Alfafar acosta més de 140 ofertes d’ocupació en l’II Fòrum Ocupa’t

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local i en col·laboració amb RH en Positiu, ha recollit més de 140 ofertes d’ocupació a través de més de 25 departaments de recursos humans de la zona per a la marató d’entrevistes que es realitzarà en l’II Fòrum d’ocupació Ocupa’t.

Les persones en cerca d’ocupació poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés.

Si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, durant el matí del 7 d’octubre, de 9 a 14 h, de manera presencial en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar (SUMA Fitness Club ALFAFAR).

La Marató d’entrevistes ofereix l’oportunitat de reunir persones en cerca d’ocupació amb empreses que busquen talent. Els candidats i les candidates s’entrevistaran durant 15 minuts amb els departaments de Recursos Humans prèviament agendats.

D’esta manera, les persones interessades poden fer una o diverses entrevistes en un sol matí i sense eixir del recinte sabent que compleixen els requisits mínims desitjats per l’empresa.

Paral·lelament a la Marató, també poden acudir al cicle de Conferències per a millorar la seua ocupabilitat.

La regidora d’ocupació i ocupació, Mª Dolores Caballero, ha mostrat el seu optimisme amb les oportunitats que brinda un esdeveniment com el Fòrum Ocupa’t a les persones desocupades. “Des d’Alfafar apostem pel foment de l’ocupació i ens complau poder recollir ofertes d’ús de grans empreses que fomenten l’ocupació”, ha assegurat.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats: reposadors/as, encaixadors/as de cítrics, venedors/es, cambrers/es, cuiners/es, infermers/es, electromecànics/es, comptables, entre molts altres.

El sector comerci, el sociosanitari, l’hortofructícola, l’hostaler i l’industrial són els sectors més presents en este fòrum.

La Marató d’Entrevistes compta amb grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart, Norauto, Decathlon, Banco Mediolanum, Bonatel (Vodafone), Musgrave (Dialprix, Dialsur, Dicost…); empreses del sector sociosanitari com Colisee, Clece, Atentia, Sercoval, Solimar; empreses del sector de l’hostaleria com a Grup Saona; consultores de RH com Manpower, Interim Group, Access, Crit, Gi Group, Iman,  Temporing,  EmploGreen, Grup Constant; i associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze, Fundació Randstad, Grup Sifu.

L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 7 d’octubre en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar de 9 a 14 hores.

Últimes notícies

PSPV i Compromís exigixen a la Generalitat arxivar definitivament el macroabocador de Zarra

PSPV-PSOE i Compromís han demanat a la Generalitat que retire i arxive de manera definitiva el macroabocador projectat a Zarra, davant el rebuig generalitzat al Valle de Ayora-Cofrentes.

Un projecte científic estudia com es desplacen els taurons i les rajades entre Múrcia i Alacant

El projecte Tirraqui entra en la seua segona fase per analitzar la connexió entre zones de cria i d’adults de taurons, rajades i quimeres a les aigües d’Alacant i Múrcia, i avaluar l’impacte de la pesca en la seua conservació fins a 2027.

L’eclipsi solar impulsa un 32 % els vols cap a València

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost ha disparat les reserves aèries als principals punts de la seua trajectòria. València registra un augment del 32 % respecte a 2025, segons dades d’Amadeus Travel Intelligence.

Drones, reforç de salvament i tancament de la CV-500 per l’eclipsi a València

València mobilitzarà 200 efectius, reforçarà el salvament a les platges i tancarà la CV-500 durant l’eclipsi solar per evitar aglomeracions i riscos.

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.

Desallotgen una rave il·legal amb més de 100 persones a la Serra Gelada

La Policia Local de Benidorm ha desmantellat una rave il·legal a l’entorn de La Cruz, al parc natural de la Serra Gelada, on s’havien reunit més de cent persones sense autorització. L’operatiu ha acabat amb denúncies al promotor i a diversos assistents i amb el tancament de l’accés de vehicles.
FILMOTECA D'ESTIU