Que bo està: Sánchez conquista els Estats Units pel seu físic

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, es troba de gira als Estats Units per a vendre i promocionar a Espanya com un país com una bona destinació turística, amb un potent ‘hub’ audiovisual a Europa i com un país que té entre les seues prioritats la transició ecològica i digital, i així convéncer a possibles inversors estatunidencs perquè invertisquen a Espanya. La sorpresa arribava amb la reacció dels espectadors que li han vist en diverses entrevistes i que han publicat missatges en les xarxes socials lloant el seu atractiu físic.

 

«S’assembla a Superman»

 

Sánchez va ser entrevistat a Nova York en el programa ‘Morning Joe’, un dels programes insígnies de la MSNBC, cadena de sensibilitat demòcrata i que és la segona per cable del país, només per darrere de la conservadora Fox.

Però a més del seu discurs, una altra cosa que també ha cridat l’atenció a un bon nombre d’espectadors  d’acord amb els comentaris abocats en xarxes socials ha sigut el seu aspecte físic, que lloen amb tot un reguitzell d’adjectius, però també n’hi ha hagut cap a la seua «eloqüència», «intel·ligència» o «diplomàcia».

Una d’eixes floretes procedia de l’escriptor i il·lustrador Chris Morris, qui indicava que Sánchez es donava un aire a ‘Superman’ i que la seua dona «necessitava mudar-se a Espanya», però també de molts altres internautes que el comentaven en xarxes socials. Uns altres també ho comparaven amb el president del Canadà, Justin Trudeau, també alagado per la seua bellesa.
 

No és la primera vegada que l’aparença de l’actual president acapara comentaris d’este tipus fora de les fronteres espanyoles.

 

L’agenda inclou a representants de fons d’inversió, els gegants tecnològics de Silincon Valley o Netflix, però no al president dels Estats Units, Joe Biden.

Últimes notícies

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.