Will Smith mostra la seua admiració per un xiquet valencià

Carlos és un xiquet valencià que, el passat més de setembre, en la carrera contra el càncer que es va celebrar en Xiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), abans d’arribar a la meta, va deixar el seu caminador arrere i va conseguir creuar la meta, a on l’esperava una dona emocionada. 

 

Les imàtgens dels 17 passos de Carlos, aplaudits pel públic assistent emocionat, s’han fet virals després de què l’actor nord-americà, Wil Smith, les haja compartit en el seu compte d’Instagram, acompanyades de les següents paraules: «El poder de l’esperit humà a la vista».

 

Will Smith ha volgut compartir unes imàtgens de superació amb els seus quasi 40 milions de seguidors, que ja han conseguit pràcticament els 4 milions de visualitzacions i un milió i mig de ‘likes’. El menut és aficionat al deport en general i, especialment, a córrer i al futbol.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The POWER of the human spirit in full view!!

A post shared by Will Smith (@willsmith) on

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.