El detingut per la brutal violació d’Igualada li va robar l’abric a la víctima

El jove de 21 anys detingut per la brutal agressió sexual a una menor en el municipi barceloní d’Igualada, que es troba a la presó provisional, a més d’haver violat i deixat tirada en el sòl a la víctima durant la nit de l’1 de novembre de 2021, també li va llevar l’abric i li ho va regalar a la seua exnóvia.

Fonts dels Mossos d’Esquadra que han investigat durant sis mesos el cas apunten que aquesta peça relaciona a la víctima amb l’agressor, ja que no existia connexió entre tots dos. Es tracta d’una jaqueta d’una «marca coneguda i molt estesa«, apunten des de la policia autonòmica, i l’han intervinguda per a analitzar-la i intentar trobar ADN que la relacione amb la víctima.

Així, a més de la ubicació del telèfon mòbil de tots dos, agressor i víctima, l’abric seria determinant: li ho va regalar a la seua exnóvia, la parella que tenia en aquells dies. Els antecedents del detingut, que ja tenia una denúncia prèvia per maltractaments i també per agredir sexualment a la seua germana de set anys, van precipitar la detenció. L’exparella, qüestionada per la peça, no ha dit que haja sigut el seu ex-nóvio qui li la donara.

El presumpte violador d’Igualada, protegit per les amenaces d’altres presos

El presumpte violador d’Igualada, que està en el mòdul d’ingressos, ha hagut de ser protegit de la resta de presos per les amenaces que ha rebut en la presó de Brians. La presó ha posat en marxa un protocol especial pel qual sempre estarà acompanyat per un pres.

Els responsables del centre penitenciari li donaran un destí fix en els pròxims dies on puga estar a resguard dels presos i no la seua integritat no córrega perill. El jove de 21 anys està acusat d’agressió sexual i d’assassinat en grau de temptativa.

Una decisió que arriba després que l’acusat només responguera a les qüestions que plantejava el seu lletrat.

L’agressor vivia en un pis del centre del municipi i no tenia moltes amistats.

La nit d’Halloween

Va ser el passat 1 de novembre quan va tindre lloc la terrible agressió sexual a una adolescent de 16 anys. La víctima va ser agredida després d’eixir del local, després del que va ser abandonada semi nua i inconscient en una zona de polígon. Allí va ser trobada per un camioner que va arribar a creure que estava morta, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic.

La jove, que ha perdut el 90% de l’audició d’una oïda i pateix seqüeles en la vista, va haver de romandre més d’un mes hospitalitzada i sotmetre’s fins a cinc intervencions quirúrgiques. A més, pateix seqüeles psicològiques, alguna cosa que la mare de la víctima denuncia que li durarà per sempre.

L’advocat de la víctima relata «la crueltat» de l’agressió

L’advocat de la víctima, Jorge Albertini, ha destacat en més d’una ocasió «l’acarnissament i la crueltat» dels fets. La detenció del jove va ser un alleujament per a la jove, que no es trobarà més amb ell al carrer. El lletrat subratlla que l’arrestat va voler matar a la víctima, en haver-la deixat tirada al carrer.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.