Anuncios

Dos homes accepten presó per pegar a un altre en atribuir-li ideologia progressista per la seua dessuadora

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Dos homes han acceptat tres i sis mesos de presó respectivament per agredir a un altre en atribuir-li ideologia progressista per una dessuadora que portava en la qual es podia llegir ‘Working Class’.

Anuncios

Així es desprèn de l’acord aconseguit este divendres entre la defensa dels acusats i el ministeri fiscal, pel qual han acceptat, un d’ells, tres mesos de presó i, l’altre, sis, a més del pagament d’una multa, pels delictes d’odi i lesions, segons ha pogut saber Europa Press.

Els fets es remunten al 7 de novembre del 2021, quan la víctima estava al carrer Serpis de València i se li va acostar un encaputxat i li va preguntar, en referència a la seua roba, què portava posat. Portava una rajola trencada en punta en la mà i li assenyalava la seua dessuadora, en la qual es podia llegir ‘Working Class’.

Posteriorment es va acostar a ell una segona persona que li va cridar que s’anara d’allí, que això no anava amb ell i, en girar-se, va ser colpejat en la cara i va caure al sòl. Es va posar en peus i va intentar córrer encara que va ser agredit per un grup d’unes deu persones mitjançant puntades i, fins i tot, amb el llançament d’una cadira al crit de ‘Visca València’ i ‘Això és el Regne de València’.

La víctima va aconseguir finalment fugir i es va refugiar en un bar. Els agressors anaven abillats amb simbologia que consistia en una corona de llorer i una creu gamada, propis de la ideologia d’extrema dreta.

Per esta raó, tal com es desprèn del relat fiscal, per l’animadversió cap a la significació ideològica progressista que van atribuir a la víctima per la seua vestimenta, especialment per la llegenda estampada en la seua dessuadora, i amb la intenció de menysprear-li i humiliar-li, li van atacar. Entre el grup de les deu persones anaven els dos homes que han acceptat la condemna.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.
Anuncios