Ricky Martin víctima d’homofòbia

Pel Dia internacional de l’Orgull centenars de personatges han utilitzat les xarxes socials per a compartir missatges de suport als membres de la comunitat LGBTI+.

Un d’ells, el cantant porto-riqueny Ricky Martin qui ha publicat en el seu compte d’Instagram, una profunda reflexió sobre l’acceptació i el respecte i deixant veure, al seu torn, el seu costat més vulnerable en revelar que ha sigut víctima d’homofòbia per la publicació d’unes fotografies en la seua xarxa social, juntament amb el seu espòs Jwan Yosef. Estes imatges van servir per a un reportatge d’una revista internacional.

Ricky Martin va recórrer a les seues xarxes socials per a parlar des del seu “costat més vulnerable” després que un gran nombre de persones va deixar de seguir al cantant després de publicar una sèrie de fotografies amb el seu espòs Jwan Yosef, amb qui va contraure matrimoni en 2017.

 

En un text que va publicar tant en el seu compte d’Instagram com en Twitter, Ricky Martin conta el que va patir en el seu moment, mentre no feia pública la seua orientació sexual, i va tindre paraules de suport per a tots els que pateixen alguna forma de discriminació per ser els qui són.

Ací estan les fotos que Ricky Martin i el seu espòs Jwan Yosef van fer per a la revista Cap 74024 i que després de ser publicades pel cantant en Instagram, van generar que alguns deixaren de seguir-lo en la xarxa social i que uns altres li escrigueren comentaris ofensius.

 

Missatges de suport

 

Immediatament el cantat va començar a rebre missatges de suport, tant per part de persones molt conegudes, com de seguidors, que van eixir en el seu defensa amb paraules d’alé.
 

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.