Un youtuber s’opera 18 vegades per a tornar-se coreà

 

El protagonista d’esta història és Oli London, un youtuber britànic de 31 anys que ha decidit sotmetre’s a 18 cirurgies per a complir el seu somni: ser coreà.

Un procés que ha durat huit anys i per al qual ha invertit ni més ni menys que 150.000 dòlars, uns 126.000 euros al canvi. A través de les seues xarxes socials ha assegurat sentir-se molt satisfet amb el resultat: «M’identifique com a coreà, i ara també em veig com a coreà. Ja soc jo mateix».

Les operacions a les quals el jove de 31 anys s’ha sotmés són cinc rinoplàsties, reducció de pòmuls, contorn de la mandíbula, contorn de barbeta, reducció de pits masculins i liposucció. «Ja soc jo mateix. Finalment ja soc coreà», ha dit després de les intervencions.

Després de les intervencions, el youtuber britànic diu semblar-se al cantant del grup BTS, Park Jimin. Assenyala que el camí que ha seguit no ha sigut senzill, però considera que es tracta d’una gran solució per a tots els que se senten «atrapats en un cos que no els pertany».

Oli London afirma que no sols es considera transracial, sinó que tampoc s’identifica amb els gèneres. Es defineix com un ser no binari. «Ser transsexual és el mateix que ser transracial perquè naixes en el cos equivocat», ha afirmat.

Crítiques pel canvi

 

Oli London ha sigut acusat d’apropiació cultural i tindre com a únic objectiu aconseguir fama a través del cantant al qual ha copiat la cara. No és l’únic que s’ha sotmés a operacions que persegueixen canviar de raça. No obstant això, des d’associacions i col·lectius antiracials són molt crítics amb estes actituds.

Per exemple, Afroféminas defineix transracial com «aquells casos en els quals per una adopció d’un xiquet creix en una família d’una raça diferent a la seua». Critica a les persones que se sotmeten a esta mena d’operacions o que afirmen pertànyer a este col·lectiu, ja que, per a ells, només busquen obtindre beneficis.

A més, afigen que la raça és una cosa heretada. No es pot comparar amb el gènere, que és una identificació social entre sexe i gènere. És a dir, la raça no és un constructe social.

 

El cas del ‘Ken humà’

 

El del youtuber britànic que s’ha sotmés a 18 intervencions de cirurgia estètica per a convertir-se en coreà no és l’únic cas d’este tipus.

L’estatunidenc Justin Jedlica, més conegut com el ‘Ken humà’, s’ha sotmés a ni més ni menys que 1.000 operacions per a modificar tant el seu rostre com el seu cos. Des que va complir 18 anys ha buscat la ‘perfecció’ i s’ha operat els pòmuls, els llavis, el nas, els braços, l’abdomen…

En l’última intervenció li han introduït huit implants personalitzats en volum i forma a les cames, quatre en cadascuna. El ‘Ken humà’ ja té 23 implants en el seu cos.

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.