Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Ejemplo de shortcode con estilo
Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Un home de més de huitanta anys serà jutjat dijous pròxim a la Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València, acusat d’haver abusat sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada en dos municipis de l’Horta Nord.

La Fiscalia ha sol·licitat per a l’home penes que sumen 30 anys de presó. L’acusen d’haver abusat dels menors, tres xiquets i dues xiquetes, entre 2011 i 2023, tant en la vivenda habitual com en el xalé familiar.

Segons l’escrit d’acusació del Ministeri Fiscal, els xiquets haurien patit nombrosos tocaments i diferents pràctiques sexuals. Aquests fets haurien començat quan les víctimes tenien entre cinc i huit anys.

La mare dels menors va ser qui va anar a denunciar els fets davant les autoritats en abril de 2023. Segons la Fiscalia, els xiquets patixen seqüeles psicològiques arran dels presumptes abusos, per la qual cosa reben atenció especialitzada.

Altres judicis penals previstos a València

Esta mateixa setmana l’Audiència Provincial de València té programats altres judicis per delictes greus. Tots ells afecten fets ocorreguts recentment en la ciutat i en la província.

Dimecres, en la Secció Segona, es jutjarà un home per a qui la Fiscalia reclama 12 anys de presó. El considera responsable d’un delicte continuat d’agressió sexual contra una companya de pis.

Els fets relacionats amb este cas han tingut lloc a la ciutat de València entre els anys 2021 i 2023. La víctima va presentar la denúncia en desembre de 2023, després del que ha relatat com una situació sostinguda d’abusos.

També dimecres, però en la Secció Tercera, se celebrarà un altre juí contra un home acusat d’homicidi en grau de temptativa. La Fiscalia sol·licita inicialment 7 anys de presó.

Segons l’escrit acusatori, l’home hauria intentat matar una altra persona. Suposadament li va clavar una navalla a l’altura del coll en la matinada del 24 de novembre de 2019.

Els fets van ocórrer en una estació de servici de València. Allí, l’acusat s’hauria dirigit a la víctima per dir-li: ‘mandan más dos mujeres que tú, maricón’, i tot seguit li hauria llançat la ganivetada.

La víctima va haver de ser operada d’urgència per suturar una artèria afectada per l’agressió. Segons la Fiscalia, la ferida va posar en greu risc la seua vida.

A més, dimarts, també en la Secció Quarta, se celebrarà el juí contra quatre hòmens acusats de defraudar la Seguretat Social. El suposat frau ascendix a més de 146.000 euros.

Segons la Fiscalia, els fets van tindre lloc entre 2014 i 2019 en una empresa de transport de mercaderies per carretera. L’acusació assenyala l’impagament de quotes socials de treballadors i altres irregularitats en la gestió.

Per estes actuacions, el Ministeri Públic demana 4 anys de presó per al principal acusat, responsable de l’empresa. Per als altres tres hòmens sol·licita penes de dos anys i mig de presó com a cooperadors necessaris del mateix delicte de frau a la Seguretat Social.

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.