Les màscares i distància de seguretat brillen per la seua absència en el Big Sound Festival

Ejemplo de shortcode con estilo
  Fa unes setmanes les xarxes socials s’omplien de missatges de denúncia cap a l’organització del Big Sound Festival. Els afectats asseguraven que el cartell d’artistes convidats havia canviat dràsticament. Artistes de gran repercussió a nivell nacional i internacional estaven citats a este festival, però finalment els seus concerts van ser cancel·lats. Bad Bunny, Nicky Jam, Becky G, Lunay, C Tangana, entre d’altres, eren els […]

 

Fa unes setmanes les xarxes socials s’omplien de missatges de denúncia cap a l’organització del Big Sound Festival. Els afectats asseguraven que el cartell d’artistes convidats havia canviat dràsticament. Artistes de gran repercussió a nivell nacional i internacional estaven citats a este festival, però finalment els seus concerts van ser cancel·lats.

Bad Bunny, Nicky Jam, Becky G, Lunay, C Tangana, entre d’altres, eren els artistes més esperats i desitjats en el Big Sound. Sense motiu ni explicació es van cancel·lar estos concerts, de manera que els seus seguidors exigien la devolució de l’import de les entrades. Devolució que no va arribar.

Des de la plataforma Afectats Entrades Big Sound Festival es van posar en contacte a través de diferents mitjans amb l’organització, assegurant que «alguns venen de fora i han pagat hotel i bitllets d’avió per anar a un festival que ha canviat radicalment el seu cartell».

Sense devolució i sense responsabilitat en plena pandèmia

 

Però esta no devolució de l’import de les entrades no és el més greu. El pitjor arribava ahir a la nit en l’inici del Festival, que té lloc els dies 8 i 10 de juliol. A través de xarxes socials s’han difós vídeos d’esta primera nit del Big Sound on les mesures de seguretat i l’ús de les màscares passa a un segon pla.

Joves sense mascareta i sense distància de seguretat bevent, cantant i ballant, sense pensar més enllà d’això. Sense ser conscients i conseqüents de el risc i de les conseqüències que els seus actes poden comportar.

Irresponsabilitat en un acte multitudinari quan els brots de Covid-19 han augmentat un 137% en l’última setmana a la Comunitat Valenciana, sent un 63% dels casos entre joves de 15 i 34 anys.

Estes imatges on s’aprecia la poca responsabilitat d’algunes dels presents ha portat a l’enuig i la indignació de la població. I és que estes imatges es produeixen un 8 de juliol en què Sanitat registra 1.834 casos nous de coronavirus (159 a Castelló, 266 a Alacant i 1.409 a València).

A més, arriba una nova polèmica. Oci nocturn no, però festivals sí? Este missatge és el que podem llegir en xarxes socials després de conéixer les noves restriccions a causa de l’augment dels casos per Covid-19. Restriccions que tancaran l’oci nocturn i la mobilitat d’alguns municipis, però no festivals on no es té cura una cosa tan bàsica (i que ja hauríem d’haver aprés) com és guardar la distància de seguretat i utilitzar la mascareta).

En esta plataforma podem llegir l’opinió d’alguns dels assistents, que fins i tot van arribar a demanar fulls de reclamacions.

Queixes d’assistents a Festival | Imatges: @afectados_entradasbigsoundfest

Este dissabte, 10 de juliol, tindrà lloc la segona sessió d’este Festival. Sense importar la situació sanitària que travessa la Comunitat Valenciana i l’enuig i les denúncies després d’estes imatges. Més artistes, més concerts, i esperem que més consciència, prudència i seguretat.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.