Dures paraules a Pedro Sánchez: “t’hauries d’haver mort en la quarantena”

 

Susana Pancho Parrales, regidora del PP a l’Ajuntament de Moguer (Huelva), on el PSOE governa amb majoria absoluta, ha penjat —i posteriorment esborrat— del seu compte en la xarxa social TikTok un vídeo replet d’exabruptes i desqualificacions contra el Govern i, en particular, encara que no li esmenta expressament, contra Pedro Sánchez, del qual arriba a dir que hauria d’haver mort durant la pandèmia.

Així, Pancho, que es grava amb un filtre que li canvia el color dels ulls, arranca dient que en l’últim mes el seu rebut de l’electricitat ascendeix fins als 152 euros i continua: «Saps que li dic jo al Govern?, que em cague en tots els seus morts«.

«Sánchez, t’estàs passant tres carrers, dimiteix ja que no et volem», prossegueix la regidora per a iniciar una primera tanda d’improperis: «Mala ruïna tingueu, els socialistes i els comunistes», diu. «Em cague en la vostra puta mare, en els vostres morts sencers i en tots vostés», segueix.

Però el to del missatge va en augment: «Sánchez t’estàs passant tres carrers. Dimiteix ja! Que no et volem. Estic farta de tots vostés, de tot este socialisme dolent i d’este comunisme dolent. Només heu portat pobresa. Em teniu endimoniada. Mala ruïna us vinga! Els comunistes i els socialistes. Ací a Andalusia us ho heu gastat tot en putes, cocaïna i mariscades us ho heu gastat tot. Em cague en la vostra puta mare i en els vostres morts. No podrem menjar-nos ni un ou caigut amb ceba per culpa de vostés perquè fins als ous han pujat. Dimiteix ja, oncle! Vete al carall!».

 

«Eres dolent, dolent, dolent»

 

El vídeo, per moments, s’ompli de grolleries i paraulotes: «Ves-te a la puta merda que eres un mocós capritxós. Que tens el floc ací, com Cruela de Vil, la dels dàlmates. Eres com ella: eres dolent, dolent, dolent. Pagaré la llum perquè no menjaré a les fosques mentre tu estàs fresquet a Lanzarote tocant-te el ‘pijote’ i en Doñana tocant-te el cony a la teua germana».

En la part final del directe titulat «dimissió ja govern social comunista lladres«, a més, la regidora es mostra especialment cruel: «T’hauries d’haver mort en la quarantena, tu i tots els teus».

 

 

 

Hores més tard s’ha disculpat

 

Esta mateixa vesprada Pancho ha demanat perdó a través d’un escrit en Facebook. La regidora ha admés que s’ha «excedit» en la seua crítica «amb paraules malsonants» que «en cap moment» s’han de pronunciar. «Com a humans que som a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas», ha reconegut.

«Des del respecte que li tinc al meu poble, a la política, a les persones i al Partit que represente, demane disculpes», ha sentenciat.
«Som una família més dels milers d’espanyols que ho estem passant mal i el rebut de la llum cada vegada que arriba a les nostres cases suposa un esglai i un esforç econòmic per a tots. Això no quitació que m’haja excedit en la meua critica cap a altres adversaris polítics amb paraules malsonants que en cap moment hem de pronunciar cap. Però, com a humans que som, a vegades ens equivoquem i este ha sigut el meu cas», ha dit.

Últimes notícies

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.