L’amistat entre una xiqueta i un dinosaure protagonitza l’últim espectacle de l’any a la Sala L’Horta

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

L'»entranyable» relació d’amistat entre una xiqueta i un dinosaure protagonitza l’últim espectacle de l’any a la Sala L’Horta de València, que es representarà diumenge que ve 29 de desembre.

L’esdeveniment tindrà lloc a les 12.00 hores i està dirigit al públic de primera infància, a partir dels dos anys, segons ha informat l’espai cultural en un comunicat.

Maure és un dinosaure blau gros amb banyes blanques i Martina és una xiqueta xicoteta, valenta i pèl-roja. Són amics inseparables i passen moltes hores jugant junts. Un dia sorgix un problema que afecta a l’agradable existència de tots dos i hauran de trobar la manera de resoldre-ho. Per a superar el conflicte, els dos buscaran ajuda en el seu entorn.

‘Maure el dinosaure’, un muntatge de titelles de la companyia barcelonina Teatre Nú, explica una història «senzilla, emotiva i poètica» embolicada en l’univers de «complicitat i confiança» que es desenvolupa entre una xiqueta i el seu millor amic.

L’espectacle posa en un mateix plànol el món real i el món fantàstic dels xiquets per a transmetre al públic la importància d’ajudar-se els uns als altres i col·laborar davant de qualsevol adversitat. A més de la successió de fets que construeixen la història, esta obra, escrita i dirigida per Victor Borràs, posa l’èmfasi en la representació de diferents emocions humanes.

TEATRE PER A PRIMERA INFÀNCIA

La programació infantil de la sala de Castellar-l’Oliveral es reprendrà el 19 de gener del 2025 amb ‘Cinc llobets’, un altre espectacle de titelles produït en aquest cas per la companyia Teatre Arbolé. L’obra consta de cinc petites històries en les quals els llobets dels contes clàssics viuen noves aventures acompanyats de personatges universals de la cultura popular.

Una setmana després, el 26 de gener, l’escenari de la Sala L’Horta acollirà un xicotet gran circ d’animals construïts amb deixalles de ferralla i objectes abandonats. ‘Chatungla’ –contracció de ferralla i jungla–, és un espectacle familiar en el qual coneixerem a curiosos personatges com la ballarina Jirafalera (girafa-escala), l’entremaliat Perrubete (perro-taburete) o l’imponent Muebleón (moble-lleó).

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.