Un youtuber s’opera 18 vegades per a tornar-se coreà

 

El protagonista d’esta història és Oli London, un youtuber britànic de 31 anys que ha decidit sotmetre’s a 18 cirurgies per a complir el seu somni: ser coreà.

Un procés que ha durat huit anys i per al qual ha invertit ni més ni menys que 150.000 dòlars, uns 126.000 euros al canvi. A través de les seues xarxes socials ha assegurat sentir-se molt satisfet amb el resultat: “M’identifique com a coreà, i ara també em veig com a coreà. Ja soc jo mateix”.

Les operacions a les quals el jove de 31 anys s’ha sotmés són cinc rinoplàsties, reducció de pòmuls, contorn de la mandíbula, contorn de barbeta, reducció de pits masculins i liposucció. “Ja soc jo mateix. Finalment ja soc coreà”, ha dit després de les intervencions.

Després de les intervencions, el youtuber britànic diu semblar-se al cantant del grup BTS, Park Jimin. Assenyala que el camí que ha seguit no ha sigut senzill, però considera que es tracta d’una gran solució per a tots els que se senten “atrapats en un cos que no els pertany”.

Oli London afirma que no sols es considera transracial, sinó que tampoc s’identifica amb els gèneres. Es defineix com un ser no binari. “Ser transsexual és el mateix que ser transracial perquè naixes en el cos equivocat”, ha afirmat.

Crítiques pel canvi

 

Oli London ha sigut acusat d’apropiació cultural i tindre com a únic objectiu aconseguir fama a través del cantant al qual ha copiat la cara. No és l’únic que s’ha sotmés a operacions que persegueixen canviar de raça. No obstant això, des d’associacions i col·lectius antiracials són molt crítics amb estes actituds.

Per exemple, Afroféminas defineix transracial com “aquells casos en els quals per una adopció d’un xiquet creix en una família d’una raça diferent a la seua”. Critica a les persones que se sotmeten a esta mena d’operacions o que afirmen pertànyer a este col·lectiu, ja que, per a ells, només busquen obtindre beneficis.

A més, afigen que la raça és una cosa heretada. No es pot comparar amb el gènere, que és una identificació social entre sexe i gènere. És a dir, la raça no és un constructe social.

 

El cas del ‘Ken humà’

 

El del youtuber britànic que s’ha sotmés a 18 intervencions de cirurgia estètica per a convertir-se en coreà no és l’únic cas d’este tipus.

L’estatunidenc Justin Jedlica, més conegut com el ‘Ken humà’, s’ha sotmés a ni més ni menys que 1.000 operacions per a modificar tant el seu rostre com el seu cos. Des que va complir 18 anys ha buscat la ‘perfecció’ i s’ha operat els pòmuls, els llavis, el nas, els braços, l’abdomen…

En l’última intervenció li han introduït huit implants personalitzats en volum i forma a les cames, quatre en cadascuna. El ‘Ken humà’ ja té 23 implants en el seu cos.

 

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.