Un youtuber s’opera 18 vegades per a tornar-se coreà

 

El protagonista d’esta història és Oli London, un youtuber britànic de 31 anys que ha decidit sotmetre’s a 18 cirurgies per a complir el seu somni: ser coreà.

Un procés que ha durat huit anys i per al qual ha invertit ni més ni menys que 150.000 dòlars, uns 126.000 euros al canvi. A través de les seues xarxes socials ha assegurat sentir-se molt satisfet amb el resultat: «M’identifique com a coreà, i ara també em veig com a coreà. Ja soc jo mateix».

Les operacions a les quals el jove de 31 anys s’ha sotmés són cinc rinoplàsties, reducció de pòmuls, contorn de la mandíbula, contorn de barbeta, reducció de pits masculins i liposucció. «Ja soc jo mateix. Finalment ja soc coreà», ha dit després de les intervencions.

Després de les intervencions, el youtuber britànic diu semblar-se al cantant del grup BTS, Park Jimin. Assenyala que el camí que ha seguit no ha sigut senzill, però considera que es tracta d’una gran solució per a tots els que se senten «atrapats en un cos que no els pertany».

Oli London afirma que no sols es considera transracial, sinó que tampoc s’identifica amb els gèneres. Es defineix com un ser no binari. «Ser transsexual és el mateix que ser transracial perquè naixes en el cos equivocat», ha afirmat.

Crítiques pel canvi

 

Oli London ha sigut acusat d’apropiació cultural i tindre com a únic objectiu aconseguir fama a través del cantant al qual ha copiat la cara. No és l’únic que s’ha sotmés a operacions que persegueixen canviar de raça. No obstant això, des d’associacions i col·lectius antiracials són molt crítics amb estes actituds.

Per exemple, Afroféminas defineix transracial com «aquells casos en els quals per una adopció d’un xiquet creix en una família d’una raça diferent a la seua». Critica a les persones que se sotmeten a esta mena d’operacions o que afirmen pertànyer a este col·lectiu, ja que, per a ells, només busquen obtindre beneficis.

A més, afigen que la raça és una cosa heretada. No es pot comparar amb el gènere, que és una identificació social entre sexe i gènere. És a dir, la raça no és un constructe social.

 

El cas del ‘Ken humà’

 

El del youtuber britànic que s’ha sotmés a 18 intervencions de cirurgia estètica per a convertir-se en coreà no és l’únic cas d’este tipus.

L’estatunidenc Justin Jedlica, més conegut com el ‘Ken humà’, s’ha sotmés a ni més ni menys que 1.000 operacions per a modificar tant el seu rostre com el seu cos. Des que va complir 18 anys ha buscat la ‘perfecció’ i s’ha operat els pòmuls, els llavis, el nas, els braços, l’abdomen…

En l’última intervenció li han introduït huit implants personalitzats en volum i forma a les cames, quatre en cadascuna. El ‘Ken humà’ ja té 23 implants en el seu cos.

 

Últimes notícies

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.