Will Smith mostra la seua admiració per un xiquet valencià

Carlos és un xiquet valencià que, el passat més de setembre, en la carrera contra el càncer que es va celebrar en Xiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), abans d’arribar a la meta, va deixar el seu caminador arrere i va conseguir creuar la meta, a on l’esperava una dona emocionada. 

 

Les imàtgens dels 17 passos de Carlos, aplaudits pel públic assistent emocionat, s’han fet virals després de què l’actor nord-americà, Wil Smith, les haja compartit en el seu compte d’Instagram, acompanyades de les següents paraules: «El poder de l’esperit humà a la vista».

 

Will Smith ha volgut compartir unes imàtgens de superació amb els seus quasi 40 milions de seguidors, que ja han conseguit pràcticament els 4 milions de visualitzacions i un milió i mig de ‘likes’. El menut és aficionat al deport en general i, especialment, a córrer i al futbol.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The POWER of the human spirit in full view!!

A post shared by Will Smith (@willsmith) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Expedienten la cap de Contractació d’Alacant arran de la seua declaració judicial

L’equip de govern d’Alacant ha anunciat l’inici d’un expedient a la cap de Contractació, María Pérez-Hickman, arran del cas de les vivendes públiques de la Platja de San Juan i com a compromís amb Vox. El vicealcalde Manuel Villar firmarà la providència, però recorda que la causa ja s’està investigant en seu judicial.

El personal de La Ribera denuncia deu anys amb les condicions laborals congelades

El personal laboral a extingir de La Ribera s’ha concentrat davant la Conselleria de Sanitat per exigir la negociació d’un nou conveni que actualitze unes condicions que denuncien que porten deu anys congelades. El Comité de Empresa anuncia noves mobilitzacions en l’hospital i els centres de salut del departament si Sanitat continua sense asseure’s a negociar.

El defensa del Levante Ndukwe viu el seu gol com una venjança pel greu error inicial

El central austríac del Levante, Ifeanyi Ndukwe, ha reconegut que el gol de l’empat contra el Sevilla FC ha sigut per a ell ‘com una venjança’ després d’un error que va provocar el 0-1. El jove defensa, de 18 anys, celebra la confiança de Luís Castro, la resistència de l’equip i la seua ràpida adaptació a la ciutat de València.

El PP incorpora la prioritat valenciana en l’accés a la vivenda pública a petició de Vox

El PP ha acceptat una esmena de Vox per incloure el principi de prioritat nacional en l’accés a vivenda pública en la Comunitat Valenciana, en una jornada de Les Corts centrada en la crisi d’habitatge. L’oposició critica l’acord i reclama mesures per contindre els preus i protegir el parc públic.

Els llauradors valencians se sumen a una gran tractorada a Madrid el 28 d’octubre

Les principals organitzacions agràries de la Comunitat Valenciana participaran el 28 d’octubre en una gran manifestació-tractorada a Madrid per reclamar mesures urgents davant l’encariment dels costos i la falta de rendibilitat.

La Mostra de València distingix Iciar Bollaín amb la Palmera d’Honor

La Mostra de València-Cinema del Mediterrani concedix la Palmera d’Honor de la 41a edició a la directora Iciar Bollaín, de trajectòria socialment compromesa i amb un vincle destacat amb València i la Comunitat Valenciana.

Sagunt obri el Museu Industrial i de la Memòria Obrera amb entrada gratuïta

El Museu Industrial i de la Memòria Obrera del Port de Sagunt obrirà al públic el 15 d’octubre amb entrada gratuïta fins al 31 de desembre i una exposició permanent sobre la siderúrgia i la lluita obrera.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 89 % d’ocupació durant el pont

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 88,9 % durant el pont del 9 d’Octubre i el 12 d’octubre, 3,5 punts per damunt de les previsions, amb Benidorm, Peníscola i València ciutat per damunt del 90 %.