Ouigo obri este dimecres la venda de bitllets per a viatjar entre Valladolid, Segòvia, Madrid, Conca i Alacant

La companyia reprendrà al desembre la connexió diària Valladolid-Madrid-Alacant des de nou euros i afig una ruta a València

VALLADOLID, 8 (EUROPA PRESS)

L’operador de trens d’Alta Velocitat Ouigo obrirà este dimecres, 9 d’octubre, a les 11.000 hores la venda de bitllets per a viatjar de dilluns a diumenge en la ruta entre Valladolid, Segòvia, Madrid-Chamartín, Conca, Albacete i Alacant, des del 15 de desembre al 29 de juny del 2025.

A més, el 18 d’octubre, Ouigo obri a la venda una nova connexió sense transbords entre Valladolid i València en poc més de tres hores, que connectarà també Segòvia amb València en poc més de dos hores i mitja, assenyala l’operador a través d’un comunicat.

D’esta manera, Ouigo reduïx el temps de connexió entre Castella i Lleó i el Mediterrani. Els bitllets es podran adquirir per a viatjar igualment des del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025.

Fins ara, la companyia ja unix Valladolid amb Madrid en una hora, i amb Segòvia en 32 minuts. Esta línia inclou un servici directe a Alacant en 3 hores i 44 minuts, sense necessitat de realitzar transbords. Així mateix, la ruta també permet arribar a Albacete des de Valladolid en tan sol 2 hores i 46 minuts i a Conca en 2 hores i 18 minuts.

Ouigo va inaugurar esta connexió el passat 18 d’abril, en un acte celebrat en l’estació de Valladolid Campo Grande, en el qual es va destacar “el gran potencial” amb el qual explica Castella i Lleó, recorda.

Des d’este dimecres, 9 d’octubre, Ouigo també posa a la venda els bitllets per a viatjar del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025 entre Madrid-Chamartín i Murcia, amb parades a Albacete i Elxi Madrid-Chamartín i València, amb parada a Conca.

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.