Detingut a València per abusar sexualment de la seua filla durant anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un domicili de València a un home de 39 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual i coaccions, sobre la seua filla des que tenia onze anys.

La víctima, que va arribar a normalitzar la situació d’abusos, el va posar en coneixement dels investigadors, després de conéixer que la seua germana menor d’edat també podria estar ocorrent alguna cosa semblant després de rebre amenaces per part del seu pare.

Les investigacions es van iniciar quan la víctima va acudir a dependències policials davant el temor que la seua germana menor pogués patir una sèrie d’abusos sexuals per part del seu pare.

La jove els va explicar als agents que des que va abandonar el domicili familiar en què només viu la menor amb el seu pare, este li truca per telèfon i li envia missatges de text en els quals fa que li anava a ensenyar tot el que ella sabia, al·ludint als suposats abusos patits per ella durant anys, donant-se la circumstància que en este moment va rebre un altre missatge.

Pel que sembla, li coaccionava, perquè tornés a l’habitatge familiar, amb suposadament fer-li mal a la seua germana, fins i tot alguna cosa pitjor. Segons el manifestat, la víctima hauria patit abusos sexuals per part del seu pare des que tenia onze anys. Com a conseqüència de la prolongació d’estos fets en el temps i a causa de l’edat, la jove hauria normalitzat la situació.

Els agents continuen amb les investigacions per determinar si la víctima podria haver patit agressions sexuals per part de pare.

Davant el possible perill que podria córrer la menor, els agents ràpidament van localitzar al pare i el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual i coaccions, fent-li lliurament de la menor a la seua germana major d’edat.

Últimes notícies

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.