Que bo està: Sánchez conquista els Estats Units pel seu físic

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, es troba de gira als Estats Units per a vendre i promocionar a Espanya com un país com una bona destinació turística, amb un potent ‘hub’ audiovisual a Europa i com un país que té entre les seues prioritats la transició ecològica i digital, i així convéncer a possibles inversors estatunidencs perquè invertisquen a Espanya. La sorpresa arribava amb la reacció dels espectadors que li han vist en diverses entrevistes i que han publicat missatges en les xarxes socials lloant el seu atractiu físic.

 

«S’assembla a Superman»

 

Sánchez va ser entrevistat a Nova York en el programa ‘Morning Joe’, un dels programes insígnies de la MSNBC, cadena de sensibilitat demòcrata i que és la segona per cable del país, només per darrere de la conservadora Fox.

Però a més del seu discurs, una altra cosa que també ha cridat l’atenció a un bon nombre d’espectadors  d’acord amb els comentaris abocats en xarxes socials ha sigut el seu aspecte físic, que lloen amb tot un reguitzell d’adjectius, però també n’hi ha hagut cap a la seua «eloqüència», «intel·ligència» o «diplomàcia».

Una d’eixes floretes procedia de l’escriptor i il·lustrador Chris Morris, qui indicava que Sánchez es donava un aire a ‘Superman’ i que la seua dona «necessitava mudar-se a Espanya», però també de molts altres internautes que el comentaven en xarxes socials. Uns altres també ho comparaven amb el president del Canadà, Justin Trudeau, també alagado per la seua bellesa.
 

No és la primera vegada que l’aparença de l’actual president acapara comentaris d’este tipus fora de les fronteres espanyoles.

 

L’agenda inclou a representants de fons d’inversió, els gegants tecnològics de Silincon Valley o Netflix, però no al president dels Estats Units, Joe Biden.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.