Dures paraules a Pedro Sánchez: “t’hauries d’haver mort en la quarantena”

 

Susana Pancho Parrales, regidora del PP a l’Ajuntament de Moguer (Huelva), on el PSOE governa amb majoria absoluta, ha penjat —i posteriorment esborrat— del seu compte en la xarxa social TikTok un vídeo replet d’exabruptes i desqualificacions contra el Govern i, en particular, encara que no li esmenta expressament, contra Pedro Sánchez, del qual arriba a dir que hauria d’haver mort durant la pandèmia.

Així, Pancho, que es grava amb un filtre que li canvia el color dels ulls, arranca dient que en l’últim mes el seu rebut de l’electricitat ascendeix fins als 152 euros i continua: «Saps que li dic jo al Govern?, que em cague en tots els seus morts«.

«Sánchez, t’estàs passant tres carrers, dimiteix ja que no et volem», prossegueix la regidora per a iniciar una primera tanda d’improperis: «Mala ruïna tingueu, els socialistes i els comunistes», diu. «Em cague en la vostra puta mare, en els vostres morts sencers i en tots vostés», segueix.

Però el to del missatge va en augment: «Sánchez t’estàs passant tres carrers. Dimiteix ja! Que no et volem. Estic farta de tots vostés, de tot este socialisme dolent i d’este comunisme dolent. Només heu portat pobresa. Em teniu endimoniada. Mala ruïna us vinga! Els comunistes i els socialistes. Ací a Andalusia us ho heu gastat tot en putes, cocaïna i mariscades us ho heu gastat tot. Em cague en la vostra puta mare i en els vostres morts. No podrem menjar-nos ni un ou caigut amb ceba per culpa de vostés perquè fins als ous han pujat. Dimiteix ja, oncle! Vete al carall!».

 

«Eres dolent, dolent, dolent»

 

El vídeo, per moments, s’ompli de grolleries i paraulotes: «Ves-te a la puta merda que eres un mocós capritxós. Que tens el floc ací, com Cruela de Vil, la dels dàlmates. Eres com ella: eres dolent, dolent, dolent. Pagaré la llum perquè no menjaré a les fosques mentre tu estàs fresquet a Lanzarote tocant-te el ‘pijote’ i en Doñana tocant-te el cony a la teua germana».

En la part final del directe titulat «dimissió ja govern social comunista lladres«, a més, la regidora es mostra especialment cruel: «T’hauries d’haver mort en la quarantena, tu i tots els teus».

 

 

 

Hores més tard s’ha disculpat

 

Esta mateixa vesprada Pancho ha demanat perdó a través d’un escrit en Facebook. La regidora ha admés que s’ha «excedit» en la seua crítica «amb paraules malsonants» que «en cap moment» s’han de pronunciar. «Com a humans que som a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas», ha reconegut.

«Des del respecte que li tinc al meu poble, a la política, a les persones i al Partit que represente, demane disculpes», ha sentenciat.
«Som una família més dels milers d’espanyols que ho estem passant mal i el rebut de la llum cada vegada que arriba a les nostres cases suposa un esglai i un esforç econòmic per a tots. Això no quitació que m’haja excedit en la meua critica cap a altres adversaris polítics amb paraules malsonants que en cap moment hem de pronunciar cap. Però, com a humans que som, a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas», ha dit.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.