23.3 C
València
Diumenge, 19 octubre, 2025

Un youtuber s’opera 18 vegades per a tornar-se coreà

 

El protagonista d’esta història és Oli London, un youtuber britànic de 31 anys que ha decidit sotmetre’s a 18 cirurgies per a complir el seu somni: ser coreà.

Un procés que ha durat huit anys i per al qual ha invertit ni més ni menys que 150.000 dòlars, uns 126.000 euros al canvi. A través de les seues xarxes socials ha assegurat sentir-se molt satisfet amb el resultat: “M’identifique com a coreà, i ara també em veig com a coreà. Ja soc jo mateix”.

Les operacions a les quals el jove de 31 anys s’ha sotmés són cinc rinoplàsties, reducció de pòmuls, contorn de la mandíbula, contorn de barbeta, reducció de pits masculins i liposucció. “Ja soc jo mateix. Finalment ja soc coreà”, ha dit després de les intervencions.

Després de les intervencions, el youtuber britànic diu semblar-se al cantant del grup BTS, Park Jimin. Assenyala que el camí que ha seguit no ha sigut senzill, però considera que es tracta d’una gran solució per a tots els que se senten “atrapats en un cos que no els pertany”.

Oli London afirma que no sols es considera transracial, sinó que tampoc s’identifica amb els gèneres. Es defineix com un ser no binari. “Ser transsexual és el mateix que ser transracial perquè naixes en el cos equivocat”, ha afirmat.

Crítiques pel canvi

 

Oli London ha sigut acusat d’apropiació cultural i tindre com a únic objectiu aconseguir fama a través del cantant al qual ha copiat la cara. No és l’únic que s’ha sotmés a operacions que persegueixen canviar de raça. No obstant això, des d’associacions i col·lectius antiracials són molt crítics amb estes actituds.

Per exemple, Afroféminas defineix transracial com “aquells casos en els quals per una adopció d’un xiquet creix en una família d’una raça diferent a la seua”. Critica a les persones que se sotmeten a esta mena d’operacions o que afirmen pertànyer a este col·lectiu, ja que, per a ells, només busquen obtindre beneficis.

A més, afigen que la raça és una cosa heretada. No es pot comparar amb el gènere, que és una identificació social entre sexe i gènere. És a dir, la raça no és un constructe social.

 

El cas del ‘Ken humà’

 

El del youtuber britànic que s’ha sotmés a 18 intervencions de cirurgia estètica per a convertir-se en coreà no és l’únic cas d’este tipus.

L’estatunidenc Justin Jedlica, més conegut com el ‘Ken humà’, s’ha sotmés a ni més ni menys que 1.000 operacions per a modificar tant el seu rostre com el seu cos. Des que va complir 18 anys ha buscat la ‘perfecció’ i s’ha operat els pòmuls, els llavis, el nas, els braços, l’abdomen…

En l’última intervenció li han introduït huit implants personalitzats en volum i forma a les cames, quatre en cadascuna. El ‘Ken humà’ ja té 23 implants en el seu cos.

 

Últimes notícies

El Eldense destituïx a Javi Cabello i confia en Claudio Barragán de manera provisional

El Eldense cessa a Javi Cabello després de quatre jornades sense guanyar i només dos punts dels últims dotze. Claudio Barragán, tècnic del filial, assumix la banqueta de manera provisional.

L’Elx perdona i l’Athletic sobreviu: 0-0 en el Martinez Valero

Empat sense gols en el Martinez Valero després d'un partit dominat per l'Elx, que va mancar de punteria davant un Athletic sense tall. Unai Simon va sostindre als visitants amb dos parades decisives i una intervenció del VAR va refredar als locals.

Mendizorroza mesura la solidesa de l’Alabés i la reacció del València

Mendizorroza tanca la jornada 9 amb un dol que enfronta la bona línia de l'Alabés amb la urgència del València, sense guanyar a Vitòria des de fa huit anys. Els albiazules arriben amb bloc recognoscible; els valencianistes, amb baixes i el focus en la pilota parada.

Sedavi demana duplicar el Col·lector Oest i multiplicar les eixides per a evitar una altra dana

A un any del 29-O, el municipi reclama duplicar el Col·lector Oest i triplicar o quadruplicar les eixides cap a eixe llit per a reduir danys i protegir vides.

L’empresariat i la política valenciana lamenten la mort de José Vicente González

El exdirigente de CEV, FEMEVAL i Fira València mor als 79 anys. La seua gestió va modernitzar la patronal i va reforçar el diàleg social, amb reconeixement legal.

Actors valencians convoquen una lectura de noms de xiquets assassinats a Gaza a València

La AAPV crida a participar el dilluns 20 d'octubre en una lectura pública de 10.00 a 22.00 en la plaça del Patriarca. L'acte busca recordar a les víctimes infantils de Gaza

El Vila-real encaixa tres derrotes en les últimes cinc visites angleses a la Ceràmica

El Vila-real rep al Manchester City amb un precedent incòmode: els clubs anglesos han guanyat tres de les seues cinc últimes visites a la Ceràmica. L'historial alterna ensopegades en Champions i triomfs de pes en l'Europa League.

Gerard Moreno, a un partit dels 300 amb el Vila-real

El davanter va tornar després de dos mesos lesionat i suma 299 partits oficials amb el Vila-real. Si participa davant el Manchester City, aconseguirà els 300.