Dures paraules a Pedro Sánchez: “t’hauries d’haver mort en la quarantena”

 

Susana Pancho Parrales, regidora del PP a l’Ajuntament de Moguer (Huelva), on el PSOE governa amb majoria absoluta, ha penjat —i posteriorment esborrat— del seu compte en la xarxa social TikTok un vídeo replet d’exabruptes i desqualificacions contra el Govern i, en particular, encara que no li esmenta expressament, contra Pedro Sánchez, del qual arriba a dir que hauria d’haver mort durant la pandèmia.

Així, Pancho, que es grava amb un filtre que li canvia el color dels ulls, arranca dient que en l’últim mes el seu rebut de l’electricitat ascendeix fins als 152 euros i continua: «Saps que li dic jo al Govern?, que em cague en tots els seus morts«.

«Sánchez, t’estàs passant tres carrers, dimiteix ja que no et volem», prossegueix la regidora per a iniciar una primera tanda d’improperis: «Mala ruïna tingueu, els socialistes i els comunistes», diu. «Em cague en la vostra puta mare, en els vostres morts sencers i en tots vostés», segueix.

Però el to del missatge va en augment: «Sánchez t’estàs passant tres carrers. Dimiteix ja! Que no et volem. Estic farta de tots vostés, de tot este socialisme dolent i d’este comunisme dolent. Només heu portat pobresa. Em teniu endimoniada. Mala ruïna us vinga! Els comunistes i els socialistes. Ací a Andalusia us ho heu gastat tot en putes, cocaïna i mariscades us ho heu gastat tot. Em cague en la vostra puta mare i en els vostres morts. No podrem menjar-nos ni un ou caigut amb ceba per culpa de vostés perquè fins als ous han pujat. Dimiteix ja, oncle! Vete al carall!».

 

«Eres dolent, dolent, dolent»

 

El vídeo, per moments, s’ompli de grolleries i paraulotes: «Ves-te a la puta merda que eres un mocós capritxós. Que tens el floc ací, com Cruela de Vil, la dels dàlmates. Eres com ella: eres dolent, dolent, dolent. Pagaré la llum perquè no menjaré a les fosques mentre tu estàs fresquet a Lanzarote tocant-te el ‘pijote’ i en Doñana tocant-te el cony a la teua germana».

En la part final del directe titulat «dimissió ja govern social comunista lladres«, a més, la regidora es mostra especialment cruel: «T’hauries d’haver mort en la quarantena, tu i tots els teus».

 

 

 

Hores més tard s’ha disculpat

 

Esta mateixa vesprada Pancho ha demanat perdó a través d’un escrit en Facebook. La regidora ha admés que s’ha «excedit» en la seua crítica «amb paraules malsonants» que «en cap moment» s’han de pronunciar. «Com a humans que som a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas», ha reconegut.

«Des del respecte que li tinc al meu poble, a la política, a les persones i al Partit que represente, demane disculpes», ha sentenciat.
«Som una família més dels milers d’espanyols que ho estem passant mal i el rebut de la llum cada vegada que arriba a les nostres cases suposa un esglai i un esforç econòmic per a tots. Això no quitació que m’haja excedit en la meua critica cap a altres adversaris polítics amb paraules malsonants que en cap moment hem de pronunciar cap. Però, com a humans que som, a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas», ha dit.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.