ALACANT, 4 (EUROPA PRESS)
La Generalitat, a través de Turisme Comunitat Valenciana, ha participat en l’organització d’un viatge de premsa per les ciutats d’Alacant i Benidorm que es desenvoluparà del 3 al 5 de febrer, amb la finalitat de promocionar l’oferta cultural i gastronòmica de la província a través de la revista britànica ‘The Times’.
Este ‘press trip’ s’ha organitzat juntament amb Turespaña, a través de l’Oficina Espanyola de Turisme (OET) a Londres, i Visit Benidorm, detalla l’administració autonòmica.
En l’acció promocional es recorren enclavaments turístics de tots dos destinacions per a preparar un article sobre la província, que serà publicat en ‘The Times’.
A més, el viatge de premsa servirà per a recopilar informació que s’inclourà en el llibre ‘The Great Escape’, una obra que repassarà els 400 anys d’història dels viatges i les vacances del poble britànic, i integrarà un capítol dedicat a la connexió dels turistes britànics amb la Costa Blanca.