Un xiquet d’un any i deu mesos en estat crític després d’ennuegar-se en una guarderia de Benimàmet

Un xiquet d’un any i deu mesos es troba hospitalitzat en estat crític a l’Hospital La Fe després que s’ennuegava quan mastegava un tros de pa amb oli i sal en una guarderia privada a la pedania valenciana de Benimàmet, segons avança el diari Las Provincias.

El succés va tindre lloc al voltant de les 16: 15 hores, quan es va donar l’avís al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) que el xiquet estava convulsionant.

Després de l’ennuegament, van anar a la guarderia un equip del SAMU i diverses patrulles de la Policia Local de València. Van intentar reanimar el xicotet, que amb prou feines podia respirar, i el van traslladar a l’hospital. Segons explica este mitjà, els equips sanitaris van haver de realitzar maniobres de reanimació durant 20 minuts i finalment van aconseguir mantindre les seues constants vitals i traslladar-lo a l’hospital, on roman ingressat amb pronòstic reservat.

Els primers agents de policia que van arribar a la guarderia van prendre declaració a tres cuidadores de l’escola bressol que hi eren quan van passar els fets per intentar aclarir les circumstàncies en què va passar l’ennuegament.

Últimes notícies

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.