Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Ejemplo de shortcode con estilo
Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.

Un cotxe espatlat en la CV-500, a l’altura d’El Saler (València), ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i la circulació ha començat a recuperar-se, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT).

Segons les mateixes fonts, la incidència s’ha produït en el punt quilomètric 5 d’esta carretera, una via molt transitada que connecta València amb la zona del parc natural de l’Albufera i les platges del sud.

En el moment de l’avaria, els vehicles que circulaven en sentit València han patit llargues cues i avançaven amb molta lentitud, fet que ha allargat notablement els temps de desplaçament dels conductors que es dirigien cap a la ciutat a primera hora del matí.

Un cop retirat el cotxe espatlat de la calçada, la DGT ha indicat que el trànsit s’ha anat normalitzant de manera progressiva, encara que durant uns minuts s’han mantingut circulacions denses per l’efecte embut generat per l’aturada anterior.

Retencions habituals a la xarxa viària valenciana

La DGT ha assenyalat que, més enllà d’esta incidència puntual en la CV-500, la resta de retencions registrades en les carreteres valencianes durant el matí han sigut les habituals d’esta franja horària.

Segons Trànsit, no s’ha notificat cap accident mortal en la xarxa viària de la província de València relacionat amb estes retencions ni amb altres incidències del matí, i la situació general s’ha mantingut dins dels paràmetres normals per a un dia laborable de juliol.

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.