Els treballs en l’aparcament a la Plaça Major de Catarroja s’espera que queden conclosos al llarg del dia

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha visitat hui dimecres Catarroja i Setaigües, dos municipis dels afectats per la dana a la província de Valencia. A Catarroja, on ha estat acompanyada per l’alcaldessa, Lorena Silvent, efectius de la UME i l’Exèrcit continuen treballant en labors de neteja i extracció de llots en quatre garatges. A més, s’estan ultimant els treballs en l’aparcament de la plaça Major que s’espera que, al llarg del dia, queden conclosos.

Bernabé ha recordat el «compromís» del Govern d’Espanya amb València, on té desplegats 8.304 efectius de les Forces Armades a la província, dels quals 2.103 pertanyen a la UME. «Dones i homes que treballen sense descans per a avançar en la recuperació després de la dana», ha destacat la delegada.

A Setaigües, Bernabé i l’alcaldessa de la localitat, Teresa Hernández, han visitat zones danyades per la riuada, com la llera del barranc en el casc urbà, el vial de l’avinguda del Cerro, així com diferents zones verdes, el poliesportiu municipal i l’àrea d’esbarjo, segons ha informat la Delegació del Govern en un comunicat.

Bernabé ha destacat que el Govern d’Espanya» ja està treballant en les partides pertinents que van a anar destinades a la reparació, restitució o reconstrucció de les infraestructures i equipaments de Setaigües que s’han vist afectats per la dana».

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.