11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Anabel Pantoja celebra el seu aniversari amb els col·laboradors de Sálvame

Aquest dimecres, durant l'emissió de l'entrevista a Olga Moreno, l'equip de Sálvame ha celebrat l'aniversari d'Anabel Pantoja. Després de la jornada de treball del programa, Belén Esteban, Lydia Lozano, David Valldeperas i altres companys de darrere de les cambres no han volgut perdre's la celebració del 35é aniversari de la neboda d'Isabel Pantoja.

 

L'equip de 'Sálvame' es va traslladar a un popular local situat en plena Gran Via de Madrid per a celebrar l'aniversari d'Anabel. Si s'ha de jutjar per les imatges, poc o res semblava importar-los el testimoniatge d'Olga Moreno, ja que van gaudir al màxim d'aquesta quedada on no van faltar els riures, els menjars i els regals.

 

Els fans dels col·laboradors del programa de Telecinco van poder ser testimonis d'aquesta vetlada, ja que alguns dels assistents a l'aniversari d'Anabel Pantoja no van dubtar a compartir aquest bonic retrobament allunyats dels corredors de Telecinco. "De celebració amb la meua gordi. Gaudint de la vida", escrivia Belén Esteban al costat d'una imatge del grup, qui fa alguns dies esclatava en directe afirmant que estava esgotada de la polèmica familiar Flores/Carrasco.

 

Anabel Pantoja va reunir els seus companys de treball a la terrassa Picalagartos a Madrid, que és un dels llocs de moda de la capital espanyola. Per a començar amb la celebració, tot el grup es va demanar una copa. Després de gaudir d'un magnífic sopar, la cosina de Kiko Rivera va rebre un pastís, que no ha dubtat a bufar amb els seus amics de la televisió.

 

Posteriorment, la jove també ha rebut alguns regals pel seu aniversari. David Valldeperas li va regalar un bo per a fer-se sis tractaments en un centre de bellesa de Madrid. En canvi, la resta de companys van decidir regalar-li unes esportives per a complir amb les seues sessions d'entrenament personal.

Últimes notícies

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.

Tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Dénia

Un incendi en la segona planta d'un edifici de nou altures a l'Esplanada Cervantes ha generat una gran quantitat de fum. Tres hòmens han sigut atesos per inhalació i traslladats a l'Hospital de Dénia, i els veïns han sigut confinats en les seues vivendes.

Exhibició de Evenepoel per a guanyar l’etapa regna i vestir-se de groc

Remco Evenepoel es va imposar en solitari en l'etapa regna entre La Nucia i Teulada (172 km), va marcar 4h14:01 i es va enfundar el jersei groc després d'atacar a 13 km de meta. Amb 24 segons sobre João Almeida i Giulio Pellizzari, va deixar la general molt encarrilada mancant l'última jornada.

Un home s’atrinxera en la seua vivenda de Teulada i la Guàrdia Civil negocia

Un home roman atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil ha acudit des de migdia i manté contacte perquè depose la seua actitud.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els servicis d’emergències de la Comunitat Valenciana

El president valencià s'ha posat en contacte amb Juanma Moreno per a posar a la disposició d'Andalusia tots els mitjans i servicis d'emergència i traslladar la seua solidaritat. L'oferiment arriba davant la difícil situació meteorològica i amb seguiment continu del temporal.

Luís Castro reivindica el nivell del Llevant i veu marge per a ser més forts

Luís Castro va assegurar que el Llevant ha elevat el seu nivell des de la seua arribada, encara que va remarcar que encara poden ser més fortes. Abans de visitar a l'Athletic, va demanar anar a guanyar.

Corberán reafirma el pla: focus al València i un Mestalla incòmode per al Reial Madrid

El tècnic del València va subratllar que l'equip ha de mirar-se a si mateix i que Mestalla continue sent un camp incòmode per al Reial Madrid. Va restar importància a les baixes del rival, va parlar dels matisos del Madrid de Arbeloa i va demanar llegir els moments del partit.