11 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Dures paraules a Pedro Sánchez: “t’hauries d’haver mort en la quarantena”

 

Susana Pancho Parrales, regidora del PP a l’Ajuntament de Moguer (Huelva), on el PSOE governa amb majoria absoluta, ha penjat —i posteriorment esborrat— del seu compte en la xarxa social TikTok un vídeo replet d’exabruptes i desqualificacions contra el Govern i, en particular, encara que no li esmenta expressament, contra Pedro Sánchez, del qual arriba a dir que hauria d’haver mort durant la pandèmia.

Així, Pancho, que es grava amb un filtre que li canvia el color dels ulls, arranca dient que en l’últim mes el seu rebut de l’electricitat ascendeix fins als 152 euros i continua: “Saps que li dic jo al Govern?, que em cague en tots els seus morts“.

“Sánchez, t’estàs passant tres carrers, dimiteix ja que no et volem”, prossegueix la regidora per a iniciar una primera tanda d’improperis: “Mala ruïna tingueu, els socialistes i els comunistes”, diu. “Em cague en la vostra puta mare, en els vostres morts sencers i en tots vostés”, segueix.

Però el to del missatge va en augment: “Sánchez t’estàs passant tres carrers. Dimiteix ja! Que no et volem. Estic farta de tots vostés, de tot este socialisme dolent i d’este comunisme dolent. Només heu portat pobresa. Em teniu endimoniada. Mala ruïna us vinga! Els comunistes i els socialistes. Ací a Andalusia us ho heu gastat tot en putes, cocaïna i mariscades us ho heu gastat tot. Em cague en la vostra puta mare i en els vostres morts. No podrem menjar-nos ni un ou caigut amb ceba per culpa de vostés perquè fins als ous han pujat. Dimiteix ja, oncle! Vete al carall!”.

 

“Eres dolent, dolent, dolent”

 

El vídeo, per moments, s’ompli de grolleries i paraulotes: “Ves-te a la puta merda que eres un mocós capritxós. Que tens el floc ací, com Cruela de Vil, la dels dàlmates. Eres com ella: eres dolent, dolent, dolent. Pagaré la llum perquè no menjaré a les fosques mentre tu estàs fresquet a Lanzarote tocant-te el ‘pijote’ i en Doñana tocant-te el cony a la teua germana”.

En la part final del directe titulat “dimissió ja govern social comunista lladres“, a més, la regidora es mostra especialment cruel: “T’hauries d’haver mort en la quarantena, tu i tots els teus”.

 

 

 

Hores més tard s’ha disculpat

 

Esta mateixa vesprada Pancho ha demanat perdó a través d’un escrit en Facebook. La regidora ha admés que s’ha “excedit” en la seua crítica “amb paraules malsonants” que “en cap moment” s’han de pronunciar. “Com a humans que som a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas”, ha reconegut.

“Des del respecte que li tinc al meu poble, a la política, a les persones i al Partit que represente, demane disculpes”, ha sentenciat.
“Som una família més dels milers d’espanyols que ho estem passant mal i el rebut de la llum cada vegada que arriba a les nostres cases suposa un esglai i un esforç econòmic per a tots. Això no quitació que m’haja excedit en la meua critica cap a altres adversaris polítics amb paraules malsonants que en cap moment hem de pronunciar cap. Però, com a humans que som, a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas”, ha dit.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.