28 C
València
Dissabte, 14 juny, 2025

Ferit en un incendi a l’Hospital d’Alzira

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Aquesta vesprada de dilluns, es va declarar un incendi a la cinquena planta de l’Hospital de la Ribera, a la localitat d’Alzira. Fins al lloc dels fets van mobilitzar cinc dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València, un oficial de guàrdia i un cap de parc de guàrdia, segons han informat a través del seu compte de Twitter.

 

Afortunadament, el foc es va aconseguir extingir ràpidament. L’incendi s’hauria originat en una de les habitacions de la quinta planta d’una de les dues torres de l’edifici. Van procedir a traslladar els pacients del centre hospitalari d’una torre a una altra. A conseqüència del sinistre, un home va acabar ferit per cremades

 

 

És el segon incendi que s’origina en un hospital en tan sols 48 hores. El passat diumenge, es va produir un incendi en l’Hospital Sant Joan d’Alacant, on un home va patir cremades en el 33% del cos.

Últimes notícies

Pintada contra Pedro Sánchez en el baix de Ábalos després d’informe sobre comissions en obres públiques

Una pintada amb el missatge 'Sánchez corrupte' va aparéixer en el sota de l'exministre José Luis Ábalos a València, després de la filtració d'un informe de la Guàrdia Civil sobre comissions en adjudicacions d'obres públiques vinculades al cas Koldo.

València acull una manifestació per a exigir la fi del genocidi en Palestina i l’embargament d’armes a Israel

València organitza una nova manifestació en una jornada estatal per a demanar la fi del genocidi en Palestina, l'embargament d'armes i el cessament de relacions amb Israel.

Presó provisional sense fiança per al detingut per 10 agressions sexuals a Elda i Petrer

Un home de 42 anys ha sigut ingressat a la presó provisional sense fiança per deu delictes d'agressió sexual comeses entre 2017 i 2025 a Elda i Petrer, Alacant.

Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana llança portal i app per a facilitar donació de sang

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana presenta un portal web i una app mòbil que optimitzen la gestió i participació en la donació de sang, plasma i plaquetes amb més de 81 mil unitats arreplegades en 2025.

Alacant activa dispositiu especial de trànsit per les festes de Fogueres amb accés limitat i restriccions

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa el dimarts un dispositiu especial de trànsit per a les festes de Fogueres, restringint l'accés al centre i limitant la velocitat a 20 km/h.

Paco Ricau assumix l’alcaldia de Turís després de pacte amb independents i presenta ambiciós pla de govern

Paco Ricau, del Partit Popular, assumix l'alcaldia de Turís després d'un pacte amb els independents per a desenrotllar projectes clau com el Pla Edificant, el Pla Viu i el Pla General d'Ordenació Urbana.

Home d’aproximadament 70 anys mor mentres es banyava en platja de Guardamar del Segura

Un home en els seus setanta va morir inesperadament mentres es banyava a la platja del rebrioix a Guardamar del Segura, Alacant. La Guàrdia Civil investiga el cas.

El PSPV sorprén i aconseguix l’Alcaldia de Massamagrell després del rebuig de Vox al candidat previst

Francisco Gómez, del PSPV, es convertix en alcalde de Massamagrell després de que Vox no fera costat al candidat de Veïns, Juan Zamorano, en una elecció marcada per desacords interns en la coalició de govern local.