19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

El 72480, la ‘Grossa’ de la Loteria de Nadal 2024, dotat amb 4.000.000 euros a la sèrie

Els premis del Sorteig Extraordinari de Nadal 2024 es començaran a abonar des de la vesprada del 22 de desembre, quan finalitzen tant les verificacions dels números extrets com els processos informàtics, com és habitual, i fins al 24 de març de 2025.

Si els premis són inferiors a 2.000 euros per cada dècim o resguard, es poden cobrar exclusivament en un dels 10.884 punts de venda de la xarxa comercial de Loteries, a partir de la vesprada del 22 de desembre. En aquest cas, el premi pot cobrar-se en metàl·lic o a través de Bizum.

Els premis d’un import igual o superior a 2.000 euros es cobraran en les entitats financeres autoritzades: BBVA i CaixaBank. Atés que aquest 22 de desembre és diumenge, és previsible que les entitats financeres comencen el procés de pagament de premis majors el 23 de desembre, excepte excepcions d’obertura en diumenges o festius.

Últimes notícies

El València fitxa el central Justin de Haas i ho incorporarà a l’estiu

El València ha fitxat el central neerlandés Justin de Haas i ha fixat la seua incorporació per a l'estiu. El club treballa en un altre reforç avançat, segons la seua adreça esportiva.

Urtasun: la democràcia espanyola no cedix davant amenaces de tecno-oligarques

El ministre de Cultura ha reivindicat que les institucions triades marquen les regles i ha advertit que no permetrà ingerències de tecno-oligarques. Les seues paraules arriben després de les crítiques de Pável Dúrov i Elon Musk per l'anunci de restringir les xarxes socials a menors de 16 anys.

Urtasun supedita la col·laboració del Ministeri als detalls de l’acord per les obres de Sorolla

Urtasun ha dit que esperaran a conéixer els detalls de l'acord per a l'arribada a València d'obres de Sorolla de la Hispanic Society abans de concretar si el Ministeri col·laborarà. També ha valorat la recuperació policial de 'La Camusa'.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament en considerar que retalla drets LGTBI

El Govern ha anunciat que recorrerà la llei valenciana d'acompanyament per considerar que retalla drets LGTBI. El recurs es presentarà abans que acabe febrer.

Abaten al senglar colat en el metre de València després de quasi tres hores de persecució

Un senglar que s'ha internat en els túnels del metre de València ha sigut abatut després de quasi tres hores de busca. L1 i L2 han registrat retards temporals.

Països Baixos remunta 3-4 i amarga el debut d’Espanya en la Pro League de València

Espanya es va avançar 2-0 amb eficàcia a pilota parada, però Països Baixos va voltejar després del descans. Un gol anul·lat i una miqueta tardà van deixar el 3-4 definitiu.

La borrasca Leonardo complica l’aeroport de Màlaga amb desviaments i cancel·lacions

La borrasca Leonardo està complicant el trànsit aeri a Andalusia: s'han desviat tres arribades a Màlaga i s'han cancel·lat enllaços amb Berlín i Madrid. S'esperen retards per vent creuat i ajustos de seguretat.

Compromís exigix al Consell que indemnitze ja a les víctimes de la dana

Compromís ha registrat una proposta en Les Corts perquè el Consell indemnitze de manera immediata a les famílies afectades per la dana. El grup acusa l'Executiu autonòmic d'inacció i de criticar a l'Estat mentres no paga.