Will Smith mostra la seua admiració per un xiquet valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
Carlos és un xiquet valencià que, el passat més de setembre, en la carrera contra el càncer que es va celebrar en Xiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), abans d’arribar a la meta, va deixar el seu caminador arrere i va conseguir creuar la meta, a on l’esperava una dona emocionada.  […]

Carlos és un xiquet valencià que, el passat més de setembre, en la carrera contra el càncer que es va celebrar en Xiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), abans d’arribar a la meta, va deixar el seu caminador arrere i va conseguir creuar la meta, a on l’esperava una dona emocionada. 

 

Les imàtgens dels 17 passos de Carlos, aplaudits pel públic assistent emocionat, s’han fet virals després de què l’actor nord-americà, Wil Smith, les haja compartit en el seu compte d’Instagram, acompanyades de les següents paraules: «El poder de l’esperit humà a la vista».

 

Will Smith ha volgut compartir unes imàtgens de superació amb els seus quasi 40 milions de seguidors, que ja han conseguit pràcticament els 4 milions de visualitzacions i un milió i mig de ‘likes’. El menut és aficionat al deport en general i, especialment, a córrer i al futbol.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The POWER of the human spirit in full view!!

A post shared by Will Smith (@willsmith) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís valida una candidatura 100 % valenciana per al 29N amb Podem i ERPV

Els òrgans de Més Compromís, Iniciativa i Els Verds han ratificat l’acord per a encapçalar una candidatura 100 % valenciana, oberta i unitària amb Podem i ERPV, de cara a les eleccions generals del 29 de novembre.

Setembre de 2026 ha sigut el més càlid des de 1961 a Espanya

L’AEMET ha confirmat que setembre de 2026 ha sigut el més càlid a Espanya des de 1961 i, a més, molt sec, amb fortes anomalies de temperatura i escasses pluges, excepte en episodis puntuals com el registrat a l’aeroport de València.

Elx i Badalona reforcen la seua relació institucional amb una visita d’Albiol

L’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, ha visitat Elx convidat per l’alcalde Pablo Ruz en una jornada institucional que ha inclòs recepció oficial, signatura en el llibre d’honor i la dedicació d’una palmera a Badalona al Parc Municipal. La trobada ha servit per reivindicar les similituds entre les dos ciutats i obrir una etapa de col·laboració, enmig de les crítiques prèvies del PSPV-PSOE il·licità a la invitació.

Barrachina acusa Compromís de sotmetre’s al separatisme català amb el seu pacte electoral

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa Compromís de formalitzar la seua sotmissió al separatisme català amb l’acord electoral amb Podem i ERPV per al 29 de novembre.

El Suprem reclama al TSJCV l’auto sobre Mazón abans de decidir sobre la querella del PSPV-PSOE

La Sala Segona del Tribunal Suprem ha demanat al TSJCV l'auto dictat el 16 de març de 2025 sobre Carlos Mazón per remetre'l a la Fiscalia, que ha de pronunciar-se sobre si el Suprem és competent per admetre una querella del PSPV-PSOE per fals testimoni arran de la seua declaració sobre la dana davant el Congrés.

Una dana trenca la calor i porta pluges fortes al Mediterrani

L’arribada d’una dana al nord peninsular ha anunciat un episodi de pluges intenses, sobretot al Mediterrani i Balears, amb risc d’inundacions locals. Diumenge i dilluns seran els dies més adversos, amb acumulats de fins a 250 l/m² en poques hores.

Les famílies afectades per la dana en 2024 no hauran de tornar els avanços si tenen rendes baixes

La Diputación Permanente del Congrés ha convalidat el decret que condona els avanços concedits per la dana de 2024 a la Comunitat Valenciana a les famílies amb rendes i patrimoni per davall dels límits fixats. La mesura, amb un cost de 44,3 milions, ha obtingut una àmplia majoria i ha obert un intens debat polític.

Manises reunirà el futbol base en el II Torneig Tornem! pel segon aniversari de la DANA

Manises acollirà este dissabte la segona edició del torneig de futbol 8 Tornem!, que commemora el segon aniversari de la DANA i la recuperació del futbol base valencià a les zones afectades.