Avís taronja per pluges de 40 litres en una hora en el sud de València el diumenge

Aemet ha establit l’avís taronja en el sud de la província de València este diumenge a la vesprada davant precipitacions que podrien aconseguir 40 litres per metre quadrat en una hora. L’augment de la intensitat horària eleva la vigilància per ruixats forts en curts períodes, capaços de generar acumulacions ràpides en carrers i problemes puntuals de drenatge i mobilitat.

En eixa mateixa zona roman actiu durant tota la jornada del diumenge l’avís groc per precipitacions acumulades de 60 litres en dotze hores i per tempestes, segons l’última actualització de Aemet. La combinació d’episodis convectivos i persistència en el temps implica que, encara que els ruixats més intensos es concentren a la vesprada, el risc de pluja es mantindrà al llarg del dia.

Cap de setmana plujós i fred

El canvi de temps anunciat a partir d’este divendres a la vesprada portarà a la Comunitat Valenciana un cap de setmana plujós i fred, amb cel molt nuvolós i precipitacions demà dissabte i més generalitzades i localment forts el diumenge, en un ambient clarament hivernal. Este escenari aconsella planificar desplaçaments amb antelació, extremar la precaució en carretera per possibles basses d’aigua i seguir les actualitzacions oficials.

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.