Dures paraules a Pedro Sánchez: “t’hauries d’haver mort en la quarantena”

 

Susana Pancho Parrales, regidora del PP a l’Ajuntament de Moguer (Huelva), on el PSOE governa amb majoria absoluta, ha penjat —i posteriorment esborrat— del seu compte en la xarxa social TikTok un vídeo replet d’exabruptes i desqualificacions contra el Govern i, en particular, encara que no li esmenta expressament, contra Pedro Sánchez, del qual arriba a dir que hauria d’haver mort durant la pandèmia.

Així, Pancho, que es grava amb un filtre que li canvia el color dels ulls, arranca dient que en l’últim mes el seu rebut de l’electricitat ascendeix fins als 152 euros i continua: «Saps que li dic jo al Govern?, que em cague en tots els seus morts«.

«Sánchez, t’estàs passant tres carrers, dimiteix ja que no et volem», prossegueix la regidora per a iniciar una primera tanda d’improperis: «Mala ruïna tingueu, els socialistes i els comunistes», diu. «Em cague en la vostra puta mare, en els vostres morts sencers i en tots vostés», segueix.

Però el to del missatge va en augment: «Sánchez t’estàs passant tres carrers. Dimiteix ja! Que no et volem. Estic farta de tots vostés, de tot este socialisme dolent i d’este comunisme dolent. Només heu portat pobresa. Em teniu endimoniada. Mala ruïna us vinga! Els comunistes i els socialistes. Ací a Andalusia us ho heu gastat tot en putes, cocaïna i mariscades us ho heu gastat tot. Em cague en la vostra puta mare i en els vostres morts. No podrem menjar-nos ni un ou caigut amb ceba per culpa de vostés perquè fins als ous han pujat. Dimiteix ja, oncle! Vete al carall!».

 

«Eres dolent, dolent, dolent»

 

El vídeo, per moments, s’ompli de grolleries i paraulotes: «Ves-te a la puta merda que eres un mocós capritxós. Que tens el floc ací, com Cruela de Vil, la dels dàlmates. Eres com ella: eres dolent, dolent, dolent. Pagaré la llum perquè no menjaré a les fosques mentre tu estàs fresquet a Lanzarote tocant-te el ‘pijote’ i en Doñana tocant-te el cony a la teua germana».

En la part final del directe titulat «dimissió ja govern social comunista lladres«, a més, la regidora es mostra especialment cruel: «T’hauries d’haver mort en la quarantena, tu i tots els teus».

 

 

 

Hores més tard s’ha disculpat

 

Esta mateixa vesprada Pancho ha demanat perdó a través d’un escrit en Facebook. La regidora ha admés que s’ha «excedit» en la seua crítica «amb paraules malsonants» que «en cap moment» s’han de pronunciar. «Com a humans que som a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas», ha reconegut.

«Des del respecte que li tinc al meu poble, a la política, a les persones i al Partit que represente, demane disculpes», ha sentenciat.
«Som una família més dels milers d’espanyols que ho estem passant mal i el rebut de la llum cada vegada que arriba a les nostres cases suposa un esglai i un esforç econòmic per a tots. Això no quitació que m’haja excedit en la meua critica cap a altres adversaris polítics amb paraules malsonants que en cap moment hem de pronunciar cap. Però, com a humans que som, a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas», ha dit.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.