Organització LGBT vol prohibir paraula ‘mare’ per ‘progenitor que ha donat a llum’

 

La proposta d’una organització LGBT+ anglesa va causar polèmica en proposar que s’elimine la paraula “mare” per a reemplaçar-ho per la de “progenitor que ha donat a llum”.

Stonewall és una organització LGBT+ britànica que insta les empreses a abolir el terme “mare” per a ser més inclusius. Això seria per a formar part dels requisits que figuren en el seu Índex d’Igualtat en el Treball, que ha rebut més de 500 sol·licituds d’empreses i organitzacions en l’últim any.

L’Índex d’Igualtat en el Lloc de Treball classifica als ocupadors segons els inclusius que se’ls considera, això també inclou als departaments governamentals, entre ells, el Ministeri de l’Interior i el Ministeri de Justícia, figuren en la llista juntament amb l’Exèrcit Britànic i el MI6.

Iniciativa busca fer sentir més còmodes a comunitat trans i no binària

 

D’acord amb Daily Mail, l’organització Stonewall assenyala que aparéixer en l’Índex d’Igualtat en el lloc de treball permet als ocupadors comprendre les experiències dels seus empleats i mostra un compromís amb la igualtat LGBT.

La guia inclou instar els ocupadors a agregar pronoms de gènere a les signatures de correu electrònic, prohibir els banys i vestuaris d’un sol sexe, i executar una campanya de cordons d’arcs de Sant Martí, informa Telegraph.

No obstant això, el seu últim consell, prohibir la paraula ‘mare’ ha causat polèmica.

Stonewall assenyala que prohibir la paraula ‘mare’ és una suposada tàctica per a fer que els homes i dones trans, així com les persones no binàries, se senten més còmodes i per a assegurar-se que no senten que el terme els exclou.

Però els crítics de la idea diuen que obstaculitza els drets de les dones i es burla de la biologia bàsica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.