Vídeo: Un turista escala un edifici d’onze altures en Benidorm

No és la primera volta que veiem per les xarxes socials fotos i vídeos de gent fent reptes perillosos amb l’únic objectiu de conseguir seguidors i ‘likes’. L’últim d’estos reptes que s’ha fet viral s’ha produït en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), este mateix diumenge.

 

Un britànic, amb nom ‘Nuisance’ en Instagram, ha compartit en les històries d’esta xarxa social com pujava i escalava un onzé pis en l’avinguda d’Alfonso Puchades de Benidorm. Ell mateixa es definix com un «idiota professional» en la biografia del seu perfil.

 

Els veïns de la zona no van poder evitar sobresaltar-se i avisar a la Policia: «Està boig, no puc mirar, toca a la Policia», ha comentat una de les veïnes en un vídeo que circula per WhatsApp, segons avança ‘Información’.

 

El xic es dedica a fer este tipo de reptes habitualment i a compartir-ho en les seues xarxes socials. Esta volta, també ha volgut compartir la seua experiència. Fins i tot, arribà a compartir el moment en què fugia de la Policia.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.