Un xiquet d’un any i deu mesos en estat crític després d’ennuegar-se en una guarderia de Benimàmet

Un xiquet d’un any i deu mesos es troba hospitalitzat en estat crític a l’Hospital La Fe després que s’ennuegava quan mastegava un tros de pa amb oli i sal en una guarderia privada a la pedania valenciana de Benimàmet, segons avança el diari Las Provincias.

El succés va tindre lloc al voltant de les 16: 15 hores, quan es va donar l’avís al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) que el xiquet estava convulsionant.

Després de l’ennuegament, van anar a la guarderia un equip del SAMU i diverses patrulles de la Policia Local de València. Van intentar reanimar el xicotet, que amb prou feines podia respirar, i el van traslladar a l’hospital. Segons explica este mitjà, els equips sanitaris van haver de realitzar maniobres de reanimació durant 20 minuts i finalment van aconseguir mantindre les seues constants vitals i traslladar-lo a l’hospital, on roman ingressat amb pronòstic reservat.

Els primers agents de policia que van arribar a la guarderia van prendre declaració a tres cuidadores de l’escola bressol que hi eren quan van passar els fets per intentar aclarir les circumstàncies en què va passar l’ennuegament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.