Mastodon
30 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Este és els diners que s’emporta Hisenda del premi de Pablo Díaz en ‘Pasapalabra’

Per fi ha arribat el dia. El dijous 1 de juliol de 2021 s’ha emés l’esperat programa en el qual Pablo Díaz, amb 260 vesprades a la seua esquena, s’emporta l’anhelat pot de ‘Pasapalabra’ i els 1.828.000 euros que li faran entrar en la història del concurs. El de Tenerife ja era el concursant més longeu i és el primer a guanyar el prestigiós premi des que l’espai va tornar a Antena 3 de la mà de Roberto Leal.

Pablo ha resolt les 25 paraules i acaba la seua participació en el programa, i tal com ha confessat en ‘El Hormiguero’, amb una quantitat de 215.400 euros que ha aconseguit durant els últims mesos enfrontant-se a tots els seus rivals, especialment durs Luis de Lama, Nacho Mangut i Javier Dávila.

 

Una quantitat que no s’emportarà a causa de la política del programa, amb la qual si guanyes el pot, et deixes de portar els diners acumulats. No obstant això, i com és ben sabut, semblant quantitat acumulada en el pot no és tota per a ell, perquè haurà d’abonar una suculenta part a l’Agència Tributària primer després de guanyar-lo, i després en fer la declaració de la renda.

Quant s’emporta Hisenda?

 

Concretament, l’Agència Tributària s’emporta al voltant del 50% del premi. Encara que això depén de la comunitat autònoma en la qual es declare, tenint en compte que pot haver-hi grans diferències entre les unes i les altres, arribant fins i tot a un 6%, cosa que significa al voltant de 100.000 euros per a xifres tan altes.

Per tant, la suma que Díaz acabarà guanyant versa sobre una mica menys del milió d’euros.

Últimes notícies

Dotze xefs internacionals cuinaran paelles en el World Paella Day este dissabte a València

El World Paella Day 2025 reunix este dissabte en La Marina de València a 12 xefs d'Europa, Amèrica i Àsia per a cuinar i competir amb les seues paelles. Hi haurà semifinals des de les 10.00, final a les 14.00, racions a 5 euros i proclamació del guanyador a les 17.15.

Treballadors de la sanitat pública protesten pel tancament en fals de l’estatut marc

Sindicats convoquen concentracions en centres de diverses comunitats per a denunciar que Sanitat vol tancar en fals la reforma de l'Estatut Marc. Reclamen 35 hores, jubilació voluntària i una reclassificació professional amb efectes retributius

El PPCV atribuïx a l’anterior direcció d’À Punt els vídeos del Cecopi sense so

El PPCV sosté que va ser l'anterior adreça d'À Punt, nomenada pel Botànic, qui va fixar l'enviament de vídeos del Cecopi sense àudio. Compromís reclama les gravacions completes.

El Consell d’informatius d’RTVE recolza l’emissió dels àudios del Cecopi i rebutja mala praxi

El Consell d'informatius d'RTVE avala la difusió dels àudios inèdits del Cecopi del 29 d'octubre i nega que vulneren la deontologia. També critica a À Punt per insinuar delictes sense proves.

RTVE es retirarà d’Eurovisió 2026 si participa Israel

RTVE va acordar retirar-se d'Eurovisió 2026 si Israel competix, amb majoria en el seu consell i sense canvis per al Benidorm Fest. Govern i partits celebren la mesura i apel·len a la coherència amb el precedent de Rússia.

El Govern presenta a Alacant el pla inversor per als aeroports 2027-2031

L'Executiu anunciarà en l'aeroport d'Alacant-Elx Miguel Hernández el DAURA III, el marc que fixarà les inversions d'Aena per a 2027-2031. El pla s'anticipa de gran calibre per l'auge del trànsit i la necessitat de modernitzar la xarxa.

Quasi 190.000 alumnes inicien el curs en les universitats valencianes amb 51 nous títols

Les cinc universitats públiques obrin 2025-26 amb prop de 190.000 matriculats i 51 titulacions noves. El curs arranca amb focus en IA, més beques i taxes congelades.

El Xúquer baixa al 50% i el Segura es queda en el 19,6% malgrat la pluja

El Xúquer descendix al 50% i el Segura cau al 19,6% en una setmana amb precipitacions que no van elevar les reserves. La mitjana nacional baixa al 57,1%.