El detingut per la brutal violació d’Igualada li va robar l’abric a la víctima

El jove de 21 anys detingut per la brutal agressió sexual a una menor en el municipi barceloní d’Igualada, que es troba a la presó provisional, a més d’haver violat i deixat tirada en el sòl a la víctima durant la nit de l’1 de novembre de 2021, també li va llevar l’abric i li ho va regalar a la seua exnóvia.

Fonts dels Mossos d’Esquadra que han investigat durant sis mesos el cas apunten que aquesta peça relaciona a la víctima amb l’agressor, ja que no existia connexió entre tots dos. Es tracta d’una jaqueta d’una «marca coneguda i molt estesa«, apunten des de la policia autonòmica, i l’han intervinguda per a analitzar-la i intentar trobar ADN que la relacione amb la víctima.

Així, a més de la ubicació del telèfon mòbil de tots dos, agressor i víctima, l’abric seria determinant: li ho va regalar a la seua exnóvia, la parella que tenia en aquells dies. Els antecedents del detingut, que ja tenia una denúncia prèvia per maltractaments i també per agredir sexualment a la seua germana de set anys, van precipitar la detenció. L’exparella, qüestionada per la peça, no ha dit que haja sigut el seu ex-nóvio qui li la donara.

El presumpte violador d’Igualada, protegit per les amenaces d’altres presos

El presumpte violador d’Igualada, que està en el mòdul d’ingressos, ha hagut de ser protegit de la resta de presos per les amenaces que ha rebut en la presó de Brians. La presó ha posat en marxa un protocol especial pel qual sempre estarà acompanyat per un pres.

Els responsables del centre penitenciari li donaran un destí fix en els pròxims dies on puga estar a resguard dels presos i no la seua integritat no córrega perill. El jove de 21 anys està acusat d’agressió sexual i d’assassinat en grau de temptativa.

Una decisió que arriba després que l’acusat només responguera a les qüestions que plantejava el seu lletrat.

L’agressor vivia en un pis del centre del municipi i no tenia moltes amistats.

La nit d’Halloween

Va ser el passat 1 de novembre quan va tindre lloc la terrible agressió sexual a una adolescent de 16 anys. La víctima va ser agredida després d’eixir del local, després del que va ser abandonada semi nua i inconscient en una zona de polígon. Allí va ser trobada per un camioner que va arribar a creure que estava morta, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic.

La jove, que ha perdut el 90% de l’audició d’una oïda i pateix seqüeles en la vista, va haver de romandre més d’un mes hospitalitzada i sotmetre’s fins a cinc intervencions quirúrgiques. A més, pateix seqüeles psicològiques, alguna cosa que la mare de la víctima denuncia que li durarà per sempre.

L’advocat de la víctima relata «la crueltat» de l’agressió

L’advocat de la víctima, Jorge Albertini, ha destacat en més d’una ocasió «l’acarnissament i la crueltat» dels fets. La detenció del jove va ser un alleujament per a la jove, que no es trobarà més amb ell al carrer. El lletrat subratlla que l’arrestat va voler matar a la víctima, en haver-la deixat tirada al carrer.

Últimes notícies

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.