Una exposició solidària d’indumentària valenciana recapta 40.000 euros per a les falles afectades per la dana

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

L’exposició solidària d’indumentària valenciana organitzada per les falleres majors i falleres majors infantils de València i la falla Convent Jerusalem ha recaptat un total de 40.304,91 euros per a les comissions afectades per la dana del passat 29 d’octubre en el marc del projecte solidari ‘Ajuda’m t’ajude’.

La mostra, celebrada durant este cap de setmana passat, ha conclòs amb un «balanç extraordinari» gràcies a una afluència de públic que ha superat «totes les expectatives». En concret, s’han venut més de 5.000 entrades, segons ha destacat l’organització en un comunicat.

L’esdeveniment ha comptat amb una «gran implicació» de la comunitat fallera i la societat valenciana, que ha respost «de manera generosa» amb nombroses persones «aportant fins i tot més dels cinc euros que costava l’entrada». Este «gest solidari», segons els impulsors, «reforça l’esperit de col·laboració i suport mutu que caracteritza al món faller».

Des de l’organització han agraït la participació de les falleres majors i falleres majors infantils de València: «No només han aportat el seu temps, sinó també els seus impressionants vestits i les seues emblemàtiques bandes, fent possible esta exhibició única». Mentre, la comissió «ha demostrat un compromís exemplar, treballant amb il·lusió i dedicació perquè este projecte es fera realitat».

L’exposició ha reunit un total de 70 vestits i nou bandes que reflectien l’evolució de la indumentària fallera i la història recent de les nostres màximes representants. «Més enllà de la seua dimensió solidària, esta mostra ha suposat un homenatge a l’art, la tradició i la cultura valenciana», ha destacat.

Per a l’organització, «l’èxit d’esta edició marca una fita en el món faller i deixa oberta la porta a futures iniciatives amb el mateix esperit solidari i cultural». També han agraït als assistents, col·laboradors i participants que han fet possible este assoliment.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.