Intervenen 180 plantes de marihuana a Alzira i detenen a dos persones

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat a Alzira una plantació de marihuana situada a l’interior d’una nau industrial i han detingut a dos homes, de 45 i 46 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

S’han intervingut 180 plantes de marihuana, 8.250 grams de cabdells. En total, més de 50 quilograms de substància estupefaent. En una altra operació desenvolupada a València s’ha desarticulat un punt de venda de droga i detingut a tres persones.

Les investigacions es van iniciar després de tenir coneixement els agents de l’existència d’una forta olor a marihuana en una zona concreta d’Alzira que feia insuportable treballar en les degudes condicions.

Per este motiu, els agents van iniciar les gestions oportunes per a poder localitzar el punt en qüestió, van comprovar totes les naus industrials del polígon i van localitzar la zona concreta on hi havia major intensitat d’olors.

Finalment els policies, a mitjan mes de gener, després d’interceptar l’única persona que solia visitar la nau en breus espais de temps, van registrar la nau, on van localitzar un enganxe il·legal al subministrament de llum elèctrica, una plantació de marihuana amb 180 plantes de marihuana, cinc safates de tela amb 8.250 grams de cabdellss, 13 panells solars, 57 testos, nou ventiladors i dos aparells d’aire condicionat entre altres coses.

De tot això s’han extret més de 50 quilograms de substància estupefaent. En el marc d’este operatiu policial, els agents pertanyents al grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria Local d’Alzira-Algemesí han detingut a dos homes, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. Els arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

OPERACIÓ CONTRA EL TRÀFIC DE DROGUES A VALÈNCIA

En una altra operació policial desenvolupada a la fi del mes de gener, la Policia Nacional va desarticular un punt de venda de drogues en el districte de Trànsits de València, on van resultar detingudes tres persones.

Les perquisicions van arrancar després de tenir coneixement els agents de diverses vendes de substàncies estupefaents en el barri de Sant Antoni de la capital. Les indagacions van permetre identificar a un individu, el qual contactava amb els compradors i duia a terme les transaccions, observant-se una activitat intensa.

A més es va comprovar que comptava amb la col·laboració d’una altra persona que feia arribar les drogues als seus potencials clients, realitzant les transaccions tant en la via pública com a l’interior de l’immoble de l’investigat.

Per tot això, es va efectuar una entrada i registre en el domicili on es van intervenir més de 50 grams de cocaïna, 46 grams d’haixix i diversos útils per a la preparació de les dosis. L’operació va culminar amb la detenció de dos homes i una dona, d’entre 29 i 50 anys, d’origen marroquí i espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, els quals van passar a la disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.