El detingut per la brutal violació d’Igualada li va robar l’abric a la víctima

El jove de 21 anys detingut per la brutal agressió sexual a una menor en el municipi barceloní d’Igualada, que es troba a la presó provisional, a més d’haver violat i deixat tirada en el sòl a la víctima durant la nit de l’1 de novembre de 2021, també li va llevar l’abric i li ho va regalar a la seua exnóvia.

Fonts dels Mossos d’Esquadra que han investigat durant sis mesos el cas apunten que aquesta peça relaciona a la víctima amb l’agressor, ja que no existia connexió entre tots dos. Es tracta d’una jaqueta d’una «marca coneguda i molt estesa«, apunten des de la policia autonòmica, i l’han intervinguda per a analitzar-la i intentar trobar ADN que la relacione amb la víctima.

Així, a més de la ubicació del telèfon mòbil de tots dos, agressor i víctima, l’abric seria determinant: li ho va regalar a la seua exnóvia, la parella que tenia en aquells dies. Els antecedents del detingut, que ja tenia una denúncia prèvia per maltractaments i també per agredir sexualment a la seua germana de set anys, van precipitar la detenció. L’exparella, qüestionada per la peça, no ha dit que haja sigut el seu ex-nóvio qui li la donara.

El presumpte violador d’Igualada, protegit per les amenaces d’altres presos

El presumpte violador d’Igualada, que està en el mòdul d’ingressos, ha hagut de ser protegit de la resta de presos per les amenaces que ha rebut en la presó de Brians. La presó ha posat en marxa un protocol especial pel qual sempre estarà acompanyat per un pres.

Els responsables del centre penitenciari li donaran un destí fix en els pròxims dies on puga estar a resguard dels presos i no la seua integritat no córrega perill. El jove de 21 anys està acusat d’agressió sexual i d’assassinat en grau de temptativa.

Una decisió que arriba després que l’acusat només responguera a les qüestions que plantejava el seu lletrat.

L’agressor vivia en un pis del centre del municipi i no tenia moltes amistats.

La nit d’Halloween

Va ser el passat 1 de novembre quan va tindre lloc la terrible agressió sexual a una adolescent de 16 anys. La víctima va ser agredida després d’eixir del local, després del que va ser abandonada semi nua i inconscient en una zona de polígon. Allí va ser trobada per un camioner que va arribar a creure que estava morta, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic.

La jove, que ha perdut el 90% de l’audició d’una oïda i pateix seqüeles en la vista, va haver de romandre més d’un mes hospitalitzada i sotmetre’s fins a cinc intervencions quirúrgiques. A més, pateix seqüeles psicològiques, alguna cosa que la mare de la víctima denuncia que li durarà per sempre.

L’advocat de la víctima relata «la crueltat» de l’agressió

L’advocat de la víctima, Jorge Albertini, ha destacat en més d’una ocasió «l’acarnissament i la crueltat» dels fets. La detenció del jove va ser un alleujament per a la jove, que no es trobarà més amb ell al carrer. El lletrat subratlla que l’arrestat va voler matar a la víctima, en haver-la deixat tirada al carrer.

Últimes notícies

Elena Buenavida ja figura en la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA

Elena Buenavida ja apareix com a jugadora de la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA, tot i que el Valencia Basket i la Federació Espanyola de Baloncesto mantenen que el seu contracte amb la lliga nord-americana està previst per a 2027.

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.