ALDI té previst contractar més de 220 persones a València

ALDI incrementarà la seua plantilla un 17% a Espanya fins a finalitzar l’any. Durant el segon semestre de 2021, la cadena de supermercats té previst contractar més de 1.000 col·laboradors i col·laboradores per a fer front al seu fort pla d’expansió nacional que està duent a terme des de començaments d’any.

D’estes contractacions, el 22% es concentren a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant, amb la incorporació prevista de més de 220 professionals.

Les més de 1.000 incorporacions previstes per a la segona meitat de 2021 es realitzaran per a donar suport al fort pla d’expansió i creixement de la companyia, que té previst este 2021 créixer en el nord del país, reforçant la seua presència al País Basc i arribant per primera vegada a Galícia durant l’últim trimestre de l’any.

En concret, el 37% de les noves contractacions es concentraran a Madrid; el 25%, a Catalunya i Balears; el 22%, a la Comunitat Valenciana i la zona de Llevant; i l’11%, a Andalusia.

Hui dia, ALDI ja compta amb més de 800 col·laboradors en la zona de València i té previst incorporar més de 220 professionals a la regió durant la segona meitat de 2021.

A tancament del primer semestre de 2021, ALDI suma una plantilla pràcticament 6.000 professionals en tota Espanya, amb l’objectiu de tancar l’any amb prop de 7.000 col·laboradors i col·laboradores. L’important volum de contractacions evidencia el fort creixement que està experimentant la companyia, que es troba en plena fase d’expansió al nostre país, on ja suma 342 establiments, una superfície comercial de més de 360.000 m² i té previst obrir al voltant de 40 nous supermercats durant 2021.

 

ALDI, en ple pla d’expansió i creixement a Espanya

 

A més del creixement comercial d’ALDI, la cadena de supermercats es troba en plena fase de creixement logístic a Espanya, on té previst ampliar la seua superfície logística en més d’un 50% en els pròxims dos anys.

La companyia compta actualment amb 109.400 m² de sòl logístic en territori nacional i ha anunciat el seu pla per a construir un nou magatzem de més de 31.000 m² a Sagunt amb l’objectiu de donar suport al seu creixement en la zona de Llevant i de l’arc mediterrani. Durant la primera meitat d’enguany, la companyia també ha posat en marxa l’ampliació de la seua plataforma logística situada a Masquefa (Barcelona), així com la de Dos Hermanas (Sevilla).

Pots veure les ofertes d’ocupació en el següent enllaç.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.