12.2 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

El detingut per la brutal violació d’Igualada li va robar l’abric a la víctima

El jove de 21 anys detingut per la brutal agressió sexual a una menor en el municipi barceloní d’Igualada, que es troba a la presó provisional, a més d’haver violat i deixat tirada en el sòl a la víctima durant la nit de l’1 de novembre de 2021, també li va llevar l’abric i li ho va regalar a la seua exnóvia.

Fonts dels Mossos d’Esquadra que han investigat durant sis mesos el cas apunten que aquesta peça relaciona a la víctima amb l’agressor, ja que no existia connexió entre tots dos. Es tracta d’una jaqueta d’una “marca coneguda i molt estesa“, apunten des de la policia autonòmica, i l’han intervinguda per a analitzar-la i intentar trobar ADN que la relacione amb la víctima.

Així, a més de la ubicació del telèfon mòbil de tots dos, agressor i víctima, l’abric seria determinant: li ho va regalar a la seua exnóvia, la parella que tenia en aquells dies. Els antecedents del detingut, que ja tenia una denúncia prèvia per maltractaments i també per agredir sexualment a la seua germana de set anys, van precipitar la detenció. L’exparella, qüestionada per la peça, no ha dit que haja sigut el seu ex-nóvio qui li la donara.

El presumpte violador d’Igualada, protegit per les amenaces d’altres presos

El presumpte violador d’Igualada, que està en el mòdul d’ingressos, ha hagut de ser protegit de la resta de presos per les amenaces que ha rebut en la presó de Brians. La presó ha posat en marxa un protocol especial pel qual sempre estarà acompanyat per un pres.

Els responsables del centre penitenciari li donaran un destí fix en els pròxims dies on puga estar a resguard dels presos i no la seua integritat no córrega perill. El jove de 21 anys està acusat d’agressió sexual i d’assassinat en grau de temptativa.

Una decisió que arriba després que l’acusat només responguera a les qüestions que plantejava el seu lletrat.

L’agressor vivia en un pis del centre del municipi i no tenia moltes amistats.

La nit d’Halloween

Va ser el passat 1 de novembre quan va tindre lloc la terrible agressió sexual a una adolescent de 16 anys. La víctima va ser agredida després d’eixir del local, després del que va ser abandonada semi nua i inconscient en una zona de polígon. Allí va ser trobada per un camioner que va arribar a creure que estava morta, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic.

La jove, que ha perdut el 90% de l’audició d’una oïda i pateix seqüeles en la vista, va haver de romandre més d’un mes hospitalitzada i sotmetre’s fins a cinc intervencions quirúrgiques. A més, pateix seqüeles psicològiques, alguna cosa que la mare de la víctima denuncia que li durarà per sempre.

L’advocat de la víctima relata “la crueltat” de l’agressió

L’advocat de la víctima, Jorge Albertini, ha destacat en més d’una ocasió “l’acarnissament i la crueltat” dels fets. La detenció del jove va ser un alleujament per a la jove, que no es trobarà més amb ell al carrer. El lletrat subratlla que l’arrestat va voler matar a la víctima, en haver-la deixat tirada al carrer.

Últimes notícies

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.