23.6 C
València
Dimecres, 28 maig, 2025

Carlos Mazón denuncia la politització de les víctimes i destaca la reconstrucció després de la DANA sense ajudes del Govern

El president del Partit Popular de la Comunitat Valenciana (PPCV), Carlos Mazón, ha expressat la seua preocupació per la politització que s’està fent de les víctimes, el dolor i la tragèdia ocasionada per la Depressió Aïllada en Nivells Alts (DANA). Mazón lamenta que esta situació es realitze sense rebre ni un sol euro per a reparar infraestructures essencials com a col·legis, hospitals, centres de salut o carreteres.

En una reunió comarcal del PP a la Marina Baixa, celebrada en Beniardà, Mazón ha destacat la unitat del partit i la determinació per a abordar les necessitats de la comunitat valenciana. La nostra terra, el nostre barri, la nostra província o la nostra comunitat, són llocs on ha ressaltat el compromís i la lluita per a executar els projectes necessaris.

- Advertisement -Telegram València Diari

Mazón es mostra orgullós del treball realitzat

Malgrat la falta de recursos governamentals, el dirigent popular es mostra orgullós del treball realitzat per a la reconstrucció de les zones afectades per la DANA, assegurant que tot l’estem fent a pulmó.

Situació crítica fa dos anys

Mazón ha recordat que fa dos anys la situació era crítica: estàvem condemnats a l’infern fiscal, a la manipulació en l’educació pública, amb un hospital de la Marina Baixa que mai creixia, trens que no passaven pels ponts i llistes d’espera metgesses inassumibles.

Avanços socials i econòmics

Actualment, s’ha aconseguit avançar en diversos fronts socials i econòmics. Destaca la implementació de l’educació gratuïta de 0 a 3 anys, qualificada com una revolució social i una de les majors satisfaccions de la seua gestió. A més, es va eliminar l’impost a la mort i es van promoure importants desgravacions fiscals per a rendes mitjanes i baixes.

Millores en l’àmbit sanitari

En l’àmbit sanitari, Mazón assegura que s’ha reduït la llista d’espera oncològica, posicionant esta atenció com a prioritat un en el sistema sanitari valencià.

Infraestructures locals i avanços

Quant a infraestructures locals, ressalta millores a la Marina Baixa, incloent que els trens ara poden creuar els ponts, la depuració d’aigües residuals a Benidorm, i avanços en els centres educatius.

Compromisos reals i futur

El president del PPCV subratlla que ha arribat el moment de deixar arrere les paraules buides i passar als compromisos reals, com l’ampliació de l’hospital de la Marina Baixa, considerada fonamental per a la comarca.

La importància dels fets

En política, uns sembren dubtes i polèmiques, i altres tractem de sembrar certeses, afirma Mazón, qui considera que la seua gran arma són els fets.

Crítiques i suport des del PPCV

Per part seua, el secretari general del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, ha emfatitzat l’esforç de Mazón en la reconstrucció després de la DANA i ha criticat les contínues traves imposades pel Govern d’Espanya, subratllant que el PP és l’únic partit que es preocupa per tots els valencians.

Últimes notícies

Mazón aprova els Pressupostos de la Generalitat 2025 amb suport de Vox després d’intensa sessió parlamentària

El Govern valencià liderat per Carlos Mazón aprova els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport de Vox, després d'una llarga jornada de debats en Les Corts Valencianes.

Carlos Mazón aconseguix aprovar els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb suport de Vox

El Govern valencià, encapçalat per Carlos Mazón, aprova els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport fonamental de Vox, que inclou diverses de les seues demandes en els comptes públics.

El Govern destina 530 milions per a enfortir la resiliència enfront d’inundacions després de la DANA a València

El Govern presenta un pla amb una inversió de 530 milions per a millorar la resiliència enfront d'inundacions a València després de la DANA, incloent-hi reformes i obres hidràuliques.

El Govern destina 530 milions per a enfortir la resiliència enfront d’inundacions després de la DANA a València

El Govern presenta un pla amb una inversió de 530 milions d'euros per a millorar la resiliència davant inundacions després de la DANA a València, amb reformes, obres hidràuliques i suport a les víctimes.

La reunió preparatòria de la Conferència de Presidents acaba sense acord després de tensions entre Govern i autonomies del PP

La reunió preparatòria de la Conferència de Presidents per al 6 de juny a Barcelona va acabar sense acord. Les autonomies governades pel PP i el Govern discrepen sobre temes i format, especialment en finançament autonòmic i orde del dia.

El Govern impulsa un pla de 530 milions per a reforçar la resiliència enfront d’inundacions després de la DANA a València

El Govern presenta un pla amb una inversió de 530 milions per a millorar la resiliència enfront de les inundacions causades per la DANA a València, incloent-hi reformes normatives i obres hidràuliques.

Sindicats i patronal aconseguixen preacord clau per al conveni col·lectiu del sector ceràmic

CCOO, UGT i ASCER aconseguixen un preacord que posa fi a mesos de conflicte en el sector ceràmic, amb pujades salarials i mesures socials innovadores.

València reconeix amb la Medalla de la Gratitud a 67 entitats per la seua valenta resposta a l’incendi de Campanar

L'Ajuntament de València atorga la Medalla de la Gratitud a 67 entitats que van demostrar solidaritat i valentia durant l'incendi en Campanar al febrer de 2024.