Que bo està: Sánchez conquista els Estats Units pel seu físic

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, es troba de gira als Estats Units per a vendre i promocionar a Espanya com un país com una bona destinació turística, amb un potent ‘hub’ audiovisual a Europa i com un país que té entre les seues prioritats la transició ecològica i digital, i així convéncer a possibles inversors estatunidencs perquè invertisquen a Espanya. La sorpresa arribava amb la reacció dels espectadors que li han vist en diverses entrevistes i que han publicat missatges en les xarxes socials lloant el seu atractiu físic.

 

“S’assembla a Superman”

 

Sánchez va ser entrevistat a Nova York en el programa ‘Morning Joe’, un dels programes insígnies de la MSNBC, cadena de sensibilitat demòcrata i que és la segona per cable del país, només per darrere de la conservadora Fox.

Però a més del seu discurs, una altra cosa que també ha cridat l’atenció a un bon nombre d’espectadors  d’acord amb els comentaris abocats en xarxes socials ha sigut el seu aspecte físic, que lloen amb tot un reguitzell d’adjectius, però també n’hi ha hagut cap a la seua “eloqüència”, “intel·ligència” o “diplomàcia”.

Una d’eixes floretes procedia de l’escriptor i il·lustrador Chris Morris, qui indicava que Sánchez es donava un aire a ‘Superman’ i que la seua dona “necessitava mudar-se a Espanya”, però també de molts altres internautes que el comentaven en xarxes socials. Uns altres també ho comparaven amb el president del Canadà, Justin Trudeau, també alagado per la seua bellesa.
 

No és la primera vegada que l’aparença de l’actual president acapara comentaris d’este tipus fora de les fronteres espanyoles.

 

L’agenda inclou a representants de fons d’inversió, els gegants tecnològics de Silincon Valley o Netflix, però no al president dels Estats Units, Joe Biden.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.