Que bo està: Sánchez conquista els Estats Units pel seu físic

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, es troba de gira als Estats Units per a vendre i promocionar a Espanya com un país com una bona destinació turística, amb un potent ‘hub’ audiovisual a Europa i com un país que té entre les seues prioritats la transició ecològica i digital, i així convéncer a possibles inversors estatunidencs perquè invertisquen a Espanya. La sorpresa arribava amb la reacció dels espectadors que li han vist en diverses entrevistes i que han publicat missatges en les xarxes socials lloant el seu atractiu físic.

 

«S’assembla a Superman»

 

Sánchez va ser entrevistat a Nova York en el programa ‘Morning Joe’, un dels programes insígnies de la MSNBC, cadena de sensibilitat demòcrata i que és la segona per cable del país, només per darrere de la conservadora Fox.

Però a més del seu discurs, una altra cosa que també ha cridat l’atenció a un bon nombre d’espectadors  d’acord amb els comentaris abocats en xarxes socials ha sigut el seu aspecte físic, que lloen amb tot un reguitzell d’adjectius, però també n’hi ha hagut cap a la seua «eloqüència», «intel·ligència» o «diplomàcia».

Una d’eixes floretes procedia de l’escriptor i il·lustrador Chris Morris, qui indicava que Sánchez es donava un aire a ‘Superman’ i que la seua dona «necessitava mudar-se a Espanya», però també de molts altres internautes que el comentaven en xarxes socials. Uns altres també ho comparaven amb el president del Canadà, Justin Trudeau, també alagado per la seua bellesa.
 

No és la primera vegada que l’aparença de l’actual president acapara comentaris d’este tipus fora de les fronteres espanyoles.

 

L’agenda inclou a representants de fons d’inversió, els gegants tecnològics de Silincon Valley o Netflix, però no al president dels Estats Units, Joe Biden.

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.