WhatsApp permetrà editar els missatges de text una vegada enviats

WhatsApp està desenvolupant una nova característica que permetrà als usuaris de l’aplicació editar els seus missatges de text una vegada els hagen enviats, la qual cosa els evitarà haver d’eliminar-los per a reescriure’ls.

La nova funció permetrà als usuaris de WhatsApp editar els seus missatges, en cas d’haver-se equivocat d’alguna forma en redactar-los. La novetat apareixerà en un submenú amb opcions per al missatge en qüestió, juntament amb unes altres ja disponibles, com a informació i copiar.

La creació d’aquesta propietat es porta discutint des de l’any 2017, en el qual es va llançar la idea. Així i tot, Whatsapp la va acabar descartant solament uns dies després. Aquesta nova funció apareixerà en forma de submenú, que donarà diferents opcions que es poden aplicar en un missatge concret.

A més, en aquest apartat també apareixerien opcions que ja es troben disponibles, com el botó per a conéixer més informació i el que s’utilitza per a copiar. Actualment es troba en fase de desenvolupament, i una vegada completada estarà disponible per a Android, iOS i l’aplicació de l’escriptori.

Es desconeix si existirà un termini de temps determinat per a poder fer l’edició del missatge després del seu enviament. Es descarta que s’introduïsca un historial d’edició dels missatges per a comprovar versions anteriors d’aquest.

No obstant això, reconeix que els plans de WhatsApp poden canviar de cara al seu desplegament definitiu.

Whatsapp també es troba testant altres característiques. Una d’elles és la possibilitat de reaccionar als missatges amb emojis en diferents tonalitats de pell.

Aquesta funció estaria disponible en les emoticones de polze cap amunt i en el de les dos mans juntes.

Últimes notícies

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.

La jutgessa de la dana reclama al càmera que va gravar Pradas a Carlet com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha ordenat identificar i citar com a testimoni el càmera que va gravar la visita de l’exconsellera Salomé Pradas a Carlet el 29 d’octubre de 2024. La causa també estudia si una nova mort s’atribuirà a la dana, cosa que podria elevar les víctimes a 233.

La UA reclama un pacte d’Estat en educació arran de l’últim informe PISA

La rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, ha exigit un pacte d’Estat en educació després de l’últim informe PISA de l’OCDE i ha reivindicat més finançament i beques en l’acte d’obertura del curs 2026-2027. La consellera d’Educació ha defensat l’acord plurianual 2026-2029 i ha posat en valor l’augment històric del pressupost universitari valencià.

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.