Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana, atacant angloangoleño de l’Elx, ja es troba a la ciutat il·licitana per a sotmetre’s a diferents proves mèdiques que han d’aclarir l’abast real de la seua lesió muscular i marcar els terminis de la seua recuperació.

El futbolista es va perdre la decisiva trobada de la seua selecció davant Jamaica, disputat a Mèxic, en ressentir-se d’un problema muscular que no figurava en els comunicats mèdics del club il·licità abans de la concentració. Malgrat eixa malaltia, el jugador va romandre amb el seu combinat nacional i va formar part dels actes de celebració per la classificació al Mundial 2026 al Congo, la qual cosa va retardar el seu retorn a la disciplina de l’Elx.

Des de l’entitat franjiverde s’ha explicat que Diangana serà sotmés a una avaluació exhaustiva al llarg de la jornada per part dels servicis mèdics del club. L’objectiu és determinar amb precisió quin tipus de lesió muscular patix, el seu grau d’afectació i, en funció d’això, decidir el tractament més adequat i estimar un temps aproximat de baixa. Mentres no es dispose dels resultats de les proves, el cos tècnic mantindrà la prudència i evitarà fixar terminis de tornada als terrenys de joc.

Antecedents de problemes musculars

L’atacant ja ha tingut diverses lesions musculars al llarg de la present temporada, una circumstància que incrementa la preocupació en el club i obliga a extremar les precaucions. Este historial recent fa més probable que els metges opten per no forçar la seua reaparició, per a evitar recaigudes que puguen deixar-li fora de combat durant més jornades.

Hui dia, la seua presència en el partit del pròxim dissabte davant el València, en l’estadi Martínez Valero, es considera molt complicada. La planificació esportiva de l’Elx per a eixe dol passa per treballar en els entrenaments sense comptar amb Diangana, mentres s’espera al diagnòstic definitiu per a saber si podrà reaparéixer en compromisos posteriors o si necessitarà un període de recuperació més llarg. Fins llavors, el club i el cos tècnic romandran pendents de la seua evolució diària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.