6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Que bo està: Sánchez conquista els Estats Units pel seu físic

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, es troba de gira als Estats Units per a vendre i promocionar a Espanya com un país com una bona destinació turística, amb un potent ‘hub’ audiovisual a Europa i com un país que té entre les seues prioritats la transició ecològica i digital, i així convéncer a possibles inversors estatunidencs perquè invertisquen a Espanya. La sorpresa arribava amb la reacció dels espectadors que li han vist en diverses entrevistes i que han publicat missatges en les xarxes socials lloant el seu atractiu físic.

 

“S’assembla a Superman”

 

Sánchez va ser entrevistat a Nova York en el programa ‘Morning Joe’, un dels programes insígnies de la MSNBC, cadena de sensibilitat demòcrata i que és la segona per cable del país, només per darrere de la conservadora Fox.

Però a més del seu discurs, una altra cosa que també ha cridat l’atenció a un bon nombre d’espectadors  d’acord amb els comentaris abocats en xarxes socials ha sigut el seu aspecte físic, que lloen amb tot un reguitzell d’adjectius, però també n’hi ha hagut cap a la seua “eloqüència”, “intel·ligència” o “diplomàcia”.

Una d’eixes floretes procedia de l’escriptor i il·lustrador Chris Morris, qui indicava que Sánchez es donava un aire a ‘Superman’ i que la seua dona “necessitava mudar-se a Espanya”, però també de molts altres internautes que el comentaven en xarxes socials. Uns altres també ho comparaven amb el president del Canadà, Justin Trudeau, també alagado per la seua bellesa.
 

No és la primera vegada que l’aparença de l’actual president acapara comentaris d’este tipus fora de les fronteres espanyoles.

 

L’agenda inclou a representants de fons d’inversió, els gegants tecnològics de Silincon Valley o Netflix, però no al president dels Estats Units, Joe Biden.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.