WhatsApp permetrà editar els missatges de text una vegada enviats

WhatsApp està desenvolupant una nova característica que permetrà als usuaris de l’aplicació editar els seus missatges de text una vegada els hagen enviats, la qual cosa els evitarà haver d’eliminar-los per a reescriure’ls.

La nova funció permetrà als usuaris de WhatsApp editar els seus missatges, en cas d’haver-se equivocat d’alguna forma en redactar-los. La novetat apareixerà en un submenú amb opcions per al missatge en qüestió, juntament amb unes altres ja disponibles, com a informació i copiar.

La creació d’aquesta propietat es porta discutint des de l’any 2017, en el qual es va llançar la idea. Així i tot, Whatsapp la va acabar descartant solament uns dies després. Aquesta nova funció apareixerà en forma de submenú, que donarà diferents opcions que es poden aplicar en un missatge concret.

A més, en aquest apartat també apareixerien opcions que ja es troben disponibles, com el botó per a conéixer més informació i el que s’utilitza per a copiar. Actualment es troba en fase de desenvolupament, i una vegada completada estarà disponible per a Android, iOS i l’aplicació de l’escriptori.

Es desconeix si existirà un termini de temps determinat per a poder fer l’edició del missatge després del seu enviament. Es descarta que s’introduïsca un historial d’edició dels missatges per a comprovar versions anteriors d’aquest.

No obstant això, reconeix que els plans de WhatsApp poden canviar de cara al seu desplegament definitiu.

Whatsapp també es troba testant altres característiques. Una d’elles és la possibilitat de reaccionar als missatges amb emojis en diferents tonalitats de pell.

Aquesta funció estaria disponible en les emoticones de polze cap amunt i en el de les dos mans juntes.

Últimes notícies

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.