19.6 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Alfafar acosta més de 140 ofertes d’ocupació en l’II Fòrum Ocupa’t

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local i en col·laboració amb RH en Positiu, ha recollit més de 140 ofertes d’ocupació a través de més de 25 departaments de recursos humans de la zona per a la marató d’entrevistes que es realitzarà en l’II Fòrum d’ocupació Ocupa’t.

Les persones en cerca d’ocupació poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés.

Si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, durant el matí del 7 d’octubre, de 9 a 14 h, de manera presencial en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar (SUMA Fitness Club ALFAFAR).

La Marató d’entrevistes ofereix l’oportunitat de reunir persones en cerca d’ocupació amb empreses que busquen talent. Els candidats i les candidates s’entrevistaran durant 15 minuts amb els departaments de Recursos Humans prèviament agendats.

D’esta manera, les persones interessades poden fer una o diverses entrevistes en un sol matí i sense eixir del recinte sabent que compleixen els requisits mínims desitjats per l’empresa.

Paral·lelament a la Marató, també poden acudir al cicle de Conferències per a millorar la seua ocupabilitat.

La regidora d’ocupació i ocupació, Mª Dolores Caballero, ha mostrat el seu optimisme amb les oportunitats que brinda un esdeveniment com el Fòrum Ocupa’t a les persones desocupades. “Des d’Alfafar apostem pel foment de l’ocupació i ens complau poder recollir ofertes d’ús de grans empreses que fomenten l’ocupació”, ha assegurat.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats: reposadors/as, encaixadors/as de cítrics, venedors/es, cambrers/es, cuiners/es, infermers/es, electromecànics/es, comptables, entre molts altres.

El sector comerci, el sociosanitari, l’hortofructícola, l’hostaler i l’industrial són els sectors més presents en este fòrum.

La Marató d’Entrevistes compta amb grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart, Norauto, Decathlon, Banco Mediolanum, Bonatel (Vodafone), Musgrave (Dialprix, Dialsur, Dicost…); empreses del sector sociosanitari com Colisee, Clece, Atentia, Sercoval, Solimar; empreses del sector de l’hostaleria com a Grup Saona; consultores de RH com Manpower, Interim Group, Access, Crit, Gi Group, Iman,  Temporing,  EmploGreen, Grup Constant; i associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze, Fundació Randstad, Grup Sifu.

L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 7 d’octubre en el Complex Esportiu Municipal d’Alfafar de 9 a 14 hores.

Últimes notícies

Montero exigix eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió tardana de Mazón

La vicepresidenta primera ha reclamat la convocatòria immediata després de la renúncia de Carlos Mazón, que considera tardana i mal resolta. Denuncia falta d'explicacions per la gestió de la DANA i rebutja un relleu pactat per PP i Vox.

Corberán: ‘Ens deixarem la vida per a revertir la situació’

En la prèvia davant el Betis a Mestalla, Carlos Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a revertir la seua mala ratxa. Amb l'equip antepenúltim i sis partits sense guanyar, va apel·lar a la fortalesa mental i al suport de l'afició.

València Basket, líder i invicte, visita a un Granada cuer i sense victòries

El líder invicte visita al cuer en un dol marcat pel desgast del València després de l'Eurolliga i la setmana llarga de preparació del Granada. Ritme, rebot i triple apunten a ser les claus.

El València mesura la seua fragilitat davant la pegada del Betis a Mestalla

El València arriba amb sis jornades sense guanyar i números deficitaris en les dos àrees. El Betis encadena golejades recents i busca afermar-se en places europees.

Morant acusa de ‘misèria’ a PP i Vox per no aplaudir a les víctimes de la dana i reivindica la comissió del Congrés

La ministra de Ciència i líder del PSPV-PSOE ha denunciat la 'misèria' de PP i Vox per no aplaudir a les víctimes en la comissió del Congrés. Ha sostingut que l'òrgan del Congrés, obert amb els vots del PSOE, és l'únic que donarà veritat, reparació i responsabilitats polítiques.

Morant acusa a Mazón de tornar a mentir als valencians amb una dimissió ‘fake’

La líder del PSPV-PSOE ha titllat de 'fake' la renúncia de Carlos Mazón perquè manté tots els seus càrrecs i ha exigit responsabilitats per la gestió de la dana. També ha reclamat eleccions i ha criticat l'estratègia de PP i Vox.

El València Basket i Tanaya Atkinson rescindixen el seu contracte temporal

L'exterior estatunidenc i el club han acordat posar fi abans d'hora al vincle que expirava el 30 de novembre. Va firmar al juny per a cobrir l'absència de Leo Fiebich.

Álvaro Rodríguez reivindica l’arrancada de l’Elx: ‘Tots hauríem firmat tindre els punts que tenim ara’

El davanter no es va mostrar preocupat per la ratxa sense victòries i va valorar els 15 punts reeixits en 12 jornades. El seu primer gol de la temporada reforça la seua confiança abans de l'aturada.