26.7 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

La Unió Europea convoca una oferta d’ocupació per a 101 tècnics

Si estàs buscant treball a l’estranger, et pot interessar esta convocatòria d’ocupació a la Unió Europea per a 101 tècnics.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’Oficina Europea de Selecció de Personal (EPSO) va publicar fa uns dies una convocatòria per a la contractació de professionals en les següents categories:
 

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la salut: 41 places
  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la seguretat alimentària: 30 places
  • Auditoria, inspecció i avaluació en l’àmbit de la salut i la seguretat alimentària: 30 places

Depenent de la categoria professional, els candidats seleccionats tindran una sèrie de funcions en el lloc de treball:

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la salut: participaran en activitats de la Comissió que tenen per objecte protegir la salut dels ciutadans de la UE.

 

  • Elaboració de polítiques i legislació en l’àmbit de la seguretat alimentària: participaran en activitats de la Comissió relacionades amb la seguretat dels aliments i els pinsos, la salut i el benestar animal, la fitosanitat i la salut pública.

 

  • Auditoria, inspecció i avaluació en l’àmbit de la salut i la seguretat alimentària: treballaran en tots els àmbits coberts per la Direcció Auditories i Anàlisis en els àmbits Sanitari i Alimentari.

Requisits per a participar en la convocatòria d’ocupació a la Unió Europea per a 101 tècnics: 

Les persones interessades a formar part d’este procés de selecció hauran de comptar amb els requisits que s’especifiquen en les bases de la convocatòria.

Com sol ser habitual en les convocatòries de la UE, és necessari dominar almenys dos idiomes oficials.

Un d’ells ha de ser acreditat amb un nivell C1 i un altre, que ha de ser anglés o francés, amb un B2.

A més, en funció de la categoria, és necessari disposar d’una formació i experiència específica.

Les titulacions més esteses estan relacionades amb l’àmbit sanitari i les ciències socials o polítiques.

El procés de selecció es durà a terme mitjançant un concurs oposició.

Punxa ací per a accedir a les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de candidatures estarà disponible fins al pròxim 20 de juny a les 12.00 hores (a Brussel·les).

 

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.