Detinguts desenes d’ultres de l’Inter i el Milan, sospitosos de diversos delictes greus

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

La policia italiana va iniciar este dilluns una operació a Milà amb desenes de detencions i registres a membres de grups ultres de l’Inter de Milà i l’AC Milan, inclosos diversos capitosts, per suposada organització criminal amb vincles mafiosos, extorsió, lesions i altres delictes greus, segons un comunicat.

“Des de primeres hores d’este matí està en marxa una gran operació de la Policia d’Estat i la Guàrdia de Finances, coordinada per la direcció Antimafia de la Fiscalia de Milà”, van indicar en un comunicat conjunt tots dos cossos policials.

Els arrestats, entre els quals es troben els capitosts de grups ultres de tots dos equips, són sospitosos de “delictes de conspiració criminal amb mètode mafiós, a més d’extorsió, lesions i altres delictes greus”.

A més, s’estan duent a terme nombrosos registres per a seguir recaptant informació sobre este grups ultres, amb l’objectiu clar que arribar fins a les ‘cupules’ d’estos col·lectius. De fet, entre els arrestats estarien un dels principals líders ultres de l’Inter, Marco Ferdico, i el cap dels seguidors més radicals de l’AC Milan, Lucca Lucci.

Tots dos grups ultres ja estaven en el punt de mira, després de la defunció fa unes setmanes d’Antonio Bellocco, líder dels radicals de l’Inter i vinculat a la mafaia calabresa ‘Ndrangheta. El seu presumpte assassinat també ho investiga la Fiscalia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.