Un youtuber s’opera 18 vegades per a tornar-se coreà

 

El protagonista d’esta història és Oli London, un youtuber britànic de 31 anys que ha decidit sotmetre’s a 18 cirurgies per a complir el seu somni: ser coreà.

Un procés que ha durat huit anys i per al qual ha invertit ni més ni menys que 150.000 dòlars, uns 126.000 euros al canvi. A través de les seues xarxes socials ha assegurat sentir-se molt satisfet amb el resultat: «M’identifique com a coreà, i ara també em veig com a coreà. Ja soc jo mateix».

Les operacions a les quals el jove de 31 anys s’ha sotmés són cinc rinoplàsties, reducció de pòmuls, contorn de la mandíbula, contorn de barbeta, reducció de pits masculins i liposucció. «Ja soc jo mateix. Finalment ja soc coreà», ha dit després de les intervencions.

Després de les intervencions, el youtuber britànic diu semblar-se al cantant del grup BTS, Park Jimin. Assenyala que el camí que ha seguit no ha sigut senzill, però considera que es tracta d’una gran solució per a tots els que se senten «atrapats en un cos que no els pertany».

Oli London afirma que no sols es considera transracial, sinó que tampoc s’identifica amb els gèneres. Es defineix com un ser no binari. «Ser transsexual és el mateix que ser transracial perquè naixes en el cos equivocat», ha afirmat.

Crítiques pel canvi

 

Oli London ha sigut acusat d’apropiació cultural i tindre com a únic objectiu aconseguir fama a través del cantant al qual ha copiat la cara. No és l’únic que s’ha sotmés a operacions que persegueixen canviar de raça. No obstant això, des d’associacions i col·lectius antiracials són molt crítics amb estes actituds.

Per exemple, Afroféminas defineix transracial com «aquells casos en els quals per una adopció d’un xiquet creix en una família d’una raça diferent a la seua». Critica a les persones que se sotmeten a esta mena d’operacions o que afirmen pertànyer a este col·lectiu, ja que, per a ells, només busquen obtindre beneficis.

A més, afigen que la raça és una cosa heretada. No es pot comparar amb el gènere, que és una identificació social entre sexe i gènere. És a dir, la raça no és un constructe social.

 

El cas del ‘Ken humà’

 

El del youtuber britànic que s’ha sotmés a 18 intervencions de cirurgia estètica per a convertir-se en coreà no és l’únic cas d’este tipus.

L’estatunidenc Justin Jedlica, més conegut com el ‘Ken humà’, s’ha sotmés a ni més ni menys que 1.000 operacions per a modificar tant el seu rostre com el seu cos. Des que va complir 18 anys ha buscat la ‘perfecció’ i s’ha operat els pòmuls, els llavis, el nas, els braços, l’abdomen…

En l’última intervenció li han introduït huit implants personalitzats en volum i forma a les cames, quatre en cadascuna. El ‘Ken humà’ ja té 23 implants en el seu cos.

 

Últimes notícies

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.