El conductor habitual del cotxe fugit després d’atropellar un menor és un jove amb antecedents penals

Ejemplo de shortcode con estilo
L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha confirmat que la Policia Local ha identificat el conductor amb antecedents penals del vehicle que va fugir després d'atropellar greument un xiquet de 8 anys. Esperen localitzar-lo "prompte".

El xiquet es troba ingressat al Clínic estable encara que en situació «delicada»

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha confirmat que la Policia Local ha aconseguit identificar el conductor habitual del vehicle fugit després d’atropellar un xiquet de 8 anys diumenge passat. Es tracta d’un home jove amb antecedents penals i la primera edil confia que «prompte» puga ser localitzat.

Així ho ha explicat Catalá, a preguntes dels mitjans sobre la investigació per a donar amb el conductor del BMW que, diumenge passat, va fugir després d’atropellar i deixar greument ferit un xiquet quan creuava un pas de vianants a l’avinguda Germans Machado amb camí de Montcada.

L’alcaldessa ha agraït la col·laboració ciutadana davant de la crida de la Policia Local per a trobar el vehicle i l’esforç de l’àrea de Trànsit, que va permetre identificar la matrícula en primer lloc, després el vehicle i que ha portat la Policia Local a «definir qui és el conductor habitual», al qual es tracta de localitzar.

Catalá ha assenyalat que el conductor és un home jove amb antecedents penals que «ha comès el pitjor dels delictes, que no és només una conducció imprudent sinó també ometre el deure de socors a un xiquet en aquest cas que ha sigut atropellat». Davant d’açò, s’ha mostrat «convençuda que anem a donar prompte amb ell i li va a caure damunt tot el pes de la llei».

Preguntada per l’estat del menor, l’alcaldessa ha explicat que «està estable» però «segueix en una situació delicada». El menor ferit va ser atès per l’equip mèdic d’una unitat SAMU de diverses lesions: traumatisme cranioencefàlic, traumatisme toràcic, contusions pèlviques i fractura del fèmur de les dos cames. Posteriorment, va ser traslladat a l’Hospital Clínic de València.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.