Anuncios

Les màscares i distància de seguretat brillen per la seua absència en el Big Sound Festival

 

Fa unes setmanes les xarxes socials s’omplien de missatges de denúncia cap a l’organització del Big Sound Festival. Els afectats asseguraven que el cartell d’artistes convidats havia canviat dràsticament. Artistes de gran repercussió a nivell nacional i internacional estaven citats a este festival, però finalment els seus concerts van ser cancel·lats.

Bad Bunny, Nicky Jam, Becky G, Lunay, C Tangana, entre d’altres, eren els artistes més esperats i desitjats en el Big Sound. Sense motiu ni explicació es van cancel·lar estos concerts, de manera que els seus seguidors exigien la devolució de l’import de les entrades. Devolució que no va arribar.

Anuncios

Des de la plataforma Afectats Entrades Big Sound Festival es van posar en contacte a través de diferents mitjans amb l’organització, assegurant que “alguns venen de fora i han pagat hotel i bitllets d’avió per anar a un festival que ha canviat radicalment el seu cartell”.

Sense devolució i sense responsabilitat en plena pandèmia

 

Però esta no devolució de l’import de les entrades no és el més greu. El pitjor arribava ahir a la nit en l’inici del Festival, que té lloc els dies 8 i 10 de juliol. A través de xarxes socials s’han difós vídeos d’esta primera nit del Big Sound on les mesures de seguretat i l’ús de les màscares passa a un segon pla.

Joves sense mascareta i sense distància de seguretat bevent, cantant i ballant, sense pensar més enllà d’això. Sense ser conscients i conseqüents de el risc i de les conseqüències que els seus actes poden comportar.

Irresponsabilitat en un acte multitudinari quan els brots de Covid-19 han augmentat un 137% en l’última setmana a la Comunitat Valenciana, sent un 63% dels casos entre joves de 15 i 34 anys.

Estes imatges on s’aprecia la poca responsabilitat d’algunes dels presents ha portat a l’enuig i la indignació de la població. I és que estes imatges es produeixen un 8 de juliol en què Sanitat registra 1.834 casos nous de coronavirus (159 a Castelló, 266 a Alacant i 1.409 a València).

A més, arriba una nova polèmica. Oci nocturn no, però festivals sí? Este missatge és el que podem llegir en xarxes socials després de conéixer les noves restriccions a causa de l’augment dels casos per Covid-19. Restriccions que tancaran l’oci nocturn i la mobilitat d’alguns municipis, però no festivals on no es té cura una cosa tan bàsica (i que ja hauríem d’haver aprés) com és guardar la distància de seguretat i utilitzar la mascareta).

En esta plataforma podem llegir l’opinió d’alguns dels assistents, que fins i tot van arribar a demanar fulls de reclamacions.

Queixes d’assistents a Festival | Imatges: @afectados_entradasbigsoundfest

Este dissabte, 10 de juliol, tindrà lloc la segona sessió d’este Festival. Sense importar la situació sanitària que travessa la Comunitat Valenciana i l’enuig i les denúncies després d’estes imatges. Més artistes, més concerts, i esperem que més consciència, prudència i seguretat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios