VIRAL: Prohibeixen a una xica pujar a un autobús de València per anar escotada

 

Dissabte passat, 7 d’agost, Cristina Durán, una jove valenciana va denunciar en el seu compte de Twitter que el conductor d’un autobús de València li va prohibir l’entrada per «anar escotada i poder ofendre als altres passatgers. La denunciant va voler compartir el succés en xarxes socials perquè assegura que es va sentir «discriminada».

 

«M’han prohibit accedir a un autobús de València per anar escotada i poder ofendre als altres passatgers. No és un bikini, és un top i no vaig ensenyant res. M’he sentit discriminada. En altres 2 autobusos si que he pogut accedir. Normativa o discriminació?», ha expressat la jove. 

 

Cristina Durán ha emés la seua queixa sobre l’Empresa Municipal de Transports de València (EMT València), i a més, l’afectada va penjar una foto de l’estilisme que lluïa en el moment en el qual el conductor li va denegar l’accés. El tuit de la jove no ha tardat a fer-se viral i ja acumula més de 6.000 ‘likes’ i quasi 3.000 comentaris.

 

La resposta de l’EMT

Aquest succés ha obert un debat en la xarxa social del pardalet, on molts internautes es pregunten si la vestimenta d’un passatger és motiu suficient per a prohibir-li l’entrada.

 

En aquest sentit i segons el Reglament de Prestació i Ús del Transport Urbà en autobusos per a la Ciutat de València «la persona que condueix està facultada per a prohibir l’accés a l’autobús i sol·licitar el descens d’ell a les persones usuàries que incomplisquen el present reglament». No obstant això, no existeix cap norma específica sobre el codi de vestimenta que ha de seguir-se en els autobusos de la capital del Túria.

 

 

Per part seva, l’EMT ha lamentat aquesta «mala experiència» i ja s’ha posat en contacte amb la denunciant per a demanar-li més informació sobre l’ocorregut «per a prendre les mesures necessàries».

Últimes notícies

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.