Amaral estrena ‘Dolce Vita’, cançó que dona títol al seu nou àlbum que portarà de gira per Alacant i València

MADRID/VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

El duo Amaral ha llançat hui dilluns l’avançament de ‘Dolce Vita’, la cançó que dona títol al seu esperat àlbum que s’estrenarà este divendres, 7 de febrer. Es tracta del novè treball d’estudi d’Eva Amaral i Juan Aguirre, després de quatre anys des de la seua anterior publicació. La gira arrancarà el 10 de maig i arribarà a diverses ciutats espanyoles, entre elles Alacant i València.

La nova cançó arriba després de presentar ‘Rompehielos’ (juny), ‘Aquí estás’ (agost), ‘Libre’ (setembre), ‘No lo entiendo’ (octubre). El grup va anunciar en xarxes socials el passat mes d’octubre el llançament d’este disc afirmant que ‘Dolce Vita’ és “un paradís on ser lliures i on començar de zero”. L’àlbum estarà compost per quinze cançons on el grup es “despulla”.

Amb este disc, Amaral realitzarà una gira que començarà el pròxim 10 de maig a Bilbao i que els portarà fins al mes de setembre a Saragossa, Pamplona, València, Alacant, Barcelona, Santiago, Murcia, Còrdova, Granada, Badajoz, Madrid, Santander, Chiclana (Cadis), Marbella, Sevilla, Albacete i Tarragona. El duo preveu llançar noves dates “pròximament”.

ÚLTIMES NOTÍCIES