11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Vídeo: Un turista escala un edifici d’onze altures en Benidorm

No és la primera volta que veiem per les xarxes socials fotos i vídeos de gent fent reptes perillosos amb l’únic objectiu de conseguir seguidors i ‘likes’. L’últim d’estos reptes que s’ha fet viral s’ha produït en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), este mateix diumenge.

 

Un britànic, amb nom ‘Nuisance’ en Instagram, ha compartit en les històries d’esta xarxa social com pujava i escalava un onzé pis en l’avinguda d’Alfonso Puchades de Benidorm. Ell mateixa es definix com un «idiota professional» en la biografia del seu perfil.

 

Els veïns de la zona no van poder evitar sobresaltar-se i avisar a la Policia: «Està boig, no puc mirar, toca a la Policia», ha comentat una de les veïnes en un vídeo que circula per WhatsApp, segons avança ‘Información’.

 

El xic es dedica a fer este tipo de reptes habitualment i a compartir-ho en les seues xarxes socials. Esta volta, també ha volgut compartir la seua experiència. Fins i tot, arribà a compartir el moment en què fugia de la Policia.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.