Kiko Matamoros podria passar fins a sis anys a la presó

Una informació sobre Kiko Matamoros ha sacsejat la redacció de ‘Sálvame’ i ha fet que salten totes les alarmes. Es tracta “d’una informació inquietant i delicada” en la qual el programa porta treballant des de fa “tres setmanes”.

El col·laborador, en assabentar-se que hi ha una notícia seua circulant en les redaccions de diversos mitjans, ha volgut indagar per a saber de què es tracta. No obstant això, la direcció no ha volgut donar-li més pistes que la seua procedència: “Ve d’una persona que vol fer-li mal”, deia un membre de la redacció.

Kiko Matamoros ha començat a fer les seues càbales i, encara que Carlota Corredera ha insistit que la notícia no té res a veure “ni amb els seus comptes ni amb la seua situació fiscal”, el col·laborador ha volgut aclarir unes notícies que ha llegit sobre ell en diferents mitjans.

“Hi ha un mitjà que diu que la Fiscalia m’ha demanat sis anys. No hi ha petició fiscal de cap mena. Un altre mitjà ha dit que m’han condemnat a sis anys i jo, de moment, no he declarat”, explicava el col·laborador.

“Estic investigat per un tema fiscal que tothom coneix i jo no he declarat. Diuen que he declarat per videoconferència i que m’han condemnat. (…) La realitat és que se m’imputa un suposat delicte d’insolvència punible, però jo en la meua vida m’he declarat insolvent”, explicava Kiko Matamoros sobre les informacions que s’han publicat en altres mitjans.

“Hisenda m’ha embargat quan ho ha cregut convenient. Jo estic molt tranquil en esta història”, assegurava l’ex de Makoke. “He d’anar a declarar, no tinc data. Em vaig acollir al meu dret de no declarar fins que no m’informen que se m’acusa”, deia el col·laborador.

L’equip de ‘Sálvame’ ha aclarit que aqueixa no era la notícia que ells anaven a donar i que necessiten contrastar algunes fonts abans de donar-li-la. No té res a veure amb el seu estat fiscal, sinó que la informació que maneja el programa és d’algú que té “interés a danyar la seua reputació”.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.