L’estrena d’Iñigo Pérez amb el Villarreal arriba després de dos inicis de Lliga guanyadors

Ejemplo de shortcode con estilo
Iñigo Pérez debuta en Lliga amb el Villarreal a El Sardinero després d’haver guanyat els seus dos anteriors inicis de campionat, tots dos fora de casa amb el Rayo Vallecano.

Iñigo Pérez debuta en Lliga com a entrenador del Villarreal en la visita a El Sardinero per a enfrontar-se al Racing de Santander després d’haver guanyat en les dos úniques vegades en què ha començat el campionat, en tots dos casos a domicili amb el Rayo Vallecano.

El tècnic navarrés ha arribat a la banqueta grogueta després de la seua primera experiència en Primera Divisió amb el Rayo. Eixe salt es va produir en febrer de 2024, quan va assumir el càrrec al conjunt madrileny en plena temporada 2023-2024.

Dos primers inicis de Lliga guanyadors

Pérez ha començat la Lliga al comandament del Rayo en dues ocasions i en totes dues ha aconseguit la victòria. En la temporada 2024-2025 va iniciar el campionat a Anoeta davant la Real Sociedad i el curs anterior ho havia fet contra el Girona en Montilivi.

En l’estrena a Anoeta, l’equip vallecano es va imposar per 1-2. Els golejadors van ser De Frutos i Camello, que van capgirar el marcador i van confirmar la bona entrada de l’equip en la competició.

En el partit de Montilivi, disputat la temporada anterior, el triomf encara va ser més clar. El Rayo va guanyar 1-3 al Girona, amb gols de De Frutos, Álvaro García i Isi Palazón, que va marcar des del punt de penal.

En el seu primer partit en l’elit, a mitat de la campanya 2023-2024, Pérez també va aconseguir puntuar davant un rival de la part alta. En aquella ocasió, el Rayo va empatar 1-1 a Vallecas contra el Real Madrid, en el que va ser el seu debut com a entrenador de Primera Divisió.

Este balanç inicial reforça la imatge d’un tècnic acostumat a rendir des del primer dia de Lliga. Ara, amb el Villarreal i en un nou escenari com El Sardinero, buscarà mantindre eixa ratxa positiva en els seus començaments de campionat.

Últimes notícies

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.