València “la persona que condueix està facultada per a prohibir l’accés a l’autobús i sol·licitar el descens d’ell a les persones usuàries que incomplisquen el present reglament”. No obstant això, no existeix cap norma específica sobre el codi de vestimenta que ha de seguir-se en els autobusos de la capital del Túria.

 

 

Per part seva, l’EMT ha lamentat aquesta “mala experiència” i ja s’ha posat en contacte amb la denunciant per a demanar-li més informació sobre l’ocorregut “per a prendre les mesures necessàries”.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.