El detingut per la brutal violació d’Igualada li va robar l’abric a la víctima

El jove de 21 anys detingut per la brutal agressió sexual a una menor en el municipi barceloní d’Igualada, que es troba a la presó provisional, a més d’haver violat i deixat tirada en el sòl a la víctima durant la nit de l’1 de novembre de 2021, també li va llevar l’abric i li ho va regalar a la seua exnóvia.

Fonts dels Mossos d’Esquadra que han investigat durant sis mesos el cas apunten que aquesta peça relaciona a la víctima amb l’agressor, ja que no existia connexió entre tots dos. Es tracta d’una jaqueta d’una «marca coneguda i molt estesa«, apunten des de la policia autonòmica, i l’han intervinguda per a analitzar-la i intentar trobar ADN que la relacione amb la víctima.

Així, a més de la ubicació del telèfon mòbil de tots dos, agressor i víctima, l’abric seria determinant: li ho va regalar a la seua exnóvia, la parella que tenia en aquells dies. Els antecedents del detingut, que ja tenia una denúncia prèvia per maltractaments i també per agredir sexualment a la seua germana de set anys, van precipitar la detenció. L’exparella, qüestionada per la peça, no ha dit que haja sigut el seu ex-nóvio qui li la donara.

El presumpte violador d’Igualada, protegit per les amenaces d’altres presos

El presumpte violador d’Igualada, que està en el mòdul d’ingressos, ha hagut de ser protegit de la resta de presos per les amenaces que ha rebut en la presó de Brians. La presó ha posat en marxa un protocol especial pel qual sempre estarà acompanyat per un pres.

Els responsables del centre penitenciari li donaran un destí fix en els pròxims dies on puga estar a resguard dels presos i no la seua integritat no córrega perill. El jove de 21 anys està acusat d’agressió sexual i d’assassinat en grau de temptativa.

Una decisió que arriba després que l’acusat només responguera a les qüestions que plantejava el seu lletrat.

L’agressor vivia en un pis del centre del municipi i no tenia moltes amistats.

La nit d’Halloween

Va ser el passat 1 de novembre quan va tindre lloc la terrible agressió sexual a una adolescent de 16 anys. La víctima va ser agredida després d’eixir del local, després del que va ser abandonada semi nua i inconscient en una zona de polígon. Allí va ser trobada per un camioner que va arribar a creure que estava morta, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic.

La jove, que ha perdut el 90% de l’audició d’una oïda i pateix seqüeles en la vista, va haver de romandre més d’un mes hospitalitzada i sotmetre’s fins a cinc intervencions quirúrgiques. A més, pateix seqüeles psicològiques, alguna cosa que la mare de la víctima denuncia que li durarà per sempre.

L’advocat de la víctima relata «la crueltat» de l’agressió

L’advocat de la víctima, Jorge Albertini, ha destacat en més d’una ocasió «l’acarnissament i la crueltat» dels fets. La detenció del jove va ser un alleujament per a la jove, que no es trobarà més amb ell al carrer. El lletrat subratlla que l’arrestat va voler matar a la víctima, en haver-la deixat tirada al carrer.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.