40 entitats cíviques formen una plataforma en defensa de Vinatea

La Plataforma Salvem a Vinatea, conformada, hui en dia, per més de 40 entitats cíviques i culturals, ha fet públic en un comunicat que presentat per registre d’entrada en la Subdelegació de Govern, instàncies als onze Ajuntaments involucrats en el contrafur evitat pel Fet de Vinatea.

En la mateixa se’ls demana el suport, com a representants públics d’una ciutat implicada en aquells fets, per tal que el monument a Vinatea no siga desubicat: «fent-nos arribar el seu suport d’aquesta iniciativa que hem comés i que desitgem fer arribar a l’equip de govern de l’Ajuntament de València perquè l’efígie de Vinatea continue presidint l’emblemàtica plaça de l’Ajuntament.»

La Plataforma Salvem a Vinatea, igualment, ha acordat demanar reunir-se en els portaveus i regidors dels distints grups municipals per a traslladar-los la voluntat que es mantinga el monument en la seua ubicació actual, no en una altra, i que porten al Ple la sol·licitud que es va presentar el 17 de novembre perquè s’aprove i garantisca la continuïtat del monument en el lloc que ara ocupa.

La Plataforma Salvem a Vinatea vol «un compromís ferm per part de la Corporació municipal de València, sense ambigüitats ni brindis al sol, com les que va realitzar la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, en l’entrevista amb l’AJV, en les que no deixa clar si Vinatea es queda o simplement evitava, de forma política, banyar-se i de pas confondre a la ciutadania davant el clam popular que lluita pel manteniment del monument.»

«La Plataforma Salvem a Vinatea no cessarà en les seues reivindicacions i en la captació d’adhesions a la petició, perquè no es lleve l’estàtua de l’heroi valencià, fins a aconseguir, aquest, el seu objectiu.» Conclou el comunicat.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.