Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Ejemplo de shortcode con estilo
Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha activat per a les vesprades de dimarts i dimecres l’avís taronja, de perill important, a les comarques d’interior de la província de València per temperatures màximes que poden arribar als 40 graus, coincidint amb la tercera ona de calor del mes de juliol.

Segons ha informat Aemet, la Comunitat Valenciana es veurà afectada esta setmana per una nova ona de calor, el tercer episodi càlid del mes, en la qual el ‘pico càlid’ es produirà entre dimarts i divendres, amb una intensitat més marcada durant la jornada de dijous, sobretot en les zones d’interior.

Avisos també a Castelló i Alacant

A més de l’avís taronja a l’interior de València, Aemet ha establit per a dimarts i dimecres l’avís groc, de perill baix, a l’interior sud de Castelló, al litoral de València i a l’interior d’Alacant i el seu litoral sud, per temperatures màximes compreses entre els 36 i els 39 graus.

En les zones de litoral incloses en estos avisos, Aemet preveu que els valors màxims es registren especialment en el prelitoral, on la calor s’intensificarà més durant les hores centrals de la jornada.

Esta nova ona de calor suposa el tercer episodi càlid del mes de juliol i, segons Aemet, tornarà a tindre la seua màxima incidència en les comarques d’interior, que concentraran les temperatures més altes de tot el territori valencià.

Últimes notícies

Castro alerta: un error davant la Real Sociedad pot costar car al Llevant

Luís Castro ha destacat la qualitat i l’eficàcia de la Real Sociedad abans del partit de diumenge a Anoeta. Dela serà baixa i Hugo Sotelo podria jugar uns minuts.

El Valencia Basket busca la tercera victoria ante el Baskonia

El Valencia Basket rep rep al Kosner Baskonia este diumenge al Roig Arena, en la cinquena jornada de l’ACB. L’equip valencià vol encadenar la victòria europea amb un tercer triomf en la lliga.

Morant acusa Catalá de no estar al costat dels afectats per la dana

Diana Morant ha defensat que el PSOE guanyarà les eleccions generals del 29 de novembre i ha acusat María José Catalá d’haver-se desentés dels afectats per la dana.

La flota mediterrània aspira a pescar 180 dies l’any que ve

Miguel Castell ha defensat davant la UE ampliar a 180 els dies d’activitat de la flota mediterrània en 2027. També ha reclamat normes adaptades i menys restriccions acumulades.

Més de 300 persones descobrixen el taller de Renfe a València

Més de 300 persones han visitat la base de manteniment de Renfe a València durant la jornada de portes obertes pel Dia del Tren. A escala estatal, les nou bases obertes han rebut més de 2.400 visitants.

Picanya acollirà el seminari de la Filmoteca sobre *El pisito*

La Filmoteca Valenciana dedicarà del 25 al 27 de novembre un seminari a la pel·lícula de 1959, amb sessions a València i Picanya. Les persones residents en municipis afectats per la dana de 2024 podran inscriure’s gratuïtament.

La CV-700 en Onda reabre i recupera la circulació després de la dana Adam

La CV-700 a Onda ha reobert després de les pluges del 18 al 20 d’octubre. Així, ja circula el trànsit per les 14 carreteres autonòmiques afectades.

Compromís denuncia a Antifraude contractes de l’Exaltació de 2024

Compromís ha denunciat davant Antifrau possibles irregularitats en els contractes de l’Exaltació de les Falleres Majors de València de 2024. L’Agència ha obert una investigació arran de la denúncia de Pere Fuset.