26.6 C
València
Dimarts, 8 juliol, 2025

Labora té actives més de 2.600 ofertes d’ocupació i ja supera els 17.000 llocs oferits en els primers set mesos de 2024

Labora té actius en estos moments en el seu portal web Punt Labora més de 2.600 llocs de treball als quals pot accedir qualsevol persona només amb estar inscrita en el Servici Valencià d’Ocupació i Formació.

Estes ofertes que estan actives en estos moments se sumen a les 17.000 que ja han sigut difoses a través de Punt Labora en els primers set mesos de l’any 2024. En cada una es descriuen les característiques del lloc, els requisits de formació necessaris i condicions laborals.

- Advertisement -Telegram València Diari

Per a poder accedir a estes ofertes les persones han d’estar inscrites en Labora. A estos llocs pot optar qualsevol persona que vullga millorar la seua situació laboral.

Una vegada inscrites, per a accedir a les ofertes de Punt Labora només és necessari identificar-se amb el DNI/NIE i el pin. Posteriorment, les persones interessades poden buscar per paraules clau segons l’àmbit laboral i/o triar la província si no tenen tan definit el lloc de treball.

Cada oferta disposa d’un codi de referència que permet a les persones poder consultar en el seu Espai Labora en cas que tinguen qualsevol dubte, i per a fer-ho cal demanar  cita prèvia. Si és procedent, la persona sol·licitant podrà indicar que li interessa i començar el procés de candidatura.

Cal recordar que són les empreses de la Comunitat les que posen les ofertes en el portal de Labora, per a això sempre estan assistides per professionals de Labora, que són els que fan la selecció entre els candidats que complisquen els requisits demandats per les empreses.

En este sentit, és molt important que les persones tinguen la seua demanda d’ocupació actualitzada, amb totes les dades de contacte, així com la formació i experiència al dia. Este procés es fa en Labora a través de l’autoentrevista.

Treballar a Europa

Un altre dels servicis que oferix Labora és el de les ofertes d’ocupació a escala europea. Per a això, la xarxa Eures es convertix en un servici que s’ha demostrat especialment útil per a les persones que volen desenrotllar un projecte de mobilitat a Europa.

Últimes notícies

Controlen l’incendi que va obligar a desallotjar cent vivendes en l’avinguda de València

Bombers controlen un incendi en un comerç de l'avinguda del Port a València que va obligar a desallotjar un centenar de vivendes. Catorze persones van ser ateses per inhalació de fum.

Denuncien desaparició de 20 vehicles sinistrats per la dana a València i possible comerç il·legal de peces

L'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València denuncia davant la justícia la desaparició o sostracció d'una vintena de vehicles danyats per la dana de València. S'investiga una possible comercialització il·legal de peces i la falta de control dels ajuntaments.

Incendi en un comerç de València afecta una poma sencera i deixa onze persones ateses per fum

Un incendi en una botiga de l'Avinguda del Port a València va generar un intens fum que va afectar un centenar de vivendes. Onze persones van rebre atenció mèdica per inhalació de fum, amb danys materials significatius i evacuacions.

El president de Banc Sabadell descarta èxit de l’opa de BBVA sense canvis en les seues condicions

Josep Oliu, president del Banc Sabadell, assegura que l'opa llançada per BBVA no tindrà èxit si no es modifiquen les condicions actuals, considerant l'oferta poc atractiva per als accionistes.

Vila-real inicia proves mèdiques i es prepara per a la pretemporada amb intensos entrenaments

El Vila-real avança en les seues proves físiques i mèdiques i té previst iniciar entrenaments este dijous a la seua ciutat esportiva, preparant una pretemporada amb diversos partits internacionals.

Quatre milions per a rehabilitar l’Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja després dels danys provocats per la DANA

La Diputació de València i Fundació Iberdrola destinaran quatre milions d'euros a la rehabilitació de l'Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja, afectada greument per la DANA. El projecte inclourà restauració, modernització i mesures sostenibles en esta institució educativa situada al Parc Natural de l'Albufera.

Pedro Martínez, convidat per Jordi Fernández a la prèvia de la lliga d’estiu NBA amb els Nets

Pedro Martínez, entrenador del València Basket, assistix a la preparació de la lliga d'estiu NBA amb els Nets de Brooklyn, convidat pel tècnic Jordi Fernández, pioner espanyol en l'NBA.

Creu Roja oferix 2.772 atencions i 12 rescats en platges de València des de juny

Des de l'1 de juny, Creu Roja ha atés 2.772 persones a les platges de València, realitzant 12 rescats de banyistes i 16 evacuacions en ambulància durant l'estiu de 2025.