Una penya de l’Athletic i treballadors d’una residència es repartixen 9,6 milions a Alcoi

Ejemplo de shortcode con estilo
La penya alcoiana de l'Athletic i empleats de la residència Emilio Sala s'han repartit 9,6 milions del quint premi 18.669, últim a eixir, amb dècims també a Sant Vicent del Raspeig i Algemesí.

La penya alcoiana de l’Athletic Club i el personal de la residència i centre de dia Emilio Sala s’han repartit 9,6 milions d’euros gràcies al número 18.669, un quint premi que ha sigut l’últim a eixir en el Sorteig Extraordinari de Nadal. La major part dels diners s’ha quedat a Alcoi en concentrar-se allí bona part de les participacions.

El 18.669, últim quint premi

Segons ha indicat l’administració número 3 d’Alcoi, situada al carrer Sant Tomàs, 3, les dos entitats han adquirit les 160 sèries d’este número i cada dècim ha resultat premiat amb 6.000 euros. El fet que tantes participacions estiguen en mans d’un col·lectiu i d’una plantilla ha reforçat l’impacte del premi a la ciutat, amb centenars d’agraciats compartint la mateixa combinació i celebrant un triomf comú.

A més del gruix venut a Alcoi, en la localitat alacantina de Sant Vicent del Raspeig s’han venut altres 50 dècims i en la valenciana d’Algemesí s’han expés 10 més. Això ha estés la sort a altres municipis, encara que el premi ha tingut un efecte especialment significatiu a Alcoi per la concentració de bitllets.

Este repartiment entre una penya i els treballadors d’una residència implica que els diners es repartix de forma molt atomitzada entre socis, empleats i famílies, una característica habitual en estes dates que facilita que el premi es traduïsca en xicotetes injeccions per a l’economia local i en celebracions compartides.

Amb l’aparició del 18.669 s’ha completat el repartiment dels quints premis del sorteig, de manera que este número ha tancat la llista d’agraciats en eixa categoria, deixant un notable pessic a la comarca.

Últimes notícies

Rescatades dos pateres amb 18 migrants en aigües d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat este cap de setmana 18 migrants d’origen algerià en dues pateres a Alacant, quatre d’ells presumptament menors, després d’una travessia de quinze dies.

La jueza de la DANA ordena destruir les mostres d’ADN dels cadàvers identificats

La jutgessa que investiga la DANA de 2024 a Catarroja ha ordenat destruir les mostres d’ADN usades per identificar les 233 víctimes de la província de València, una vegada confirmades totes les identitats.

Una dona de 33 anys queda hospitalitzada per una ganivetada a Benicarló

Una dona de 33 anys ha resultat ferida per arma blanca a Benicarló i està ingressada amb pronòstic reservat, mentres la policia busca el presumpte agressor.

Tres morts, 145 municipis confinats i desenes de rescats per les pluges torrencials

L’episodi de fortes pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat tres víctimes mortals, ha obligat a confinar fins a 145 municipis i ha provocat nombrosos rescats i greus incidències, sobretot a la Safor i la Marina Alta.

L’alcaldessa de Catarroja critica que l’Es-Alert no va servir durant la dana de 2024

Lorena Silvent ha explicat davant la jutgessa que els avisos Es-Alert van arribar amb el municipi ja inundat i sense informació oficial prèvia, mentres els veïns improvisaven rescats.

Sanitat munta un dispositiu al pavelló d’Oliva per a la gent rescatada per la pluja

La Conselleria de Sanitat ha habilitat el pavelló polivalent d’Oliva com a punt d’atenció sanitària per a les persones rescatades per les fortes pluges a la Safor, amb personal mèdic i recursos d’emergències especialitzats.

El Suprem obliga Escal a tornar 209,7 milions pel magatzem Castor

El Tribunal Suprem ha confirmat que Escal Underground ha de reintegrar 209,7 milions d’euros vinculats al magatzem submarí de gas Castor, davant les costes de Castelló, després que el Constitucional anul·là el decret llei que reconeixia una inversió d’1.350,7 milions.

Mor d’un infart un home en un càmping d’Oliva després de les inundacions de la DANA Adam

Un home de 64 anys ha mort d’un infart en un càmping d’Oliva greument inundat per la DANA Adam, que ha deixat ja tres víctimes mortals a la província de València.