Un xiquet d’un any i deu mesos en estat crític després d’ennuegar-se en una guarderia de Benimàmet

Un xiquet d’un any i deu mesos es troba hospitalitzat en estat crític a l’Hospital La Fe després que s’ennuegava quan mastegava un tros de pa amb oli i sal en una guarderia privada a la pedania valenciana de Benimàmet, segons avança el diari Las Provincias.

El succés va tindre lloc al voltant de les 16: 15 hores, quan es va donar l’avís al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) que el xiquet estava convulsionant.

Després de l’ennuegament, van anar a la guarderia un equip del SAMU i diverses patrulles de la Policia Local de València. Van intentar reanimar el xicotet, que amb prou feines podia respirar, i el van traslladar a l’hospital. Segons explica este mitjà, els equips sanitaris van haver de realitzar maniobres de reanimació durant 20 minuts i finalment van aconseguir mantindre les seues constants vitals i traslladar-lo a l’hospital, on roman ingressat amb pronòstic reservat.

Els primers agents de policia que van arribar a la guarderia van prendre declaració a tres cuidadores de l’escola bressol que hi eren quan van passar els fets per intentar aclarir les circumstàncies en què va passar l’ennuegament.

Últimes notícies

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.