WhatsApp permetrà editar els missatges de text una vegada enviats

WhatsApp està desenvolupant una nova característica que permetrà als usuaris de l’aplicació editar els seus missatges de text una vegada els hagen enviats, la qual cosa els evitarà haver d’eliminar-los per a reescriure’ls.

La nova funció permetrà als usuaris de WhatsApp editar els seus missatges, en cas d’haver-se equivocat d’alguna forma en redactar-los. La novetat apareixerà en un submenú amb opcions per al missatge en qüestió, juntament amb unes altres ja disponibles, com a informació i copiar.

La creació d’aquesta propietat es porta discutint des de l’any 2017, en el qual es va llançar la idea. Així i tot, Whatsapp la va acabar descartant solament uns dies després. Aquesta nova funció apareixerà en forma de submenú, que donarà diferents opcions que es poden aplicar en un missatge concret.

A més, en aquest apartat també apareixerien opcions que ja es troben disponibles, com el botó per a conéixer més informació i el que s’utilitza per a copiar. Actualment es troba en fase de desenvolupament, i una vegada completada estarà disponible per a Android, iOS i l’aplicació de l’escriptori.

Es desconeix si existirà un termini de temps determinat per a poder fer l’edició del missatge després del seu enviament. Es descarta que s’introduïsca un historial d’edició dels missatges per a comprovar versions anteriors d’aquest.

No obstant això, reconeix que els plans de WhatsApp poden canviar de cara al seu desplegament definitiu.

Whatsapp també es troba testant altres característiques. Una d’elles és la possibilitat de reaccionar als missatges amb emojis en diferents tonalitats de pell.

Aquesta funció estaria disponible en les emoticones de polze cap amunt i en el de les dos mans juntes.

Últimes notícies

La patronal del transport alerta d’un col·lapse viari a València després de l’estiu

La FVET alerta que les principals carreteres d’accés a l’àrea metropolitana de València estan col·lapsades diàriament i reclama actuacions immediates, inclosa una nova connexió amb el Port per la zona nord.

La jutgessa del cas DANA torna a rebutjar les telefonades de Bernabé del 29 d’octubre

La jutgessa de Catarroja ha desestimat de nou reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, el registre de cridades i missatges del 29 d’octubre de 2024, clau en la investigació de la gestió de la DANA.

Corberán retreu a Rodri els comentaris sobre el nivell del València

Carlos Corberán ha qualificat de paraules desafortunades els comentaris de Rodri Hernández sobre el nivell del València, encara que dona per bones les disculpes del jugador del Barcelona.

L’Eldense celebra 70 anys del seu debut en Segona mirant a l’entrada de Messi

L’Eldense commemora set dècades del seu primer partit en Segona Divisió mentre espera que es tanque la venda del club a Leo Messi, en plena nova etapa daurada a LaLiga Hypermotion.

Dos veïns d’Alacant rebran 12.000 euros per les molèsties d’una discoteca

El Tribunal de Instancia d’Alacant ha condemnat l’Ajuntament a pagar 12.000 euros per danys morals a dos veïns afectats durant anys pel soroll d’una discoteca situada en el soterrani del seu edifici.

Corberán es reforça abans de visitar el Sevilla: Estic sencer, amb forces i il·lusió

Carlos Corberán assegura que es troba sencer, amb forces, il·lusió i ganes per a revertir la mala arrancada del València CF abans de visitar el Sevilla, després d’haver sumat només un punt en quatre jornades.

Arresten un home per incendiar una vivenda a Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d'Alba un home de 49 anys acusat d'entrar en una vivenda i provocar un incendi, que va obligar a desallotjar alguns veïns però no va causar ferits.

Xest concentra este cap de setmana 150 pilots en la recta final de l’ESBK

El Circuit Ricardo Tormo rep este cap de setmana 150 pilots per a disputar la sisena prova del Campionat d'Espanya de Superbike.