Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín guanyen la segona edició de ‘La última cena’

‘La última cena’, el programa de cuina de Telecinco, va arribar anit a la seua fi, amb una final molt renyida entre Lydia Lozano i Carmen Borrego contra Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín, i finalment ha sigut esta última parella la que s’ha alçat amb la victòria.

Amb un 54% dels vots de l’audiència, enfront del 46%, han sigut l’ex política i la germana de Miguel Bosé els qui han aconseguit l’anhelat morter d’or. I és que la parella, que va enlluernar als comensals tant en el seu primer cuinat com en este últim, va aconseguir anteriorment el primer lloc del rànquing de totes les parelles.

D’esta manera, Cifuentes i Dominguín han guanyat els 20.000 euros del premi que han donat a les causes benèfiques que elles han triat: l’expresidenta de la Comunitat de Madrid va triar APRAMP, una associació que rehabiliten dones víctimes de tràfic, mentre que la seua companya donarà la seua part a la doctora Carmen Fons, que ajuda a investigar l’encefalopatia epilèptica KCNQ2 en xiquets.

Anit, es tractava de cuinar un primer (tàrtar amb gelat i fals caviar al gust dels cuiners), un segon (guatla farcida amb guarnició) i unes postres (moixí amb cúpula de xocolate en niu de cotó de sucre) per a la presentadora Paz Padilla, els dos xefs (Miguel Cobo i Begoña Rodrigo) i els convidats.

Valoracions Convidats

 

Les valoracions dels comensals presents van acabar per resoldre que tots dos menús eren bons, i tots dos van obtindre un empat de 4 punts. No obstant això, l’audiència des de les seues cases, que era qui tenia l’última paraula, va decidir la victòria de Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín.

 

Karaoke en el plató

 

Passades ja les dos de la matinada del divendres, va arribar el presumpte plat fort de la nit, que es va anunciar com una cosa mai vista en televisió. Com era d’esperar, la realitat no va respondre a l’expectativa. Va ser un karaoke amb temes de Miguel Bosé en el qual van participar les quatre cuineres de la nit.

A la germana del cantant, Lucía, li va correspondre ‘Los chicos no lloran’ i va demostrar dos coses: que no sap cantar i que no sap la lletra d’eixe clàssic. En això del ‘Karaoke Bosé’ va sobreeixir Cifuentes: impagable escoltar en la seua boca això de «no té moral i és difícil d’assaciar» de ‘Don Diablo‘.

 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.